مساء الخير على وحوش المنتدى.
أنا لسة راجع من الشغل دلوقتى وحصلت حاجة غريبة على الطريق ومش عارف اتلم على نفسى.
أنا شغلى فى المعادى على الكورنيش وساكن فى مصر الجديدة وكعادتى كل يوم بمشى فى صلاح سالم ذهابا وعودة.

طبعا الدنيا كانت مطرة انهاردة يمكن مش قوية ولكن فضلت تمطر كتير , أنا كان معايا واحد صحبى وقولتلة فى بداية الطريق لو لقتنى بجرى بالعربية ابقى قولى هدى ودة طبعا علشاع المطر وأنا اصلا مش بتاع جرى بالعربية يعنى يوم مبجيب 100 بيبقى فرح.

المهم طلعت الكوبرى اللى عند الزهراء اللى بيودى بعد كدة على صلاح سالم وسرعتى من 50 الى 60 , وطبعا مشغل نور الضباب وببدل كل شوية النور الخفيف , وأنت ماشى على الطريق دة قبل متوصل صلاح سالم فى منزل رخم قوى , بأختصار هو عبارة عن منزل او نفق وفية ملف فى نفس الوقت بالاضافة طبعا للمطر اللى كان موجود , ودايما كنت بخاف من الحتة دية وأنا مروح كل يوم.

معرفش لية جة فى دماغى فى الوقت دة موضوع فرامل ال ABD , EBD ونظام ال ESP تقريبا كنت قريتة من فترة على المنتدى هنا وبتابع اى ردود فية كل فترة.هى دى اهمية الesp و من غيرها يبقى ربنا يستر !!!!

أنا كنت لازق فى الحارة الشمال وعند حتة الملف بالضبط وأنا بلف شمال مع المنحنى شوفت حاجة قدامى على الارض فى الاول افتكرت كيس او كرتونة كبيرة على الارض على بعد 2 متر تقريبا من الرصيف اللى فى النص ومكنش فية حل غير انى أدوس عليها لانى صعب أطلع من الحارة الشمال علشان الملف والمطرة ولما قربت منة عرفت ان دة بنى ادم واقع على الارض وبيتألم تقريبا فى عربية خبطتة أستغربت جدا وأخدت قرار انى لازم أبعد عنة ومدوسهوش , عدلت الدريكسيون على اخر لحظة و أنا على الملف وعديت منة باعجوبة (أشكرك يارب) ولفيت الدريكسيون شمال تانى فى اللحظة دية كان زميلى جمبى بيصرخ وبقوللى حاااااااااااسب دة بنى أدم واقع على الارض.و الحمد لله ان العربية ملفتش منى.

بجد أنا مش عارف أقول اية غير أشكرك يارب أشكرك يارب أشكرك يارب.
بصيت على المرايا اللى جنبى وسمعت أصوات فرامل من ورايا صوتها عالى قوى وللأسف معرفتش أوقف العربية وأشوف فية اية ,وأية اللى حصل للراجل اللى واقع على الأرض لأنى مكونتش متمالك أعصابى خالص وكنت مذهول من اللى بيحصل.
أنا بجد مش عارف أتلم على نفسى من ساعتها ووشى لونة أصفر جدا فى المرايا لما روحت.

أدعوا ياجماعة معايا أن الراجل يقوم بالسلامة وميكونش حصلتلة حاجة.