| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 9 من 12 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 81 إلى 90 من 120

  1. #81

    الصورة الرمزية dr.hazem

    رقم العضوية : 68443

    تاريخ التسجيل : 20Apr2010

    المشاركات : 7,562

    النوع : ذكر

    الاقامة : الأردن

    السيارة: chery QQ3

    السيارة[2]: suzuki maruti

    دراجة بخارية: suzuki 2002

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim_Monir مشاهدة المشاركة
    شهادة اي حد في الموضوع وضع
    وشهادتك انت يا د.حازم وضع تاني
    لاني عارفك مابيعجبكش العجب :-)
    فكون انك انت تقول كدة
    تبقي دي قفلة الموضوع :-)
    الله يخليك يا كريم ياغالي بس صدقا انا شفت بعيني محدش قالي والحق لازم يتقال....
    اضيف نقطة بسيطه....
    جينز كار مش سروجي عادي!!
    مينفعش تقيس المستوى اصلا مابين الحج أحمد وغيره لان الواحد بيظلم اي حد يتقارن بيه...
    انا شفت كسوات بتركب اشكال الوان وشفنا فرش بيركب....
    ياترى حد جرب يبص عالفرش الاصلي لو اتشالت الكسوه او الفرش الجديد؟؟
    غالبا الفرش الاصلي بيبوظ بسبب ان السروجي مش فدماغه...
    نيجي عند الحج أحمد...
    يا جماعه الواحد لما بيركب كسوة بيركبها عشان يحافظ عالفرش الاصلي...
    وده اللي بتحصل عليه عند الحج أحمد ولا أعتقد انه متوافر عند غيره....
    من الآخر....
    المثل بيقول اعطي الخبز لخبازه ولو اكل نصفه:-)

    بالمناسبة،،
    انا عرفت الحج أحمد قبل ما أسافر بشهر وقد لا يذكرني وهو معذور لكن ده ميمنعش اني اوضح حاجات من اللي شفتها عنده....
    تحياتي للجميع

    Sent from my SE Arc S using Forum Runner

    don't judge a car unless you have driven it

    hm414 سابقا


  2. #82

    الصورة الرمزية nabaster

    رقم العضوية : 19019

    تاريخ التسجيل : 15Sep2008

    المشاركات : 3,696

    النوع : ذكر

    الاقامة : Assiut

    السيارة: Peugeot 504 Mo.79 GR

    السيارة[2]: Skoda Octavia 2013 M/T

    دراجة بخارية: ...

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifahmed مشاهدة المشاركة
    طب ما تقول اسم المعرض و ينوباك اجر
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر.محمد مشاهدة المشاركة
    تمام , قول
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam_elwani مشاهدة المشاركة
    الشركه بانت واتعرفت اسم على مسمى مصريه على حق بلد الفهلوه والاونطه الا من رحم ربى
    ناشيونال موتورز

    A.Yakout


  3. #83

    الصورة الرمزية dandashx

    رقم العضوية : 120023

    تاريخ التسجيل : 05Feb2012

    المشاركات : 291

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: رينو كليو 2003

    السيارة[2]: رينو كليو 2003

    دراجة بخارية: يوكوهاما

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    فرشت العربية من عند سبير كار التجمع الخامس ب 380 جنيه والدنيا زي الفل. أهم حاجة إني فضلت واقف معاهم وهما شغالين، وصدعتهم ملاحظات، عشان يضبطوا كل حاجة زي منا عايز. والفرش كان جلد وفي النص قماش.
    واهو الفرش هياخدله سنة ولا اكتر لحد ماجيب عربية تانية تستاهل احطلها فرش بألف جنيه


  4. #84

    الصورة الرمزية ahmed_su

    رقم العضوية : 9524

    تاريخ التسجيل : 24Apr2008

    المشاركات : 6,381

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Tempra_1996

    السيارة[2]: Cerato _2008_Auto

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    اللى بيسمع غير اللى بيشوف ...

    زيارة واحدة للفنان أحمد مشعل هتعرف المعنى الحقيقى لكلمة الضمير وكلمة الجودة.

    ده غير مقابلته الودودة ولا كأنه صاحبك من 20 سنة ...

    بجد يستاهل كل قرش بتدفعه من الجودة للذوق فى الاختيارات والضمان الحقيقى اللى مش عند اى حد

    شهادة لله و كلمة حق واجب للراجل فى عنقى

    انا ماركبتش الفرش عند الحاج احمد علشان احافظ على الفرش انا ركبته علشان ارفع من قيمة العربية :)

    Eng.Ahmed Ismail


    You Can't Never Ever to Keep a Nice Car in This Country....!!! S.O.S
    [sor2]http://www.wasit.net/alrowad/images/hit.gif[/sor2]

    كل شيء عن السيراتو

    _______________
    اللهم إن في تدبيرك مايُغني عن الحِيَل، وفي كرمك ماهو فوق الأمل، وفي حلمك مايسد الخلل، وفي عفوك مايمحُو الزلل..


    اللهم فبقوة تدبيرك وعظيم عفوك، وسعة حلمك ,وفيض كرمك، أسألك أن تدبرني بأحسن التدابير، وتلطف بي وتنجيني، مما يخيفني ويهمني..

    اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك


    ______________________
    [shfaf2]http://www7.0zz0.com/2011/11/29/23/575740455.gif[/shfaf2]


  5. #85

    الصورة الرمزية Ahmed.TV

    رقم العضوية : 18439

    تاريخ التسجيل : 09Sep2008

    المشاركات : 8,548

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: بولو 99

    السيارة[2]: تيدا 2009

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : غير متواجد

    Lightbulb -

    احب فى البداية اقولك الف مبروك على الفرش وعقبال فرش البى ام باذن الله

    طالما حضرتك سالت ليه اسعار جينز كار غالية واكيد السوال اصبح عام طالما مطروح فى موضوع عام فاكيد فى اعضاء يهمهم يعرفوا الاسباب

    حاوضح واجاوب على قدر علمى وتجربتى مع فرش جينز كار فى عربيتى وكمان تجارب اخوانى ملاك نيسان بحكم تعاملنا مع جينز كار فى عمل فرش لسياراتنا باستمرار

    وايضا بحكم عمل تنجيد لسيارات نيسان صنى الشكل القديم اللى مشهورة بمشاكل الكرسى بتعها

    حتناول الشرح فى 3 نقاط

    اولا : الخامات والشغل المستخدم
    ثانيا : الضمان
    ثالثا : الاستقبال والتعامل
    رابعا : الضمير

    اولا : الخامات والشغل المستخدم :-

    :: خامات الجلد .. المستخدمة عند جينز كار خامات مستوردة وخامات المانى وامريكى .. طبعا اى محل فرش للسيارات صعب تلاقى فيه علامة مكتوبة على الفرش صنع فى كذا
    ولكن بتفرق من سمعة محل الى محل .. وطبعا ثقتنا فى جينز كار كبيرة .. لان جينز كار بيتعامل مع عملاء ومع شركات سيارات خاصة فى مصر وتوكيلات كبرى للسيارات واكيد التوكيلات الكبيرة دى بتدور على القيمة والجودة والحرفية العالية

    فاكيد طبعا استحالة انه يكون بيشتغل فى خاامات قليلة فده بيطمن اى عميل بيتعامل معاه
    وحتى اللى جى اول مرة بيتعامل عند جينز كار وعرفه عن طريق الصدفة لما بيدخل الشركة بيحس براحة فى الاستقبال غير خامات الشغل وكمية الشغل والعملاء المتواجدين فى الشركة

    :: طريقة الشغل والحشو الداخلى .. زى ما وضحت الخامات مستوردة والمانى وامريكى .. ولكن المهم والاهم الشغل اللى تحت الفرش الجلد بمعنى ..

    * لما بيبتدوا ياخدوا الكراسى اذا كانت عربية مش زيرو .. وحسوا قبل ما يركبوا الفرش التفصيل ان الفوم الاصلى للكرسى فى مشاكل .. بيعالجوه على طول قبل ما يركبوا عليه الفرش التفصيل ..

    وطبعا وارد ان اى شركة فرش سيارات اخرى لو معندهمش ضمير عند التركيب وشافوا حاجة زى كدا مش يهتموا ويركبوا على طول الفرش الجديد وطبعا ده غلط

    * وبالنسبة لفرش سيارة زيرو او سيارة مستعملة لما بيركبوا الفرش بيحطول سفنج حشو تحت الفرش كثافة 18 وده عشان الفرش التفصيل ميهبطش ويعيش بحالة جيدة لسنين .. ووارد اى شركة اخرى تركب سفنج كثافة 12

    ا* يضا والاهم .. تحت الفرش بيركبوا طبقة عازل .. وفايدة الطبقة العازلة دى عشان تحمى الفرش الاصلى بتاع الفبريكة تحت الفرش التفصيل .. عشان لما تفك الفرش التفصيل مستقبلا وحابب تغير لونه او تشيله لاى سبب .. تجد الفرش الاصلى بحالته تمام

    * والمعلومات السابقة دى مش معلومات سمعتها فقط .. لكن شاهدتها بنفسى وامام عينى

    :: نيجى بقا الى الخياطة الطبيعية الداخلية للفرش عموما .. الخياطة الداخلية اللى بتقفل والجلد على الجلد مش ظاهرة وبتكون مخفية وبتكون 6 فتلة
    واعتقد بالصور فى فرق فى الخياطة فى الفرش اللى حضرتك مفصلة والخياطة الداخلية واضحة فيه مقارنة بالفرش التفصيل اللى بيتعمل عند جينز كار

    دى صورة فرش الخياطة الداخلية لعربيتك مش داخلة ومستخبية لجوة بين الجلد .. وواضحة على حافة الجلد



    ودى صورة الفرش الداخلى لفرش سيارات جينز كار



    :: نيجى بقا للخياطة الاسبورت

    = الخيط الاسبورت بيكون 9 فتلة .. وثابت فى اى خامة بيتحط عليها
    = الخيط المستخدم خيط بلاستيك ومش بيتقطع وقوى وده عن تجربة وطبعا مختلف عن الخيط القطن .. ولكن اللى بيدور على الجودة والحاجة الصح ممكن يفرق معاه .. وخالينا نوضح بعض النقاط الهامة فى الخياطة البلاستيك

    مميزات الخيط البلاستيك ايه عن القطن:

    * الخيط البلاستيك لونه مش بغير لانه مش مصبوغ مثل الخيط القطن وممكن لونه يبهت بعد فترة من التراب او التنظيف

    * الخيط البلاستيك الغرزة بتعته اوسع من الخيط القطن وده اكيد له ميزة .. لان كل ما وسعة الغرزة اكيد اعطت متانة للجلد وميكنش ضعيف .. وغرزة الخيط القطن بتكون اضيق فالو ضيقة بيكون معرض للقطع
    اصل الغرزة الضيقة اكيد بتخرم ليها اكتر فى الجلد فبالتالى الجلد بيضعف .. طبعا ده وارد انه مش يقطع بردوا .. لكن انا بوضح الاسلم ايه وايه طبيعة الشغل الصح اللى بتخده مقابل الفلوس اللى بتدفعها .. وطبعا جينز كار مش بيشتغل فى الخيط القطن والغرز الضيقة خالص

    * الخيط البلاستيك مش بيوبر على عكس الخيط القطن اللى بعد فترة بيوبر

    * الخيط البلاستيك لما بيخيط بيه فى الجلد بيمشى بيه على المستطرة زى ما بنقول بمعنى انه مفيش اى عوجة فى الخيط وبيكون ماشى مستقيم حتى اى اى دروان بيواجه الخياطة .. تلاقى الخيط بيلف بردوا باسلوب جمالى ومنسق وده موضوح فى الصور بالفرق

    ده كرسى معمول بخياطة سبورت على الجلد 9 فتلة وخياطة بلاستيك وشوفوا مستوى التقفيل والغرزة
    عاملة ازاى



    ودى صورة الكرسى بتاع حضرتك ومستوى الخياطة الاسبورت فيه اكيد مختلفة عن الصورة السابقة



    ثانيا : الضــمان :-

    * الضمان فى جينز كار 4 سنين .. والاهم من ان الضمان سنة او سنتين او حتى 10 سنين هو ان كل شركة تفى فعلا بوعدها فى مسالة الضمان

    لان ممكن لما تيجى ترجعه يقولك لا اصل ده عشان حضرتك عملت كذا فده مش بسببنا وبسبب الفرش
    لكن
    فى جينز كار وده على يدى وحصل قدام عينى ولله الحق وحصل مع اعضاء وزملاء كتير معاهم النقطة دى فعلا وراحوا اثناء الضمان وبعد انتهاء الضمان والحاج احمد مشعل مش بيتاخر ابدا وبيغير فرش الكرسى اللى فيه المشكلة ..

    واحيانا والله العظيم وعلى يدى حصل كتير فى اعضاء ممكن يكون الفرش حصل فيه مشكلة
    بسببهم .. والحاج احمد بيغيره على حساب الشركة .. وده بقا الاخلاق والاحترام اللى موجود عنده ومش حنلاقيه فى مكان اخر

    ثالثا : الاستقبال والتعامل :-

    * تعدى عليه وممكن مش تعمل فرش .. اتفرج على كم الكرم والذوق فى الاستضافة
    * تعدى عليه وكنت عامل فرش وبتسلم عليه .. اتفرج على كم الكرم والذوف والاستضافة
    * تعدى عليه عشان تركب فرش عنده وسواء كنت تعرف الحاج احمد مشعل او مش تعرفه اتفرج على كم الكرم والاستضافة
    * فعلا اول مرة تدخل وتتعامل فى مكان وتحس انك مالك فيه مش زبون ابدا .. وتحس كمان انك بتدفع فلوس فى مكانها وانت مطمن جداا وخارج مبسوط ومرتاح نفسيا
    ومش عندك اى شك فى انك قلقان من انه اضحك عليك والكلام ده اللى بيحصل فى اى مكان تانى .. لان مهما كنت فرحان بيكون عندك قلق ولوبسيط ان ممكن يكون حد ضحك عليك لكن فى جينز كار عمرك ما حتحسه ابدا

    رابعا : الضــمير :-

    الضمير فى الشغل بصراحة ماشوفتش زيه .. وطول ما انا هناك .. الاقى الحاج احمد لو مش قاعد مع عملاء تلاقيه موجود على راس العمال ولو كان هو مع عملاء تلاقي اخوانه الاستاذ عبد الفتاح
    والدكتور يوسف موجودين ومتابعين العمال .. مع ان فى سوبر فيزر عندهم .. ومع ذلك بيتابعوا بنفسهم عشان ده مالهم وقلبهم عليه والاهم قلبهم على العميل انه مقابل اللى بيدفعوا ياخد خدمة محترمة وممتازة
    وكتير فى شركات لما بتوصل للنجاح مش بيحافظوا عليه ..

    وبصراحة اللى شوفته من خلال تعاملى معاهم من خلال اقاربى وزملائى والاعضاء اللى راحوا عندهم ان جينز كار بتحافظ على النجاح من خلال شغلهم
    وكمان محافظتهم وكسبهم للعميل ولصداقته .. ودايما بيطورا شغلهم والشركة للافضل
    وطبعا فى النقاط السابقة وضحت ازاى الضمير فى الشغل اللى بياخده العميل وحوضح اكتر فى الصور القادمة


    واتركمم مع بعض الصور اللى بتوضح الضمير فى الحرفة والمنتج اللى بيقدمه جينز كار ازاى


    الحاج احمد بيعالج الفوم اللى مقطوع قبل تنجيده





    وبعد ما لزق القطع بالغراء حط عليه جلدة عشان تقفله اكتر وتمسك عليه من خارج الفوم ومن الداخل





    تسلم ايدك يا حاج احمد .. مش كدا خلاص
    يرد الحاج احمد يقول

    كدا احنا عالجنا القطع .. بس ممكن يرجع تانى .. فلازم نعاالج الحاجة اللى اتسببت فى القطع

    يعنى ايه يا حاج احمد الكلام ده

    الحاج احمد راح جاب الظهر الشاسيه الحديد .. وفهمنا

    قالنا الحديد حامى .. وبياكل فى الفوم اللى راكب


    طيب حنعمل ايه يا حاج احمد

    قال لازم نغطيه عشان مياكلش فى الفوم تانى


    ياحاج احمد احنا تعبنالك وتعبنا العمال

    يرد الحاج احمد علينا .. ده شغلنا .. ولازم نعمل الصح .. سواء انتوا موجودين او مش موجودين .. عشان كدا دايما بناخد وقت طويل فى تركيب الفرش عشان نخدم الحاجة صح .. ونعطى للعميل حقه .. مش بيتعب فى الفلوس اللى بيدفعها .. فلازم نعمل الحاجة الصح .. اللى تريحه .. واكيد بتريحنا وتخلى شغلنا كمان يخرج مظبوط ويعيش سنين معاه حتى لو 10 سنين

    وطبعا الصور بتوضح الضمير الغير العادى





    وبعد كدا مسك القعدة بتاعت الكرسى اللى هبطتت وزودها لباد
    غير طبعا انه كمل بعد كدا وحط فيبر



    وبعد كدا حط فيبر كمان
    عشان الكرسى يكون مريح ويعلى
    وفى الاخر وصل الى الشكل ده



    ودى صورة بتوضح ان الاعضاء معاه .. وبيشوفوا الشغل بعنيهم
    وكمان بتبين مستوى الكرم والاخلاق فى ضيافته لينا



    وده طبعا فى النهاية بيوضج ليه جينز كار اغلى لان كل صنعة متقنعة بضمير وبحرفية وجودة عالية فى تقفيل الشغل اللى فيها والجهد والوقت المبذول فيها اكيد ليها حساب وتكلفة

    واكيد كل واحد عمل عند اى محل مختلف اقل فى السعر .. وشغل مشابه بيكون فرحان ..

    بس انا حبيت اوضح للناس فرق الشغل وليه التكلفة عشان نعطى كل ذى حق حقه

    واتمنى ان تتقبلوا الشرح بصدر رحب


    تحياتى للجميع

    محرر فى دعم اتخاذ القرار بوزارة الاعلام
    قليل المشاركة فى الموضوعات والرسائل الخاصة لانشغالى بالعمل
    برجاء الاتصال بى : 01288814049


  6. #86

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    مش حقدر اقول غير ان الرد دة يوضح فعلا لكل رواد المنتدى قد اية في بيزنس عالي اوى بيتعمل فى المنتدى

    الخامات واحدة
    الضمان سنتين

    التعامل والضمير الحمد لله محستش بأى معتملة وحشة

    الحاجة الاخيرة هى الخيط ال9 والخيط ال 6

    دة الفارق الوحيد وانا وضحتة

    اخيرا بجد المشاركة دى فضحت الكثيير والكثيير جدا

    اللي بيدور عاي الجودة انا مش حيفرق معايا فرق الف جنية فى عربية تمنها 160الف

    لكن الاهم يكونوا فى مكانهم الصح مش خيط 9 و خيط 6
    والمعاملة الحلوة الخ الخ


    انت مدرك انت عملت اية بمشاركتك دى

    انا بقيت بما لا يقبل الشك متأكد ان غلو السعر مش بس عشان ال4 نقط عشان حاجات تانية واتفهمت قوى بالمشاركة دى

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  7. #87

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    كونك تحط صور انا مرضتش احطها فى موضوعي اثبت حاجات كتير

    وممكن اجبلك صور لفرش جينز كار ونفرجة للناس وللكارينز كمان !

    علي فكرة انا لا بتربح من المحل التاني ولا اصلا شفتة غير مرة واحدة في حياتى


    بس دى فلوس ناس تعبانة فيها يا استاذ احمد ومينفعش ابدا يتعمل اللى انت عملتة

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  8. #88

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  9. #89

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : غير متواجد

    افتراضي -

    حاجة اخيرة

    بعد الموضوع الاعلانى الرائع لجينز كار اللى حضرتك عاملة



    مين قالك ان المحل التاني مش بيصلح او يعالج اى عيوب فى الكرسي قبل الشغل !!!!

    مش ممكن !!!!

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  10. #90

    الصورة الرمزية Ahmed.TV

    رقم العضوية : 18439

    تاريخ التسجيل : 09Sep2008

    المشاركات : 8,548

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: بولو 99

    السيارة[2]: تيدا 2009

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : غير متواجد

    Lightbulb -

    انت سالت سوال ليه الاسعار غالية فى جينز كار
    ولينا حق الرد اننا نرد من خلال تجاربنا مع الشركة فى عمل الفرش
    سواء الرد كان مختصر او كان مطول

    وانا فى ردى ومن وجهة نظرى وضحت اللى شايفه فى الشغل اللى شوفته بعينى لما عملت فرش لعربيتى وكمان الاعضاء اللى راحوا وعامله فرش لعربيتهم

    واللى عنده مشكلة فى فرش عمله عند جينز كار يقول

    حضرتك دفعت 160 الف فى عربية راضى عنها
    فى نظر البعض الاخر متستاهلش المبلغ ده
    وانت ارتضيت ومبسوط بيها

    وفى نفس الوقت انت راضى عن الفرش اللى عملته ربنا يباركلك فيه
    وكل واحد اتعامل مع جينز كار كان راضى عن المبلغ اللى دفعه مقابل الجودة والخامات
    واكيد كل واحد عمل فرش سال برة فى اكتر من مكان وماخدش القرار من فراغ
    اكيد كان مدرك الفرق وكان الفرق له قيمة بالنسباله ويستاهل المدفوع

    الحاجة التانية الصورة اللى حضرتك شاورت عليها بالاحمر
    ده مش فرش اتعمل عند الحاج احمد
    دى كســــــــــوة
    لان الكرسى اللى جنبه كرسى الفبريكة والفوم والتنجيد بتاعه متبهدل والراجل شال الكسوة والفرش الفبريكة
    من عليه وصلحه ونجده ورجع فرش الفبريكة والكسوة اللى كانت عليه لان كان لسه حيعمل مستقبلا فرش تفصيل
    وعلى فكرة صاحب الكرسى موجود معانا فى الموقع واسمه محمد حسين shess
    وحيدخل ياكد كلامى ده بكرة عشان يثبت ان ده الكرسى بتاعه وكمان دى كانت كسوة مش فرش

    واعتقد انى حاطط مستوى الفرش عنده عامل ازاى .. ومش معقول ده الفرش اللى بتاعه اللى حضرتك شاورت عليه

    النقطة التانية
    ايه المشكلة لما ارد واقول شهادة حق .. وحتى لو نقاطها تختلف معاك
    كل واحد وكل صاحب صنعة بيتعب فى شغله مفيش فيها مشكلة
    وكل واحد بيقدر تمنه
    مفيش شخص مجبر عالتعامل مع جينز كار لمجرد انه معلن فى المنتدى
    والمنتدى غير مسؤل عن الاسعار فى جينز كار وغير مستفيد من وراء اى تعامل بين الاعضاء والشركة

    لكن انت سالت سوال
    واكيد الاعضاء اللى اتعملت معاه تجاوب وتوضح
    وانا قولت الحاجات دى ممكن تفرق مع ناس وممكن مش تفرق مع ناس تانية
    انا بالنسبالى تفرق الجودة واللى انا ذكرته حتى لو دفعت مبلغ ازيد .. وفى غيرى لا .. حتى لو كانت نقطة من النقاط الاربعة

    وبعدين انا وضحت اللى بعينى شافته ومش اتكلمت على مستوى الحشو عندك من جوة انا ذكرت عموما .. فاليه اخدتها على المحل اللى اتعملت معاه

    وبعدين هو كل اللى بيقول شهادة حق .. يبقا فى مخيلة الناس بيعمل بيزنس مع الناس !!!
    كل الناس اللى فى الصور دى بتعمل بيزنس مع جينز كار !!!

    بلاش رمى الاتهمات بالباطل

    وبعدين اختيار الموقع لاى معلن بيقدم خدمة .. الحمد لله بيختار ناس محترمة وليها سمعة كبيرة وبتقدم شغل محترم
    ولو حتى المعلن اخطا ولو فى حاجة .. الموقع مش مسئول
    ولو استمر الخطا من المعلن عندنا .. الموقع مش بيكمل معاه .. وده محصلش مع جينز كار

    فياريت تتقبل رأيى فى سبب ارتفاع الاسعار ده تحليلى للسعر مقابل الجودة
    واذا كنت بتشكك فى ذمتى وبتتهمنى بشئ بين السطور فاعضاء نايل موتورز جميعا عارفين مين احمد مصطفى
    وقبلهم ربنا هو الشاهد
    وبالنسبة لتلميحك عن ادارة المنتدى فلهم حق الرد
    اما كلامى فهو بشخصى
    وتحياتى ليك

    محرر فى دعم اتخاذ القرار بوزارة الاعلام
    قليل المشاركة فى الموضوعات والرسائل الخاصة لانشغالى بالعمل
    برجاء الاتصال بى : 01288814049



 
صفحة 9 من 12 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. اسعار البيكانتو وقطع الغيار والافضل فيها
    بواسطة biboelking200 في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05-04-2012, 11:04 AM
  2. اسعار قطع غيار صني 2011 مبالغ فيها جدا
    بواسطة Karim_Monir في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 38
    آخر مشاركة: 07-10-2011, 04:41 AM
  3. مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 07-09-2011, 12:29 AM
  4. اسعار كل الصيانة و هتعمل فيها اه
    بواسطة m.3abdel3al في المنتدى بــروتـــون
    مشاركات: 40
    آخر مشاركة: 08-08-2009, 08:41 PM
  5. زيادات اسعار الهونداى كتيير خلتها مبالغه فيها اوى؟
    بواسطة RoadRush في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 09-09-2008, 11:24 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2