| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 6 من 13 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 51 إلى 60 من 125

الصورة الرمزية dr_asaos

النوع : ذكر

الاقامة : Cairo

السيارة: ماروتى

السيارة[2]: سبرانزاa516

الحالة : dr_asaos غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emam مشاهدة المشاركة
    بشكر كل الزملاء الى شاركونا فى الموضوع دة - وعلى فكرة انا كنت سحبت الحجز بتاعى فى الاعلان الى فات لكن من كلام حضراتكم على المنطقة حسيت بالندم المهم قدر الله وما شاء فعل - والاعلان نزل تانى النهاردة فى الاهرام وحجزت ثانى وربنا يسهل بس محتار بين مساحتين المساحة االاولى 50 متر صافى عبارة عن غرفة نوم وريسبشن ومطبح وحمام وتراس والثانى 60 متر صافى ويزيد غرفة ثانية الاول سعرة 89 الف جنيه والثانى 119 الف وطبعا الاسعار غليت عن المرة الاولى والمكان كما اختلف الحجز على الشاليهات الجانبية من القرية - انا محتار اية رايكم وبالذات اخوانا الى حجزين بالفعل . من حيث المكان ومستقبل المنطقة .

انا هاشوف الاعلان ان شاء الله..بس اماكن الشاليهات دى فين حضرتك هل فى اخر القرية ولا يمكن غليت عشان قريبة من حمام السباحة او البحر؟ وان شاء الله نفضل فى تواصل وتبلغنا بكل جديد ومبروك مقدما

الصورة الرمزية dr_asaos

افتراضي -

انا شفت الاعلان اللى حضرتك قلت عليه اللى كان فى الاهرام..والاعلان كاتب ان فى شاليهات ب60 الف دى ايه مواصفاتها؟ وحضرتك حجزت انهو مساحة وانهو سعر ويا ريت تزودنا ببعض التفاصيل عشان فى مشاركتك السابقة حضرتك قلت ان الاماكن اختلفت..فازاى اختلفت على الرغم من ان الكل فى المرحلة الثانية؟وشكرا مقدما...

الصورة الرمزية emam

الاقامة : giza - egypt

السيارة: chery a15/KIA CARENS 2012

السيارة[2]: peugeot 305

دراجة بخارية: no

الحالة : emam غير متواجد حالياً

افتراضي -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_asaos مشاهدة المشاركة
    انا شفت الاعلان اللى حضرتك قلت عليه اللى كان فى الاهرام..والاعلان كاتب ان فى شاليهات ب60 الف دى ايه مواصفاتها؟ وحضرتك حجزت انهو مساحة وانهو سعر ويا ريت تزودنا ببعض التفاصيل عشان فى مشاركتك السابقة حضرتك قلت ان الاماكن اختلفت..فازاى اختلفت على الرغم من ان الكل فى المرحلة الثانية؟وشكرا مقدما...

الشالية الى نازل فى الاعلان الجديد ب 59 الف جنية دة خلص على حد قولهم قالو انه اتحجز بسرعة مع انى كنت عندهم فى نفس يوم الاعلان بس بعد الظهر - انا حجزت 2 شالية الاول مساحته 50 متر ب 89 الف والثانى مساحته 60 متر ب 119 الف وطبعا انا حجزت الاثنين عشان افكر فى المناسب لكن عند التعاقد هيكون شالية واحد بس - المساحة زى مقولت لحضرتك قبل كدة ال 50 متر عبارة عن غرفة نوم وريسبشن وحمام ومطبخ امريكى وتراس - ال 60 متر بيزيد غرفة نومة اخرى بس كدة

اما بخصوص المكان هو فى صف الشاليها الجانبية للقرية (اخر صف شاليهات على يمينك وانته داخل القرية (دة بالنسبة لل 50 متر ) لكن ال 60 متر فى نفس المكان بس على شمالك بجوار حمام السباحة - طبعا السعر بيغلى كل ما بتقرب من البحر . وربنا يسهل ان شاء الله

اللهم اكرمنا ولا تهنا

الصورة الرمزية dr_asaos

افتراضي -

الشالية الى نازل فى الاعلان الجديد ب 59 الف جنية دة خلص على حد قولهم قالو انه اتحجز بسرعة مع انى كنت عندهم فى نفس يوم الاعلان بس بعد الظهر - انا حجزت 2 شالية الاول مساحته 50 متر ب 89 الف والثانى مساحته 60 متر ب 119 الف وطبعا انا حجزت الاثنين عشان افكر فى المناسب لكن عند التعاقد هيكون شالية واحد بس - المساحة زى مقولت لحضرتك قبل كدة ال 50 متر عبارة عن غرفة نوم وريسبشن وحمام ومطبخ امريكى وتراس - ال 60 متر بيزيد غرفة نومة اخرى بس كدة

اما بخصوص المكان هو فى صف الشاليها الجانبية للقرية (اخر صف شاليهات على يمينك وانته داخل القرية (دة بالنسبة لل 50 متر ) لكن ال 60 متر فى نفس المكان بس على شمالك بجوار حمام السباحة - طبعا السعر بيغلى كل ما بتقرب من البحر . وربنا يسهل ان شاء الله
    بالفعل بيغلى بطريقة مش معقولة...بس نصيحتى ووجهة نظرى الشخصية ابعد عن حمام السباحة عشان الازعاج الذى لن يمكن تخيله وصويت العيال والنط اللى ممكن يقلقك...ومتهيألى ان موقع الشاليه اللى اناحجزته كان على ايدى اليمين فى اخر صف من الخلف وانا داخل القرية اللى بتوص على منطقة الخدمات c18/4 ولكنه يمكن فى تالت او رابع صف من ناحية اليمين واعتقد انه بالقرب من الشاليه ال50 م2 ..وكان ليا خدمة عند حضرتك لما ربنا يوفقك للاختيار الصحيح يا ريت نبقى تسأل هناك الشاطئ رملى ولا صخرى عشان محتارين فى الموضوع ده...وكمان موش بيكون هناك شاليه ب59 الف اساسا وممكن ده يكون شاليه من اعلان 2 اللى فات وده حصلى لما انا رحتلهم صبيحة يوم الاعلان قالولى الشاليه ال100 م2 من99 الف طبعا موش موجودوجبت اللى انا حجزته ب 109الف رغم انه فى اخر الاوااااخر!!!يعنى لا يمكن تكون فى حاجة بعده اساسا!!! على اى حال ربنا يباركلك وتابعنا بالاخبار دايما وان شاء الله نكون جيران...

الصورة الرمزية emam

الاقامة : giza - egypt

السيارة: chery a15/KIA CARENS 2012

السيارة[2]: peugeot 305

الحالة : emam غير متواجد حالياً

افتراضي -

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_asaos مشاهدة المشاركة
    بالفعل بيغلى بطريقة مش معقولة...بس نصيحتى ووجهة نظرى الشخصية ابعد عن حمام السباحة عشان الازعاج الذى لن يمكن تخيله وصويت العيال والنط اللى ممكن يقلقك...ومتهيألى ان موقع الشاليه اللى اناحجزته كان على ايدى اليمين فى اخر صف من الخلف وانا داخل القرية اللى بتوص على منطقة الخدمات c18/4 ولكنه يمكن فى تالت او رابع صف من ناحية اليمين واعتقد انه بالقرب من الشاليه ال50 م2 ..وكان ليا خدمة عند حضرتك لما ربنا يوفقك للاختيار الصحيح يا ريت نبقى تسأل هناك الشاطئ رملى ولا صخرى عشان محتارين فى الموضوع ده...وكمان موش بيكون هناك شاليه ب59 الف اساسا وممكن ده يكون شاليه من اعلان 2 اللى فات وده حصلى لما انا رحتلهم صبيحة يوم الاعلان قالولى الشاليه ال100 م2 من99 الف طبعا موش موجودوجبت اللى انا حجزته ب 109الف رغم انه فى اخر الاوااااخر!!!يعنى لا يمكن تكون فى حاجة بعده اساسا!!! على اى حال ربنا يباركلك وتابعنا بالاخبار دايما وان شاء الله نكون جيران...
    يشرفنى طبعا اننا نكون جيران يا دكتور - انا سالت على موضوع الشاطى دة وقالى ان كان صخرى بالفعل وعالجوه الموضوع دة بانهم ردموا رملة ناعمة وعطت الصخور هناك - بس مش عارف مدى صحة كلامة محتاجه الواحد يروح بنفسه ويعاين على الطبيعة -

هو حضرتك حاجز شالية كم متر ياترا فى المرحلة دى ولا الى قبلها وسعره كمان عشان انا محتار مش عارف اوصل لقرار حاسس ان ال 50 دة هيكون صغير اوى .

اللهم اكرمنا ولا تهنا

الصورة الرمزية dr_asaos

افتراضي -

هو حضرتك حاجز شالية كم متر ياترا فى المرحلة دى ولا الى قبلها وسعره كمان عشان انا محتار مش عارف اوصل لقرار حاسس ان ال 50 دة هيكون صغير اوى .
    انا حجزت ال100م2 وهو3 نوم..وسعره109الف فى المرحلة الثانية وقت الحجز القديم لحضرتك قبل ماترجع فيه....وانا معاك بالفعل ان ال50 م2 صغير وهتلاقى كمان الغرف صغيرة يعنى ماينفعشى غير اتنين لسة متجوزين انما عائلة فيها اكتر من 3 افراد اعتقد انه موش هينفع وهيبقى لاستخدامات الداى يوز.. انما صدقنى وعن تجربة اللى بيبقى امام حمام السباحة بيبقى جحيييييييييييموعن تجربةحضرتك ممكن تدور على مساحة ال60م2 اللى هيا غرفتين بس بعيد عن حمام السباحة لو فى يعنى او حتى ال100 م2 هو كان عرض عليا 100م2 من 3شهور واقرب للبحر موش على حمام سباحة بس كان ب159 الف ويمكن ماتحسش بالقسط ان شاء الله وحاول تستفيد بموضوع ال5 سنين موش ال3سنين ودى مشاركاتى فى الموضوع يمكن تفيد حضرتك اكتر..

http://www.nilemotors.net/Nile/123612-a-3.html
    http://www.nilemotors.net/Nile/123612-a-5.html
    وفى انتظار الجديد دائما...

الصورة الرمزية Ayman mohamed

السيارة: Toyota

السيارة[2]: Kia

الحالة : Ayman mohamed غير متواجد حالياً

افتراضي -

طب يا جماعة الخير حد سمع عن قرية سبرنج لاند الى جنب وندر, كانت لسة منزلة اعلان فية الشالية ب 65000 ودا مساحت 54 م و حد يعرف عنها حاجة او حجز فيها يقولنا التفاصيل او يكون شافها على الطبيعة, لان بصراحة دى سعرها اقل من وندر و فى نفس المكان بس عايزين نعرف جدية الشركة و لو حد عندو معلومات
    .

الصورة الرمزية MoOoD

الاقامة : Mansoura ::: S.Sinai

السيارة: BMW 318i/E46 سابقاً

السيارة[2]: Toyota Crolla13

دراجة بخارية: لا

الحالة : MoOoD غير متواجد حالياً

افتراضي -

انا تحت امرك يا باشا
    القريه مقامه وكل حاجه
    بس القريه لسه ماإشتغلتش
    وهى بعد نقطه تفتيش عيون موسى بحوالى عشره كيلو
    وبينها وبين المدينه "رأس سدر" حوالى 15 كيلو
    هوه المكان هناك كويس
    فى المستقبل
    بس رتم العمل هناك بطئ جداً جداً
    أصلى كنت شغال معاهم من كام سنه كده

[img3]http://img72.imageshack.us/img72/4968/logo2g.png[/img3]

الصورة الرمزية Ayman mohamed

السيارة: Toyota

السيارة[2]: Kia

الحالة : Ayman mohamed غير متواجد حالياً

افتراضي -

شكرا لردك. و بما انك كنت هناك فا ياريت تقولنا عن الشركة و ملكيتها للارض و هل هما جادين فعلا فى التسليم ولا زى م انت بتقول بيتأخرو . و هل مستقبل القرية و الاسعار هنلك كويس و يطمن و هل فى فرق بينها و بين وندر مثلا و ياترى حد استلم و جربهم ولا لسةز

الصورة الرمزية dr_asaos

افتراضي -

hasad">

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman mohamed مشاهدة المشاركة
    طب يا جماعة الخير حد سمع عن قرية سبرنج لاند الى جنب وندر, كانت لسة منزلة اعلان فية الشالية ب 65000 ودا مساحت 54 م و حد يعرف عنها حاجة او حجز فيها يقولنا التفاصيل او يكون شافها على الطبيعة, لان بصراحة دى سعرها اقل من وندر و فى نفس المكان بس عايزين نعرف جدية الشركة و لو حد عندو معلومات
    .
    يا ريت اجابتى تساعد حضرتك...انا لما حجزت فى وندر كان برضه فى اعلانات من سبرينج لاند اللى بتملكها شركة الوعد وبالفعل انا روحت المكان الشركة فى عمارات العبور بصلاح سلام و كان المنظر مشجع هناك برضه وناس كتير بتحجز...والقرية بافعل بالقرب من وندر قبل راس سدر نفسها...بس طبعا ماروحتش بنفسى هناك..بس من الواضح ان المنطقة دى مستقبلها كويس بالنسبة للاسعار دى اللى ممكن تغلى فيما بعد..وطبعا ما اطلعتش على اوراق الملكية لانى ماحجزتش فيها...ولابد من زيارة لحضرتك ليها :b4_048:

صفحة 6 من 13 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... الأخيرةالأخيرة