| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 16

  1. #1

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي العربيه سحبها وحش وبتسقف - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    يا جماعه انا معايا كيا بيكانتو 2012 سحب العربيه وحش العربيه مخنوقه و بتجيب 120 بالعافيه و لو التكييف شغال بتبقي اضعععععف و اول ما بشغل التكييف والكمبروسر يشتغل الار بي ام ينزل تحت صفر و تسقف و تبقي تحس انها هتبطل ويطلع تاني و التسقيف بقي بيبان وانا طالع بالغيار الاول واحيانا وانا ماشي علي الاول واحيانا التاني بالذات لو التكييف شغال دا غير ان ساعات لمبه الحراره تنور دا غير ان ساعات الاقي الدنيا حر والتكييف شغال مش مسقع و العربيه. و كمان بترعش علي السلانسيه في الغيار التاني دا غير اني لما بدوس دبرياج احيانا الاقي العربيه ترج رجه من قدام


  2. #2

    الصورة الرمزية دعبدالرحيم

    رقم العضوية : 151047

    تاريخ التسجيل : 03Nov2013

    المشاركات : 400

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt - sohag

    السيارة: لانوس1

    السيارة[2]: لانوس

    الحالة : دعبدالرحيم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    العربية بتسخن او بنزين وحش


  3. #3

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعبدالرحيم مشاهدة المشاركة
    العربية بتسخن او بنزين وحش
    انا بحط 92 و مره لمبه الحراره نورت و الار بي ام فضل يطلع وينزل لما كنت بشغل التكييف روحت التوكيل و عملوها و امبارح لمبه الحراره نورت تاني


  4. #4

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    محدش يعرف؟؟؟ عيوب ايه كدا


  5. #5

    الصورة الرمزية borio1704

    رقم العضوية : 105306

    تاريخ التسجيل : 26Jun2011

    المشاركات : 3,844

    النوع : ذكر

    الاقامة : اسكندراني بره مصر

    السيارة: Not Yet

    السيارة[2]: KIA CERATO EX 2014

    الحالة : borio1704 غير متواجد حالياً

    افتراضي -


    لمبة الحرارة نورت يعني العربية بتسخن... واحتمال دي أعراض جوان وش سلندر.

    أخبار العربية إيه بالنسبة للصيانات الدورية؟؟
    وهل حضرتك بتستخدم مية الحنفية في الرادياتير؟؟؟

    وآخر مرة استخدمت فيها منظف دورة البنزين والبخاخات إمتى؟؟؟


    ...

    لا تُعْطِنِي سَمَكَةً... بَلْ عَلِّمْنِي كَيْفَ أَصْطادُ
    مَثَلٌ صينِيّ
    Trust me, I'm an Engineer
    Ahmed Nabil Al-Bora'ie

    أعشق السيارات.. أحب اليابانية، الكورية... ولا أفضل الأوروبية


  6. #6

    الصورة الرمزية د.معتز ماجد

    رقم العضوية : 191241

    تاريخ التسجيل : 18Aug2016

    المشاركات : 76

    النوع : ذكر

    الاقامة : ميت غمر

    السيارة: لانسر

    السيارة[2]: بيجو

    الحالة : د.معتز ماجد غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اتأكد من كلام مستر بوريو ...دور العربية ...وسيبها واكشف غطا الزيت وشوفه مطحن ولا لا

    مفيش حرارة ولا طحينة ....راجع سلوك البوجيهات ...ودورة البنزين ..

    ولو اخر صيانات كانت فيها كتينة او سير كاتينة ....خلي حد يراجع التقسيمة بعد اذنك ..

    تحياتي

    https://www.facebook.com/vaiorcarscenter/





  7. #7

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    [QUOالعربيه o1704;3876099476]
    لمبة الحرارة نورت يعني العربية بتسخن... واحتمال دي أعراض جوان وش سلندر.

    أخبار العربية إيه بالنسبة للصيانات الدورية؟؟
    وهل حضرتك بتستخدم مية الحنفية في الرادياتير؟؟؟

    وآخر مرة استخدمت فيها منظف دورة البنزين والبخاخات إمتى؟؟؟


    ...[/QUOTE]
    لا موضوع اللمبه دا قالولي انه حاجه اسمها ايدل وانها كانت بس مش عارف ليه امبارح نورت و طفت لما بطلت و دورت تاني و ليه جوان وش سلندر؟ و الدورات تمام لسه عامل صيانه ال 50000 انا اصلا محافظ جدا علي العربيه
    ومبفتحش ميه الردياتير خالص انا اصلا مليش علاقه بالكبوت هما ف التوكيل قالولي كدا هما بيعملو كل حاجه و مستخدمتش منظف دوره قبل كدا غير مره من اكتر من سنه


  8. #8

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.معتز ماجد مشاهدة المشاركة
    اتأكد من كلام مستر بوريو ...دور العربية ...وسيبها واكشف غطا الزيت وشوفه مطحن ولا لا

    مفيش حرارة ولا طحينة ....راجع سلوك البوجيهات ...ودورة البنزين ..

    ولو اخر صيانات كانت فيها كتينة او سير كاتينة ....خلي حد يراجع التقسيمة بعد اذنك ..

    تحياتي
    انا معرفش اي حاجه متعلقه بزيت او ميه ومش هفهم في كدا لاني من ساعت ماجبت العربيه عمري ما شيكت ع زيت او ميه انا كل 5000 كيلو بروح التوكيل وهما بيقولولي ملكش دعوه بالكبوت خالص احنا بنعنل اللازم والعربيه كويسه ولسه صيانه السيور بعد 10000 كيلو


  9. #9

    الصورة الرمزية Magdy amir

    رقم العضوية : 191916

    تاريخ التسجيل : 07Sep2016

    المشاركات : 33

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: Opel Victra 1997

    السيارة[2]: Kia Picanto 2012

    دراجة بخارية: Lonicon 200

    الحالة : Magdy amir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بس يا جماعه العربيه كويسه من غير تكييف و كمان لما تكون لسه ممشيتش كتير لكن مجرد انها بقالها فتره كبيره ماشيه و الموتور سخن وكدا بتبقي يعني برضو لكن لو شغلت التكييف بتضعف ف سحبها و بتسقف في الطلعه من الوقوف و لو دست بنزيل و سبته الار بي ام يطلع و هو راجع ينزل تحت صفر تسقف تسقيفه كدا و يقوم راجع علي 1 و بتبقي مخنوقه في التكييف


  10. #10

    الصورة الرمزية menaraafat85

    رقم العضوية : 144352

    تاريخ التسجيل : 23May2013

    المشاركات : 150

    النوع : ذكر

    الاقامة : الجيزة

    السيارة: ربنا يدبر

    السيارة[2]: أكسنت 2000

    الحالة : menaraafat85 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    هو ليه محدش فكر فى طقم الدبرياج (ديسك أو اسطوانة)

    الحياة مثل البيكينى ... اللى باين منه خطيير واللى مش باين أخطر



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. العربيه سحبها قل ومكتومه
    بواسطة 0122 ATSH في المنتدى قسم خاص بسيارات سكودا فيفوريت وسكودا فليشيا
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 05-08-2015, 07:12 PM
  2. العربيه سحبها قل جداااا جدااااا
    بواسطة ahmed asker في المنتدى ورشـــة نــايل مــــوتـــورز
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 28-08-2014, 07:15 PM
  3. تابع العربيه سحبها وحش يا جدعان ؟؟؟؟؟؟
    بواسطة minamona2oo8 في المنتدى أوبـــــل
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 14-03-2013, 07:04 PM
  4. العربيه سحبها ضعيف
    بواسطة hesham69 في المنتدى ميتـسوبيـشى
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 12-12-2009, 09:39 PM
  5. العربيه سحبها ضعيف جدا ارجو المساعده
    بواسطة manooo80 في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 18-05-2009, 10:51 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2