| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 13 من 13

  1. #11

    الصورة الرمزية mynameh

    رقم العضوية : 31226

    تاريخ التسجيل : 26Jan2009

    المشاركات : 356

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: banda

    السيارة[2]: 128

    الحالة : mynameh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    و الله انا كل خوفي علي الناس اللي فاكرة اننا وصلنا
    دي يحصلهم حاجة بعد الماتش و بعد الجزاير ما هي توصل

    يا جماعة ماتفرحوش اوي احنا لسة ملعبناش الماتش
    و هما اللي هيوصلوا لان فرصهم احسن مننا بكتييييير

    و متخلوش القلب يطغي علي العقل


  2. #12

    net

    الصورة الرمزية net

    رقم العضوية : 50287

    تاريخ التسجيل : 18Oct2009

    المشاركات : 17

    النوع : ذكر

    الاقامة : live

    السيارة: النترا

    السيارة[2]: لانسر

    الحالة : net غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يارب النصر لمصر ان شاء اللة


  3. #13

    الصورة الرمزية megamoudy

    رقم العضوية : 6657

    تاريخ التسجيل : 29Feb2008

    المشاركات : 1,734

    النوع : ذكر

    الاقامة : الزقازيق - فلل الجامعة

    السيارة: السن 24سنة

    السيارة[2]: اتباعت الحمد لله

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : megamoudy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    مش عارف ليه عندي احساس قوي انه هيكون في عنف جامد جدا جدا

    خاصة مع الاخلاق الاستفزازية من الجانب الاخر

    وطبعا المصري عنده كراااااااامه واللي هيعمل حاجة هطلع تيييييييييييت توووووووووت هههههههههه

    هذا ينطبق على المثل القائل دي مش دبانه دي قلوب مليانه ههههههههههه



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. متابعة مبارة مصر - الجزائر في السودان (تصفيات كأس العالم 2010)
    بواسطة mahmoud_magdy في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 87
    آخر مشاركة: 19-11-2009, 12:16 AM
  2. متابعة مبارة مصر - الجزائر (تصفيات كأس العالم 2010)
    بواسطة mahmoud_magdy في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 53
    آخر مشاركة: 14-11-2009, 11:49 PM
  3. موقع لمشاهدة مبارة مصر و الجزائر
    بواسطة dodino2006 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 12-11-2009, 06:28 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2