| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 21

  1. #11

    الصورة الرمزية ehabradwan

    رقم العضوية : 4313

    تاريخ التسجيل : 17Jan2008

    المشاركات : 718

    النوع : ذكر

    الاقامة : Heliopolis ,Cairo

    السيارة: no

    السيارة[2]: Cerato 2010

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ehabradwan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الهروب الكبير
    الهجرة.... بس المشكلة هتروح فين كله زي بعضه الا من رحم ربي


  2. #12

    الصورة الرمزية hamedo0

    رقم العضوية : 2665

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 2,326

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: 128 حمرا

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : hamedo0 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabradwan مشاهدة المشاركة
    الهروب الكبير
    الهجرة.... بس المشكلة هتروح فين كله زي بعضه الا من رحم ربي
    انت صح بس حتروح فين لو لاقيت مكان ابقي قولي

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

    اخوكم : محمد عماد الدين
    الوظيفه : محاسب

    سبحانك اللهم وبحمدك ، أشهد أن لا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك


  3. #13

    الصورة الرمزية أبو إياد

    رقم العضوية : 25425

    تاريخ التسجيل : 17Nov2008

    المشاركات : 7,576

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: 1

    السيارة[2]: 1

    دراجة بخارية: no

    الحالة : أبو إياد غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro_90210 مشاهدة المشاركة
    1- علاقات الولاد بالبنات في الجامعات في غير اطار الزماله ؟؟؟؟؟
    تحديد اطار معين لأي علاقه من البدايه

    2- لبس البنات المخجل ؟؟؟؟؟

    البنت لسه صغيره سبيها تعيش ايامها ولما يكبر سنها يتزايد لبسها المخجل
    يبقا الحل اللبس المحترم فى صغر السن

    3- اخلاقيات الولاد بتوع اليومين دول ؟؟؟؟؟

    لما الكبار (القدوه) يتعاملوا باخلاق يبقى الشباب مش هايعرفوا غير الاخلاق

    4- غياب الرقابه من اولي الامر ؟؟؟؟؟

    ظروف المعيشه والحرص على حياه افضل ومستقبل امن هو السبب فى اللهو عن الرقابه (الحل هو الرضا)

    5- شوارع مصر المكسره ؟؟؟؟؟

    ماتدفعش لا ضرايب ولا مخالفات

    6- سوء صناعه السيارات في مصر ؟؟؟؟؟

    الغاء الجمارك واعطاء فرصه للهواه وللخبره

    7- غلو اسعار كل المنتجات ؟؟؟؟؟

    امنتع عن الشراء حتى تحل هذه المشكله

    8- انعدام ضمير البشر ؟؟؟؟؟

    ابداء بنفسك واذا اتعاملت بضمير لن يوقع الله بك الا مايشابهك

    9- الكليبات و افلام التعري المخزيه ؟؟؟؟؟

    الدعاء

    10- ضعف المرتبات ؟؟؟؟؟

    نظم حياتك هتلاقى مرتبك كبير

    يا تري ايه حلول المشكلات دي ؟؟؟؟؟

    ده كان رائى

    مستني ردودكم علي احر من الجمر


  4. #14

    الصورة الرمزية ahmed76

    رقم العضوية : 21375

    تاريخ التسجيل : 07Oct2008

    المشاركات : 701

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Logan

    السيارة[2]: swift

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ahmed76 غير متواجد حالياً

    افتراضي -



    11- تحويل اللغه العربيه الى لغه تانيه .
    فكك منى : معناها باللغه العربيه سيبك منى أى مالكش دعوه بيه أى اتركنى وشأنى


  5. #15

    الصورة الرمزية pro_90210

    رقم العضوية : 52583

    تاريخ التسجيل : 09Nov2009

    المشاركات : 71

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: دايو لانوس

    السيارة[2]: هيونداي فيرنا

    الحالة : pro_90210 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شكرا عي مرورك الكريم
    و معاك حق طبعا
    تسلم ايدك يا باشا


  6. #16

    الصورة الرمزية pro_90210

    رقم العضوية : 52583

    تاريخ التسجيل : 09Nov2009

    المشاركات : 71

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: دايو لانوس

    السيارة[2]: هيونداي فيرنا

    الحالة : pro_90210 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed76 مشاهدة المشاركة


    11- تحويل اللغه العربيه الى لغه تانيه .
    فكك منى : معناها باللغه العربيه سيبك منى أى مالكش دعوه بيه أى اتركنى وشأنى
    دي مجرد صوره هزار
    و طبعا انا مقصدش المعني اللي جوه الصوره
    شكرا علي التنبيه


  7. #17

    الصورة الرمزية eng.octooo

    رقم العضوية : 25711

    تاريخ التسجيل : 20Nov2008

    المشاركات : 4,864

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6octoper

    السيارة: nissan sunny 2010 ex

    السيارة[2]: renult duster 2014 fo

    دراجة بخارية: nefssssy

    الحالة : eng.octooo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    1- علاقات الولاد بالبنات في الجامعات في غير اطار الزماله ؟؟؟؟؟
    التربية من الاول وزى ما المثل بيقول الوقاية خير من العلاج

    2- لبس البنات المخجل ؟؟؟؟؟
    نفس اجابة السؤال الاول
    3- اخلاقيات الولاد بتوع اليومين دول ؟؟؟؟؟
    نفس الاجابة
    4- غياب الرقابه من اولي الامر ؟؟؟؟؟
    دى نفس الاجابة الاولى بس على اهل اولياء الامور لانهم لو تربيتهم صح كانوا ربو اولادهم صح

    5- شوارع مصر المكسره ؟؟؟؟؟
    التربية لو اهل المسؤليين ربوهم كويس كان بقى عندهم ضمير
    6- سوء صناعه السيارات في مصر ؟؟؟؟؟
    نس السؤال الى فات
    7- غلو اسعار كل المنتجات ؟؟؟؟؟
    نفس الى فات
    8- انعدام ضمير البشر ؟؟؟؟؟
    سوء التربية
    9- الكليبات و افلام التعري المخزيه ؟؟؟؟؟
    نفس الاجابة
    10- ضعف المرتبات ؟؟؟؟؟
    نفس الجابة عن المسؤليين


    الحل الوحيد لكل المشاكل هوة الضمير بس



  8. #18

    الصورة الرمزية sarah5

    رقم العضوية : 21516

    تاريخ التسجيل : 08Oct2008

    المشاركات : 262

    النوع : انثى

    الاقامة : cairo

    السيارة: no

    السيارة[2]: Maruti Suzuki 2009

    الحالة : sarah5 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هو مفيش مشكلة في الدنيا ملهاش حل
    بس مين اللي ينفذ ويبدأ بنفسه
    طول ما الحالة العامة بتاعة الشعب هي الاستهتار وعدم الاهتمام والطناش يبقي انسوا مفيش فايدة ده مش تشاؤم ده واقع
    بس هرجع واقول ابدأبنفسك وملكش دعوة بالاخرين


  9. #19

    الصورة الرمزية pro_samir

    رقم العضوية : 11181

    تاريخ التسجيل : 21May2008

    المشاركات : 5,568

    النوع : ذكر

    الاقامة : NULL value in a database

    السيارة: BMW E34 - 518i

    السيارة[2]: Toyota Starlet EP80

    دراجة بخارية: Toktok Coupe

    الحالة : pro_samir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.octooo مشاهدة المشاركة
    الحل الوحيد لكل المشاكل هوة الضمير بس
    و دة ممكن نستوردة من الصين عادي ؟

    Mohamed Samir

    '


  10. #20

    الصورة الرمزية lonedoctor

    رقم العضوية : 3737

    تاريخ التسجيل : 16Dec2007

    المشاركات : 1,830

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo-makkah

    السيارة: byd L3 Auto 2015

    السيارة[2]: Ford explorer 2008

    دراجة بخارية: i don't have

    الحالة : lonedoctor غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ابدا بنفسك

    لعمرك مـا الإنسـان إلا بدينـه فلا تترك التقوى اتكالاً على النسب
    فقد رفع الاسلامُ سلمـانَ فـارسٍ وَقَدْ وَضَعَ الشِّرْكُ الشَّرِيْفَ أَبَا لَهَبْ



 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. كف المرايا طاااااااار :( ... أيه الحلول ...؟
    بواسطة No Comment في المنتدى هـــــــوندا
    مشاركات: 21
    آخر مشاركة: 03-05-2012, 04:05 PM
  2. فين الحلول للنيو سيراتو
    بواسطة djabed في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 14-02-2010, 10:04 PM
  3. ايه احسن الحلول للخدوش
    بواسطة M.Zaher في المنتدى جسم السيارة داخليا وخارجيا
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 01-02-2010, 12:41 PM
  4. ايه الحلول للبطارية لو نامت؟
    بواسطة amrfox2002eg في المنتدى مشاكل الكهربــاء
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 10-12-2009, 03:53 PM
  5. حلول للمشاكل
    بواسطة powerofhelll في المنتدى بيــــجو
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 23-02-2009, 06:47 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2