| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 38

  1. #11

    الصورة الرمزية awaad8760

    رقم العضوية : 47775

    تاريخ التسجيل : 26Sep2009

    المشاركات : 67

    النوع : ذكر

    الاقامة : zagazig

    السيارة: Boeing 737

    السيارة[2]: felicia combi 98

    دراجة بخارية: BMX

    الحالة : awaad8760 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ألفين سلامه يا بشمهندس محمد وأهم حاجه سلامتك
    وعلى رأى المثل
    اللى يجيى فى الشيش بقشيش------- واللى يجيى فى العربيه السكودا هيعدى ويتنسى بلاعودا


    أما بقى الملف المرعب اللى إنت بتتكلم عليه أنا متوقع 90 % انه الملف اللى قدام الإستقبال بتاع مستشفى جامعة الزقازيق
    Google Maps
    الملف ده فيه كذا مشكله:-

    • زاويته صعبه 120 درجه تقريبا


    • مائل للخارج وده عكس الصح


    • واطى عن الشارع اللى قبله واللى بعده


    • الشارع اللى بعده التكسيات إحتلته والبيبى بتاعها من ماء وصابون وزيوت بينزل فيه


    • عرض الملف كبير بيغرى للجرى, 3 أضعاف الشارع اللى قبليه ,الواحد بيروح شادد ولو مش مركز وهو داخل الملف العربيه ممكن تعوم منه


    • مكان الملف فيه مخرجين واحد للجامعه والتانى للمستشفيات ودايما تلاقى بشر وعربيات طالعين بعشوائيه



    الملف ده أنا متعقد منه لأن فيه واحده زميلتنا إتوفت فيه , خبطها تاكسى لادا حاول ياخد الملف بسرعه فإترفع من ناحية العجلتين اليمين وإتقلب على شماله وخبطها , والمشكله إنها كانت طبيبه روسيه متجوزه مصرى و بتتدرب عندنا فى الجامعه وكلنا زعلنا عليها جامد

    ومن ساعتها وأنا بخلى بالى منه كويس بس للأسف كل شويه ضحيه
    من المشاه أو السيارات


    الميزه الوحيده فيه إنه على بعد خطوات من الإستقبال
    وعجبى

    فأرجوك إنت أو أى واحد بيعدى عليه تأنى وبلاش السرعه إحنا مش مستغنين عنكم



    أخوكم


    عواد8760


  2. #12

    الصورة الرمزية crazylambada

    رقم العضوية : 4959

    تاريخ التسجيل : 27Jan2008

    المشاركات : 3,051

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Skoda Octavia A5 2007

    السيارة[2]: Fiat Evo Punto 2011

    الحالة : crazylambada غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    متشكر جدا ليكوم و هو فعلا حضرتك يا دكتور عواد
    هو ده الملف بس اناعربيتي عومت من قدام مش من ورا يعني لتعويمه محصلتش بسبب الملف حصلت بسبب الصابون و الجاز و الحاجات بتاع التاكسيات و بقت مشكله بجد
    الحوادث عليه اكتشفت انها كتيييييييييييييييييييييره جدا بمعدل كل يومين حادثه عليه و ده بسبب التاكسيات
    امابالنسبه للملف فانا اتقلبت قبل الكوبره بشويه يعني بعد الملف بمسافه مش عنده
    لان المشكله ان طلعت اشاعه ان انا كنت بخمس مش عارف ازاي على 80 و ب15 متر من الملف الله اعلم
    متشكر جدا لحضرتك و بالنسبه للطلب اللي طليته مني صاحبي قعد يماطلني و في الاخر قالي مش حتبيع وسالت الميكانيكي فالحل الوحيد هو قاليانه ينزلمع حضرتك سوق الجمعه لو حضرتك مازلت تملك الرغبه فيالشراء
    و لك مني تحياتي


    اكبر تعديل لسكودا فيفوريت


  3. #13

    الصورة الرمزية iahmeds

    رقم العضوية : 46408

    تاريخ التسجيل : 07Sep2009

    المشاركات : 15

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Mazda

    السيارة[2]: Octavia - A5

    الحالة : iahmeds غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الحمد لله على سلامتك ، وربنا يحفظك من كل سوء ، بس براحة على العربية وحافظ عليها وبلاش تاخد الملفات على 80


  4. #14

    الصورة الرمزية crazylambada

    رقم العضوية : 4959

    تاريخ التسجيل : 27Jan2008

    المشاركات : 3,051

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Skoda Octavia A5 2007

    السيارة[2]: Fiat Evo Punto 2011

    الحالة : crazylambada غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    متشكر جدا لحضرتك بس و الله المشكله مش في السرعه المشكله في الكيماويات الليكانت على الطريق من غسيل التاكسيات


    اكبر تعديل لسكودا فيفوريت


  5. #15

    الصورة الرمزية د.محمود صلاح

    رقم العضوية : 1435

    تاريخ التسجيل : 14Jul2007

    المشاركات : 14,773

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا

    السيارة[2]: اوبترا

    الحالة : د.محمود صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حمدا لله على سلامتك وربنا يسترها علينا جميعا من شر الحوادث


  6. #16

    الصورة الرمزية awaad8760

    رقم العضوية : 47775

    تاريخ التسجيل : 26Sep2009

    المشاركات : 67

    النوع : ذكر

    الاقامة : zagazig

    السيارة: Boeing 737

    السيارة[2]: felicia combi 98

    دراجة بخارية: BMX

    الحالة : awaad8760 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ماتشغلش بالك يا محمد ولو عايز مساعده فى التصليح تحت أمرك


  7. #17

    الصورة الرمزية crazylambada

    رقم العضوية : 4959

    تاريخ التسجيل : 27Jan2008

    المشاركات : 3,051

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Skoda Octavia A5 2007

    السيارة[2]: Fiat Evo Punto 2011

    الحالة : crazylambada غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    متشكر جدا لحضرتك
    و لو فيه اي حاجه مش حكسف من حضرتك
    انا الحمد لله صلحت الاجزاء الميكانيكيه مساعد و شمعدان اتنوا
    المفروض من بكره ابتدي شغل السمكره حيقعد حوالي يومين
    ادعيلي بس ربنا يوفقني في التصليح لاني بقيت مصاب بحاله اكتئاب
    و الكارثه انا في وسط الامتحانات ربنا يستر
    و شكرا جدا ليكوم كلكم وربنا يحفظنا جميعا من شر الحوادث


    اكبر تعديل لسكودا فيفوريت


  8. #18

    الصورة الرمزية Eng_Mostafa_89

    رقم العضوية : 40362

    تاريخ التسجيل : 15May2009

    المشاركات : 3,393

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة/الاسماعيلية

    السيارة: قاهرة التروسيكلات الصينى

    السيارة[2]: كانت 128 واتسرقت :(

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Eng_Mostafa_89 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الف سلامة عليك

    سبحان الله ... الحمد لله ... لا اله الا الله ... الله اكبر


  9. #19

    الصورة الرمزية Usama Nagi

    رقم العضوية : 30629

    تاريخ التسجيل : 20Jan2009

    المشاركات : 1,577

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram

    السيارة: Rabena yesahel

    السيارة[2]: Chevrolet Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Usama Nagi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حمد الله على سلامتك


  10. #20

    الصورة الرمزية mohamedhamam

    رقم العضوية : 20625

    تاريخ التسجيل : 30Sep2008

    المشاركات : 1,579

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: دايو لانوس 2005 (Full Options)

    السيارة[2]: Nissan Sunny 2010

    الحالة : mohamedhamam غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    قدر الله و ما شاء فعل و حمد الله على السلامة

    اللهم أدخلنى مدُخل صدقٍ و أخرجنى مُخرج صدقٍ و أجعل لى من لدُنك سلطاناً نصيراً
    مهندس/ محمد حمام



 
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. عملت حادثه يا رجاله :((
    بواسطة wael ahmed في المنتدى هـــــــوندا
    مشاركات: 40
    آخر مشاركة: 01-06-2012, 11:58 PM
  2. انا عملت حادثه
    بواسطة chmohamed في المنتدى دايــهاتســو
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 23-04-2010, 12:01 AM
  3. انا عملت حادثه..
    بواسطة silver_som3a في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 07-02-2009, 04:20 AM
  4. عملت حادثه حادثه
    بواسطة ahmed el-sawy في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 43
    آخر مشاركة: 23-09-2008, 10:59 PM
  5. عملت حادثه او اتعمل فيه حادثه
    بواسطة ahmed el-sawy في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 17-09-2008, 01:31 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

12, 120, 20, 44, 80, لأ, لليع, لله, لمن, ما, مازدا, مازدا 3, لاول, لتحليل, مبروك, لى, ليا, لحادث, لدركسيون, ليه, مين, لدوران, ميكانيك, مر, مره, مش, مستشفى, لسه, مسكت, مع, معا, معايا, لظبط, لعربيات, لعربيه, معرفتش, معرفش, لفيت, مفيش, مفك, مفكوك, له, من, لنا, لناس, لوحده, لوحدها, منطق, منطقه, لقيت, لقيتها, مقص, لك, لكا, لكام, مكسور, لكن, لكورنيش, ام, الل, اللي, المره, المستشفى, الله, المنطق, المنطقه, المقص, اما, الام, الامام, الامامي, الار, الارض, الاول, الاكصطدام, الت, التحليل, الي, اليمين, الخلف, اليا, الحادث, الحادثه, الدركسيون, الدور, الدوران, الحكايه, الرصيف, الرف, الرفرف, السبب, الع, العر, العرب, العربي, العربيا, العربيات, العربيه, الفم, الناس, الك, الكا, الكام, الكامل, الكساحات, الكوم, الكومي, الكوميدي, الكورنيش, اتلمت, اثر, ابص, اتقلب, اتقلبت, ادعو, ادعولي, ايه, ار, ارض, اس, اساس, اشهر, اشوف, اعل, اعمل, او, اول, انا, انت, انيك, اكتشف, اكتشفت, تم, تمشي, با, بال, بالا, بالظبط, بالك, بالكام, بالكامل, ثابت, ثابته, تانيه, بتلف, بتتقل, بتتقلب, تتقلب, بيت, بيتك, بيه, بيقول, بر, بس, بعد, به, بن, بنا, بنتك, بطريق, بطريقه, تقلب, بقى, تقف, تك, بكر, بكره, حل, دماغ, جماعه, يمين, خلف, يا, دام, حاليا, خالص, جات, دايما, حاجات, حادث, حادثه, حاجه, يادوب, حاسس, حب, جبت, ديه, درك, دركسيون, يستر, حظ, يعرب, يف, ده, جن, يومين, جنبي, دور, دوران, يقول, يقولي, حك, حكايه, رب, ربي, ربع, ربنا, رجاله, رش, رصيف, رف, رفر, رفرف, ره, رن, روك, شمال, سليم, صا, ساحات, ساعات, ساعه, سبب, ستر, سترها, صدمه, سيون, سر, سس, شفت, شهر, سودا, شوف, سونا, سقط, عمل, عملت, عملته, عملتها, على, عليا, عليه, عام, عاي, ظبط, عد, غر, عرب, عربي, عربيات, عربيتك, عربيه, غريب, غريبه, عرف, عه, عن, عوم, عند, فلم, فا, فال, فاي, فايد, فايده, فتح, فتش, في, فيه, فيها, فر, فك, فكيت, فكو, ها, هو, ول, ولا, ولد, ومين, نا, واحد, نار, ناس, نتكلم, ويا, ور, ورا, وش, وصل, وصلت, ون, ونش, ضحك, طلع, طلعت, طب, طبع, طبعا, طريق, طريقه, طقه, قل, قلب, قلبت, قال, قبل, قي, قص, قع, قف, قول, قولت, قط, كل, كلم, كلك, كلكم, كا, كام, كامل, كان, كانت, كت, كي, كده, كره, كساحات, كسور, كن, كوم, كوميديا, كنت, كور, كورنيش

عرض سحابة الكلمة الدلالية

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2