| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 14 من 14

  1. #11

    الصورة الرمزية الغزالى

    رقم العضوية : 43904

    تاريخ التسجيل : 24Jul2009

    المشاركات : 6,322

    النوع : ذكر

    الاقامة : القناطر الخيرية

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: kia-sephia 99

    دراجة بخارية: كريم منير لسه هايشترلى واحد

    الحالة : الغزالى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed0nouh مشاهدة المشاركة
    لا يا عم بلاش انا لحسن الراجل ده هيبدأ يسمع عنى قريب من كتر ما بتكلم عنه , بس على العموم هو انتقل من مرحله الكتابه للناس الى مرحله الفشخره على الناس وياريته فاهم

    ياعم احمد ولا يسمع احنا بيهمنا ولا اية
    وبص عارف انت يا احمد المثل المصرى اللى بيقول
    الفلاح اما يتمدين بيجب لاهلة العار هوا دة بالظبط
    استنى اما معرض اخبار اليوم يجى وشوف بئى ها يعمل اية

    مفيش توقيع
    عشان تتبسط :D


  2. #12

    الصورة الرمزية الغزالى

    رقم العضوية : 43904

    تاريخ التسجيل : 24Jul2009

    المشاركات : 6,322

    النوع : ذكر

    الاقامة : القناطر الخيرية

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: kia-sephia 99

    دراجة بخارية: كريم منير لسه هايشترلى واحد

    الحالة : الغزالى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HanyHanyHany مشاهدة المشاركة
    ربنا يديله على قد نيته .... بس خلاص

    +111111111111111111
    بس المشكلة ان وصل لمرحلة التكبر

    مفيش توقيع
    عشان تتبسط :D


  3. #13

    الصورة الرمزية alaalord

    رقم العضوية : 38686

    تاريخ التسجيل : 22Apr2009

    المشاركات : 78

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: new cerato

    السيارة[2]: scoda felechia

    الحالة : alaalord غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا جماعة بلاش كلام عن الراجل دة بالذات اا كل ما اقراء العمود بتاعة اتأكد ان مصر بترجع للخلف
    منتهى قلة الخبرة و الاحترافية و منتهى استغلال الموقع
    يا ريت تكونو قريتم مقالاتة لما كان عايز يشترى عربية و ازاى بيتكلم بطريقة استفزازية و انة بيغير عربيتة كل سنة و انة السنادى ناوى يقارن بين البى ام 4*4 (x3 ) و المرسيدس
    و ازاى لما كلم مديرين امبيعات فى الشركتين كل واحد بعتلة عربية جديدة تحت البيت
    و تجربتة وتقيمة الغير محترف للسيارتين ؟؟؟ لآ ال فى الاخر قرر يشترى البى ام راح لرئيس اخبار اليوم و بعتلة شيك بملغ العربية منعا للقيل و القال قام رئيس الجرنال قالة طب والنبى انا كمان عاوز واحدة حاجة فى منتهى السخافة وا ستغلال للوظيفة بشكل بشع
    يعنى لو واحد فينا حب يشتر عربية مرسيدس او بى ام التوكيل ها يبعتلة العربية تحت البيت تقعد معاة كام يوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    الى المسئولين الشرفاء فى اخبار اليوم احنا بطلنا نشترى اخبار اليوم علشان هذا الرجل


  4. #14

    الصورة الرمزية الغزالى

    رقم العضوية : 43904

    تاريخ التسجيل : 24Jul2009

    المشاركات : 6,322

    النوع : ذكر

    الاقامة : القناطر الخيرية

    السيارة: مفيش

    السيارة[2]: kia-sephia 99

    دراجة بخارية: كريم منير لسه هايشترلى واحد

    الحالة : الغزالى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaalord مشاهدة المشاركة
    يا جماعة بلاش كلام عن الراجل دة بالذات اا كل ما اقراء العمود بتاعة اتأكد ان مصر بترجع للخلف
    منتهى قلة الخبرة و الاحترافية و منتهى استغلال الموقع
    يا ريت تكونو قريتم مقالاتة لما كان عايز يشترى عربية و ازاى بيتكلم بطريقة استفزازية و انة بيغير عربيتة كل سنة و انة السنادى ناوى يقارن بين البى ام 4*4 (x3 ) و المرسيدس
    و ازاى لما كلم مديرين امبيعات فى الشركتين كل واحد بعتلة عربية جديدة تحت البيت
    و تجربتة وتقيمة الغير محترف للسيارتين ؟؟؟ لآ ال فى الاخر قرر يشترى البى ام راح لرئيس اخبار اليوم و بعتلة شيك بملغ العربية منعا للقيل و القال قام رئيس الجرنال قالة طب والنبى انا كمان عاوز واحدة حاجة فى منتهى السخافة وا ستغلال للوظيفة بشكل بشع
    يعنى لو واحد فينا حب يشتر عربية مرسيدس او بى ام التوكيل ها يبعتلة العربية تحت البيت تقعد معاة كام يوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    الى المسئولين الشرفاء فى اخبار اليوم احنا بطلنا نشترى اخبار اليوم علشان هذا الرجل

    والله فلاح ومحروم وجاب لاخبار اليوم العار

    مفيش توقيع
    عشان تتبسط :D



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. حقيقة اليوم السابع و فضيحة رئيس التحرير خالد صلاح
    بواسطة mahfouz1983 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 17-02-2011, 11:11 PM
  2. ايه اخر اخبار اتوماك اخبار اليوم؟
    بواسطة كابوس الليل في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 28-05-2010, 08:22 AM
  3. اخبار اليوم و خالد و الزلزال
    بواسطة شريف في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 53
    آخر مشاركة: 20-10-2008, 02:43 AM
  4. مهم علي لسان خالد اباظة سيارة دفع رباعي عالمية بسعر 124 الف جنية (اخبار اليوم)
    بواسطة WaleedOmar1 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 15-04-2008, 11:00 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

36, ملوش, ملك, ممكن, ما, لازم, لازمة, ماهي, ماهيندرا, لبداية, لبنت, لى, ليوم, ans, مش, لسيارة, لصور, لسوق, مع, لعمو, من, منه, لك, لكل, لكلام, ام, الل, الاخ, الاس, الاسطوانة, البنت, الي, اليوم, الراجل, السيارة, الصور, الصورة, السوق, الع, العمود, النجم, النهار, النهاردة, الق, الك, الكل, الكلام, اااااااا, اباظة, center, اتصل, اى, احمد, ادا, اية, اخبار, ار, ارد, اس, اسم, اسمع, اسمعوا, اسطوانة, اعل, اف, اه, او, انا, انت, انتوا, اقول, اكل, ds, تم, بلا, بلاش, با, بار, بتاع, تبيع, تبع, تبعت, بتوع, بدا, بيت, بيع, بيعوا, بيقول, بيك, بيكتب, بر, برا, براحتك, enter, بس, تسويق, er, بعت, بعد, تعرف, تعرفو, تعرفوا, تفتح, به, بها, بن, توكيل, تك, تكون, fo, font, يا, دام, خالد, حافظ, حب, يجرب, جر, جربه, جربها, جرنان, يعمل, يقول, يكتب, ms, راجل, راحت, راحتك, رائ, رب, ربه, رد, رف, رن, رنا, سمع, سيار, سيارة, صور, صورة, سوق, si, size, te, عمل, عملك, على, علقوا, عة, عد, عرف, عشان, عن, عند, عندة, فا, فتح, في, فية, ها, هاي, هارد, هي, ول, ومش, نا, وات, واتصدمت, وان, وانا, واضح, واضحة, نة, نجم, وحبيت, ور, ورة, وش, وسط, نظر, نظرى, نه, نهار, ون, وكيل, طب, طبع, طبعا, قل, قلب, قرع, قع, قول, كل, كلام, كت, كتب, كي, كيل, كن, كنت

عرض سحابة الكلمة الدلالية

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2