| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 3 من 3

  1. #1

    الصورة الرمزية zeyad1810

    رقم العضوية : 2879

    تاريخ التسجيل : 30Oct2007

    المشاركات : 1,453

    النوع : ذكر

    الاقامة : EGYPT

    السيارة: i hope

    السيارة[2]: PUNTO

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : zeyad1810 غير متواجد حالياً

    افتراضي احمد الصعيدى ونورالاستايل ح2 - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ودول الحلقات التانية والتالتة والرابعة
    الحلقه الثانيه


    وتانى يوم احمد افندى قام من النجمة ولبس الحتة اللى على الحبل وراح قبل بتوع اللبن وراح وقف امام باب الجامعة


    وعنيه ريحة جاية بيدور على نور وبعد انتظار طال اكتر من ساعة ونصف


    لمح نور وصديقتها فى اخر الشارع


    وفى لحظات تغيرت ملامح القلق اللى كانت على


    وجهه وابتسم ابتسامة عريضة جدا تجى شبر


    لدرجة ان جميع سنانة وحتى الدروسة بتاعة العقل كانت ظاهرة



    وهمست صديقة نور لنور صحبك ابو دم خفيف بتعاع الصعيد هنك اهو


    شكله مستنيكى على فكرة



    نور : بقولك ايه امشى وانتى سكتة انا مش


    نقصة فضايح وبعدين صحبى مننين ده كل اللى بينه وبينى امبارح ونقل المحاضرة وبس



    وفعلا مشيت نور من امام احمد بدون سلام ولا كلام ولا كنها تعرفه


    سعتها احمد ثار محسيش بنفسه غير وهو بينده


    عليها بصوت عالى ولا اللى بينادى على عربيات


    العتبة واحمد حلمى


    انتى يا انسة انتى يا ابلة


    ردت صديقة نور وهى مبتسمة بينادى عليكى ينور


    وبتبص ورها شفت احمد ماشى مسرع وراء نور


    قالت ينهار ابيض ده جى يانور انا ماشية بعيد عنك ومليش دعوة بصحبك الخرافة ده


    رد نور امشى وانتى ساكتة ومتبصيش وراكى


    ولسة مكملتش الكلمة اللى واحمد واقف امام نور


    وصديقة نور تتصرف بذكاء للهروب من الموقف


    طيب يا نور انا هروح اجيب الطلب اللى قولتك عليه ورجعلك على طول وبتهرب وتسيب نور



    واحمد بصوت عالى مسموع للجميع


    ينفع كده واقف مستنكى من النجمة وحضرتك تمشى ولا تعبرينى



    وبعد ما وش نور جاب اللوان الطيف من الخجل


    ردت وهو حد قال لحضرتك تقف من النجمة تستنانى وبعدين يا استاذ انت مستننيى ليه هو فى


    حاجة بينى وبيك عشان تنادى عليا بصوت على وتعمل الفضيحة دى


    رد احمد بصوت منخض لمواخذة انا اسف متزعليش منى اصل انا طروبش وحسسيت انى


    زعلتك امبارح وانا بتريق على خطك ومن سعتها


    وانا زعلان من نفسى وقولت لازم اقبلك واعتزر ليكى على اللى حصل منى امبارح عكيت الدنيا


    نور: اوف طيب يا سيد ولا يهمك انا مش زعلانة ولا حاجة عن اذنك هروح لصحبتى ممكن


    أحمد: يعنى بجد منتش زعلانة منى


    نور: اه بس ممكن متندهش علي تانى بشكل ده لو سمحت


    أحمد: مش بقولك شكلك لسة زعلانة وكتاب الله المجيد شكلك زعلانة تحبى احب على راسك ومتزعليش


    نور: ياسيدى والله ما انا زعلانة


    أحمد : بجد مش زعلانة


    نور : والله العظيم ما انا زعلانة وحتى لو كنت زعلانة خلاص مش زعلانة


    بس ممكن اروح لصحبتى قبل ما تبداء المحاضرة


    أحمد : خلاص اتفضلى


    وتمشى نور وتسيب احمد واقف فى مكانه وهى مستغربة من الشخصية الغريبة اللى اول مرة تصادف مثلها فى الحياة وبعد ما بتبعد شوية


    كتير عن احمد بتبص ورها عليه بتلقى احمد لسة واقف فى مكانه متابع تحركات نور بتبص


    تانى امامها بسرعة وخجل الا نفسها امام شاب يجرى مسرعا يصتدم بها وتقع شنطة يدها منها


    ويخرج من الشنطة جميع محتويتها على الارض الا


    واحمد ياتى مسرعا اليها ليجد الشاب يعتزر على ماحدث ويحاول ان يلم ما وقع منها على الارض من مكان بداخل الشنطة


    احمد: ينفع كده يا كابتن احنا فى الاستاد ولا فى محطة مصر


    الشاب انا اسف والله غصب عنى مقصدش


    أحمد: طيب يلا غور من هنا انا هلم الحاجة هات اللى فايدك يا خويا وابقى فتح بعد كدة


    نور: ايه ياحمد انا اللى غلطانة كنت ببص وريا بدور على صديقتى اللى كانت معى


    الا وصديقة نور تظهر


    انتى هنا يا نور وانا عملة ادور عليكى


    واحمد يلم محتويات الشنطة يظهر امامه قلم نور يستغل الفرصة ويخفى القلم فى جيبة ويناول نور


    بعض الاشياء اللى كانت فى يده


    نور: شكرا يا احمد عن اذنك


    وكفاية كدة نكمل بعدالفاصل الاعلامى






    --------------------









    الحلقة الثالثة



    وقف الدكتور بكل ثقة...وبص على الطلبة كلهم من بين كل الطلبة وقعت عينه على احمد وهو مكشر


    الدكتور:مالك يابني مكشر من اول السنة ليه كده


    احمد :لو سمحت معاك نمرة محمول العميد


    الدكتور : ههههههههههه ايوة ليه


    احمد : عاوز اقدم شكوى في البت دي


    نور :متقولش بت


    احمد :هجول بت وستين بت كمان قومي يلا


    الدكتور : بس بقى اخرس شوية يا اما هطردك


    احمد : انا ...تطردني ليييييييه هاتلي مكان سعادتك


    الدكتور : تعالى اعد جنبي هنا على الكرسي ده


    احمد : وااه...اجعد جنبك مرة واحدة يا داكتووور


    الدكتور :ايوة تعالى


    وهو نازل راح وقع الكتاب بتاع نور ورمى اقلامها راحت نور ضربته على ضهره..قال ااااااااااااه


    وصوته سمع المدرج كله والكل فضل يضحك عليه


    الدكتور : اطلع برا يلا...مش هتحضر المحاضرة


    احمد : ابوس ايدك يا بيه انا امبارح مكتبتش والنهاردة


    محضرش...مين يرضى بكده يا ناس


    وهو خارج رمى عينه على نور ولمح فيها نظرة عطف
    جميلة


    بعد ما المحاضرة انتهت...نور خرجت لأ حمد


    نور :بجد انا اسفة اوووي


    احمد : على ايه بقى ما المحاضرة خلاص


    نور : خد المحاضرة بتاعتي انقلها وانا هستناك


    احمد : بجد بتتكلمي بجد


    نور : ايوة مع انهم اكتر من عشر صفحات بس هستناك


    احمد : متشكر يا مازمازيل نورة


    نور : لأ قول نور بس احنا اصدقاء وابتسمت ومشيت


    احمد عمال ينقل وعمال يقول في سره...خطها زي الزفت


    بس شكلها طيبة جوي....الخط مش كل حاجة في الانسان يعني


    احمد لمح نور وهي جاية وبتبتسم بخجل



    نور : احمد انت خلصت المحاضرة


    احمد : لأ لسة انا في اول صفحة مش عارف اجرا الكلمة دي


    نور قرت الكلمة


    نور : اوكي كمل انا هستناك


    احمد :لا لا انتي لازم تروحي دلوقتي عشان انتي اتأخرتي خالص


    نور : طيب والمحاضرة


    احمد : تتحرج المحاضرة


    نور ضحكت ضحكة رقيقة جدا حركت قلب احمد الاسد


    احمد : ممكن اوصلك لحد الباب...والله لحد الباب بس


    نور : اوكي اوكي مفيهاش حاجة اتفضل


    احمد : انتي في الجامعة هنا من امتى


    نور :ايه يا احمد انا في سنك لسة اول سنة


    احمد : انا عارف انا عارف


    احمد : وياترى دخلتي هنا واسطة ولا ايه


    نور : هههههههههههههههههه ...احمد مالك في ايه


    احمد : لا بهرج معاكي


    نور : تعرف انك


    احمد :اني ايه


    نور : طيب اوووي


    احمد : وانتي انسانة محترمة اه فعلا محترمة بجد


    نور : ميرسي


    احمد :يالهوي ياني انا منجلتش المحاضرة بتاعت النهاردة


    نور : ميرسي يا احمد على التوصيلة الجميلة دي منك


    احمد : انتي رايحة فييييييييييييييييين


    المحاضرة
    المحاضرة
    المحاضرة


    __________________





    الحلقه الرابعه



    احمد مأجر شقة مفروشة وساكن فيها فترة الدراسة....ظبط المنبه بتاعه على ميعاد الجماعة
    جرس الباب بيرن...بيرن...خبط جامد....احمد قام مخضوض وبيفتح الباب وووفجأة


    البنت:هاي..انا جارتك اللي ساكنة قصادك


    احمد : طيب وانا اعمل ايه يعني جارتي ولا مش جارتي


    البنت:تؤ...طيب قول صباح الخير..قول صباح النور..قول صباح اللي بتغني


    احمد : يا فتاح يا عليم يا رزاج يا كريم...يادي النيلة ..انتي عاوزة ايه مني دلوقتي


    البنت:انا ؟ ؟


    احمد : امال امي


    البنت: تؤ تؤ انت عصبي كده ليه...كل شئ بالتفاهم وبالهدوء...اعملك نسكافيه يهدي اعصابك


    احمد : متشكر يا ستي متشكر خالص انا...عاوزة ايه مني على الصبح كده انا ورايا جامعة


    البنت:ايه ده ..انت بتروح الجامعة...انا بفتكرك في المدرسة


    احمد : صبرني يارب صبرني ...جولي عاوزة ايه هتأخر على الجامعه


    البنت :عندك حبة شطة


    احمد : هاا...جلتي عاوزة ايه


    البنت: شطة شطة....اللي بتخلي الاكل يوحوح


    احمد : لا انا مش بحب اوحوح عن اذنك...


    وقفل الباب ولبس بسرررعة ونزل


    ركب الاتوبيس


    احمد : الاجرة بكام لو سمحت يا اخينا


    رد شاب ستايل...ههههههههه ايه اخينا دي دي كلمة قديمة موت


    احمد : ماشي يا عم الجديد....بكام الاجرة


    الكمثري :بجنيه وبريزة يا كابتن


    احمد : اشمعنى وبريزة


    الكمثري : حكومة تقدر تتكلم


    احمد : خد يا عم ونزلني عند الباب الرئيسي


    احمد داااااااااخل بيجرررري....وهووووووب...خبط في بنت وقع عليها العصير


    البنت : انت غبي ...انت مبتشوفش


    احمد :هشششششششششش


    البنت: انت قليل الادب مش محترم كمان


    احمد : هسسسسسسسسسس


    احمد : انا ورايا محاضرة مش فاضيلك انا خدي منديل


    البنت: انا هوريك انا لازم ابهدلك


    يا عمرو يا وائل يا هيثم


    عمرو : مالك بيها يا تحفة


    وائل : انت لازم تتربى كويس


    هيثم : مش هتروح سليم النهاردة


    نور لمحت الخناقة من بعيد


    نور : احمد احمد في ايه


    احمد : ابعدي انتي يا نور ده تار قديم وهيخلص النهاردة


    نور : احمد دي جامعة انت ممكن تتفصل


    احمد : ومحضرش محاضرات تاني ؟


    نور : ايوة ايوة انا هروح انده الامن


    احمد : تندهي الامن يشيلوا جستي ولا ايه


    وفجأة الامن جه والمشكلة اتحلت والحمد لله احمد خرج سليم


    مع انه كان ادها وادود يعني بس خاف طبعا على مستقبله


    احمد : متشكر يا نور جوي


    نور : ده اقل واجب يعني


    احمد : انتي عملتي الواجب صح


    نور : واجب ايه يا احمد هو احنا في مدرسة


    احمد : ههههههههههه اصلها فاكراني في المدرسة


    نور : هي مين دي


    احمد : اللي عاوزة الشطة


    نور : انا مش فاهمة حاجة يا احمد


    احمد : انتي بتحبي توحوحي


    نور : هههههههههههههههههههه


    احمد : هههههههههههههههههههه


    نور: تعرف يا احمد ان دمك خفيف اوي


    احمد : ربنا يخليكي انا مش بجدر على الكلام ده


    نور : هو انا قلت حاجة يا احمد


    احمد : ايوة دمي خفيف وحلو ومسمسم والكلام الكابير ده


    نور : ههههههههههههههههههههههه


    احمد : بتضحي على ايه عاد


    نور : ههههههههههههههههههههههه


    احمد : يوه يوه يوه


    نور : المحضارة هتبتدي يا احمد يلا نحضر


    احمد : ماتيجي نتمشى شوية في الحديقة وبلاش المحاضرة


    نور : بجد ...طيب يلا


    احمد :جال حديقة جال....يلا يا هانم نلحج المحاضرة انا حاجزلك جنبي



    احمد دخل لقى اتنين اعدين مكانه هو ونور



    ووووووووووووووووووووووووو وو


    نشوفكم الحلقة الجاي


  2. #2

    الصورة الرمزية tarekkasaby

    رقم العضوية : 1915

    تاريخ التسجيل : 26Aug2007

    المشاركات : 702

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: Getz 2007

    السيارة[2]: NISSAN SUNNY 2013

    الحالة : tarekkasaby غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    فين الباقى !!!!!!!
    على فكره لذيذه جدا بس شكلها كده مش حايخلص


  3. #3

    الصورة الرمزية eng_mkhalaf

    رقم العضوية : 1869

    تاريخ التسجيل : 22Aug2007

    المشاركات : 4,058

    النوع : ذكر

    الاقامة : السعودية

    السيارة: A11

    السيارة[2]: TAHOE

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : eng_mkhalaf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    طب وبعد كدة أية أنا تهت

    [sor2]http://www2.0zz0.com/2012/03/20/06/448963560.jpg[/sor2]
    TAHOE THE LEGEND



 

المواضيع المتشابهه

  1. أسطورة القاموس الصعيدى !
    بواسطة wassim_nasser في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 18-01-2012, 05:44 PM
  2. الصعيدى والبزل
    بواسطة said.d.y في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 03-12-2010, 05:01 PM
  3. الصعيدى لما يحب - صباح الابتسامة
    بواسطة م. عصام مهنى في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 21-07-2010, 08:04 PM
  4. الصعيدى وال بى ام دبليو
    بواسطة hoka في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 14-04-2009, 10:49 AM
  5. احمد الصعيدى ونورالاستايل
    بواسطة zeyad1810 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 95
    آخر مشاركة: 21-02-2008, 01:26 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2