| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 18

  1. #1

    الصورة الرمزية inspiron

    رقم العضوية : 37364

    تاريخ التسجيل : 05Apr2009

    المشاركات : 3,519

    النوع : ذكر

    الاقامة : HARAM

    السيارة: VW passat B7 - Verna 1.6

    السيارة[2]: BMW 335i - volvo s80

    دراجة بخارية: non

    الحالة : inspiron غير متواجد حالياً

    افتراضي قدر الله ما شاء فعل - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    إمبارح بعد ما خلصت مشاوير..و في طريقي للبيت.وبيني و بين البيت 5 دقائق.في شارع الهرم.بأخد اليوترن عادي جدا و طبعا زي ما عارفين في مصر محدش بيستني ولا يعمل حساب حد.طبعا فضلت واقف و لما ظروف الطريق سمحت بدأت أتحرك و أخد اليوترن.و لسه بتحرك من مكاني طاااااخخ..عربية 128 بيضة فيها شاب كده إبن تييييت.بسرعته الجنونية في شارع زي ده دخل بسرعتها في الباب اللي جنبي.من قوة الصدمة وش سماعة التويتر طار من مكانه ومراية الصالون إتنترت.أنا اللي كان عليا لآخر لحظة إني أنزل من العربية علي الواد أخليه يغير جنسه.بس فضلت أستعيذ بالله من الشيطان.و بصيت علي العربية لقيت خلاص مفيش باب.وقولت للواد علي مهلك و إتكل علي الله طريقك أخضر.يقول أنا آسف طيب اللي تأمرني بيه قولتله يا سيدي إتكل علي..المهم.أنا آسف علي الإطالة..روحت للسمكري حاول يرد علي البارد لكن مفيش فايدة نهائي.لازم تسخين و دوكو..شوروا عليا أعمل إيه..أنا قولتله الموضوع يتكلف كام قال 80 جنيه سمكرة و 150 جنيه رش..هلي ده كويس..هل بعد ما أعمله هيبان إنه مرشوش بالنسبة لي.ولا بعد ما أعمله هيرجع زي ما كان..شوروا عليا يا جماعة أنا معرفش أتصرف إزاي.قولولي أعمل إيه بالظبط وأنا أنفذ..أنا آسف مرة تانية علي الإطالة و عن عدم وجودي كتير بحكم ظروفي اللي إنتهت بقدر الله للعربية.ربنا يستر طريقنا.


  2. #2

    الصورة الرمزية spider6666

    رقم العضوية : 27902

    تاريخ التسجيل : 17Dec2008

    المشاركات : 271

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Egypt

    السيارة: Octavia A4

    السيارة[2]: Fiat 127

    الحالة : spider6666 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة inspiron مشاهدة المشاركة
    إمبارح بعد ما خلصت مشاوير..و في طريقي للبيت.وبيني و بين البيت 5 دقائق.في شارع الهرم.بأخد اليوترن عادي جدا و طبعا زي ما عارفين في مصر محدش بيستني ولا يعمل حساب حد.طبعا فضلت واقف و لما ظروف الطريق سمحت بدأت أتحرك و أخد اليوترن.و لسه بتحرك من مكاني طاااااخخ..عربية 128 بيضة فيها شاب كده إبن تييييت.بسرعته الجنونية في شارع زي ده دخل بسرعتها في الباب اللي جنبي.من قوة الصدمة وش سماعة التويتر طار من مكانه ومراية الصالون إتنترت.أنا اللي كان عليا لآخر لحظة إني أنزل من العربية علي الواد أخليه يغير جنسه.بس فضلت أستعيذ بالله من الشيطان.و بصيت علي العربية لقيت خلاص مفيش باب.وقولت للواد علي مهلك و إتكل علي الله طريقك أخضر.يقول أنا آسف طيب اللي تأمرني بيه قولتله يا سيدي إتكل علي..المهم.أنا آسف علي الإطالة..روحت للسمكري حاول يرد علي البارد لكن مفيش فايدة نهائي.لازم تسخين و دوكو..شوروا عليا أعمل إيه..أنا قولتله الموضوع يتكلف كام قال 80 جنيه سمكرة و 150 جنيه رش..هلي ده كويس..هل بعد ما أعمله هيبان إنه مرشوش بالنسبة لي.ولا بعد ما أعمله هيرجع زي ما كان..شوروا عليا يا جماعة أنا معرفش أتصرف إزاي.قولولي أعمل إيه بالظبط وأنا أنفذ..أنا آسف مرة تانية علي الإطالة و عن عدم وجودي كتير بحكم ظروفي اللي إنتهت بقدر الله للعربية.ربنا يستر طريقنا.

    اولا حمدا لله على سلامتك..وده اهم حاجة وزي ما قلت قدر الله وما شاء فعل
    موضوع السمكرة والرش ده مهم بس لازم تروح لواحد يكون انت عارفه كويس وشغله زي الفل
    انا لما سالت على الرفرفين عندي قالي 300 جنيه عشان يسمكرهم ويرشهم واحد منهم عالبارد والتاني قالي لازم يتمعجن بالاضافة الى حتة مقشرة في العتب تحت الباب ومن غير رش كمان
    انا شايف انه السعر اللي بتقوله ده كويس جدا بس لازم تكون واثق من شغله عشان ما يبقاش لون ولون ..لازم تبقى مايتها واحده..ومرة تانية حمدالله على سلامتك يا استاذ احمد


  3. #3

    الصورة الرمزية crazylambada

    رقم العضوية : 4959

    تاريخ التسجيل : 27Jan2008

    المشاركات : 3,051

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Skoda Octavia A5 2007

    السيارة[2]: Fiat Evo Punto 2011

    الحالة : crazylambada غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شوف الاستيراد نفس اللون عامل كام


    اكبر تعديل لسكودا فيفوريت


  4. #4

    الصورة الرمزية د.محمود صلاح

    رقم العضوية : 1435

    تاريخ التسجيل : 14Jul2007

    المشاركات : 14,773

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا

    السيارة[2]: اوبترا

    الحالة : د.محمود صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    قدر الله وماشاء فعل .. ربنا يعوض عليك ... نادر تلاقي عربية سليمة في مصر بسبب رعونة السائقين


  5. #5

    الصورة الرمزية inspiron

    رقم العضوية : 37364

    تاريخ التسجيل : 05Apr2009

    المشاركات : 3,519

    النوع : ذكر

    الاقامة : HARAM

    السيارة: VW passat B7 - Verna 1.6

    السيارة[2]: BMW 335i - volvo s80

    دراجة بخارية: non

    الحالة : inspiron غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الله يسلمكم يا جماعة بشكركم جميعا..طيب مهندس مجدي حضرتك أنا معرفش حد هنا في القاهرة كويس.وأنا الأسبوع اللي جاي هكون بايت في الإسماعيلية إن شاء الله.و في واحد زميلي هناك قاللي في ورشة سمكرة و دوكو عندهم شغلها عشرة علي عشرة.فأنا ناوي إن شاء الله أعملها هناك.فأنا كنت عاوز أعرف من حضرتك..يعني إيه تكون ميه واحدة و إزاي متكونش لون ولون لأن الموضوع ده فعلا هو اللي معكنن عليا..خايف جدا يكون لون و لون..أعمل إيه.؟؟ شكرا ليكم مرة تانية يا جماعة و أي واحد يحب يضيفلي أي نصيحة ميتأخرش عليا.أنا عربيتي مبأخدش رأي حد في أي حاجة أعملها فيها غير منكم.


  6. #6

    الصورة الرمزية kareemafifi

    رقم العضوية : 48783

    تاريخ التسجيل : 04Oct2009

    المشاركات : 499

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: isa

    السيارة[2]: octavia a4 2003

    دراجة بخارية: no

    الحالة : kareemafifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الف سلامة يا باشا و معلش اللي يجي في الريش بقشيش علي رأي المثل ، و قدر الله و ماشاء فعل كله خير من ربك و اللهم لا اعتراض ، التمن ده كويس بس أهم حاجة انه يكون واثق من نفسه و من شغله و يطلع الحاجة مظبوطة و زي ما قال م/ مجدي مية واحدة يعني اللون ما يتهرش انه فارق و ده سهل من نمرة البوية وكمان لحامات الباب و نعومة البوية تكون مظبوطة و مرة تانية الف سلامة عليك


  7. #7

    الصورة الرمزية inspiron

    رقم العضوية : 37364

    تاريخ التسجيل : 05Apr2009

    المشاركات : 3,519

    النوع : ذكر

    الاقامة : HARAM

    السيارة: VW passat B7 - Verna 1.6

    السيارة[2]: BMW 335i - volvo s80

    دراجة بخارية: non

    الحالة : inspiron غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الله يسلمك يا كريم باشا..طيب أنا أعرف رقم اللون إزاي عشان الموضوع ده عملي قلق جامد وأنا إن شاء الله هعملها الخميس.


  8. #8

    الصورة الرمزية kareemafifi

    رقم العضوية : 48783

    تاريخ التسجيل : 04Oct2009

    المشاركات : 499

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: isa

    السيارة[2]: octavia a4 2003

    دراجة بخارية: no

    الحالة : kareemafifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا أعرف ان رقم البوية مكتوب علي الصدر قدام و اي واحد بتاع دوكو بيفهم هيعرف مكانه و عموما اتصل بالتوكيل و اعرف المكان بالضبط ولا تروح ولا تيجي يا عم


  9. #9

    الصورة الرمزية mando_07

    رقم العضوية : 13909

    تاريخ التسجيل : 30Jun2008

    المشاركات : 1,522

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram

    السيارة: Jetta 2008

    السيارة[2]: MERCEDES

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mando_07 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أنا مش هعرف افيدك في موضوع السمكره بس حبيت احيك على موقفك المحترم مع الواد السيس ده وانشاء الله عربيتك ترجع زي الاول :(
    هو انت في كليه هندسه ؟ أصلي متهيألي بشوف عربيه شبه بتاعتك راكنه هناك


  10. #10

    الصورة الرمزية inspiron

    رقم العضوية : 37364

    تاريخ التسجيل : 05Apr2009

    المشاركات : 3,519

    النوع : ذكر

    الاقامة : HARAM

    السيارة: VW passat B7 - Verna 1.6

    السيارة[2]: BMW 335i - volvo s80

    دراجة بخارية: non

    الحالة : inspiron غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    لا يا باشا أنا في بكالوريوس تجارة إنجليزي..بالنسبة للواد السيس ده..أنا لآخر لحظة كنت هفرمه..بس قولت يا واد إستعيذ بالله وقدر الله وما شاء فعل.الحمدلله..



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. الله المنتقم الجبار (كانوا يريدون إحراق القرأن فأحرقهم الله )
    بواسطة haitham_tetsh في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 12-09-2010, 09:17 PM
  2. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 06-10-2008, 04:46 AM
  3. صور وأسماء سيوف رسول الله صلى الله عليه وسلم ( التسعه )
    بواسطة sndbad111 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 15-05-2008, 11:36 AM
  4. يا جماعة الله يخليكو عايز ميكانيكي كويس مساعدة لوجه الله
    بواسطة Dr_Smart في المنتدى ورشـــة نــايل مــــوتـــورز
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 11-02-2008, 01:28 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

12, 128, 15, 150, 28, 50, 80, لما, لآخر, للعرب, للعربية, لله, لموضوع, ما, لازم, لباب, ليا, محدش, آخر, لحظة, ليه, مر, مراية, مرة, مش, مصر, لسه, مع, لظبط, لعربية, معرفش, مفيش, له, لإطالة, من, أنزل, لون, موضوع, لطريق, لقيت, لك, مكان, مكانه, لكن, ام, الل, اللي, الله, الموضوع, الت, الباب, البار, التو, التويتر, الي, الجن, الجنون, الجنونية, الصالون, الشيطان, الع, العر, العرب, العربي, العربية, الهرم, الواد, النسبة, الطريق, اية, ار, ارد, او, اول, انه, اقف, با, بال, بالله, بالظبط, بالنسبة, باب, بار, بارد, بان, بدأت, بيت, بيه, بين, بيني, بيض, بيضة, بس, تسخين, بسرع, بعد, تهت, بن, بنا, تويتر, تك, تكلف, جماعة, يا, حاول, يتكلف, جدا, يرد, يرجع, حساب, يستر, حظ, يعمل, يغير, ده, جن, جنبي, يوترن, جود, جنيه, جنون, جنونية, دوكو, دقائق, يقول, حك, حكم, رب, ربي, ربية, ربنا, رد, رجع, رش, رف, رن, روحت, سما, سماع, سماعة, سمحت, سمكر, سمكرة, صا, شاء, صالون, ساب, شار, ستر, سر, سرعتها, صرف, شوروا, عمل, عمله, عليا, عارف, عارفين, عة, ظبط, عد, عدم, غير, عرب, عربي, عربية, عرف, ظروف, عن, فا, فاي, فايد, فايدة, في, فيه, فيها, فين, فعل, فض, فضل, فضلت, هل, إمبارح, ها, إبن, هي, هيرجع, إيه, إزاي, إنتهت, إني, ول, ولا, وأنا, نا, واد, واقف, وبين, وتر, وجود, وجودي, ور, وش, نسبة, نفذ, وفي, نه, نهائي, ون, وقول, طال, طار, طب, طبع, طبعا, طي, طيب, طريق, طريقي, طريقنا, طريقك, قال, قي, قدر, قف, قول, قولت, قولو, قولولي, قنا, قوة, كل, كا, كام, كان, كت, كده, كرة, كن, كويس

عرض سحابة الكلمة الدلالية

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2