| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3
النتائج 21 إلى 28 من 28

  1. #21

    الصورة الرمزية eino666

    رقم العضوية : 28890

    تاريخ التسجيل : 31Dec2008

    المشاركات : 1,005

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: اسبيرانزا A 620

    السيارة[2]: النترا اوتوماتيك 2008

    دراجة بخارية: no

    الحالة : eino666 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    زمان كان المثل بيقول الفاضى يعمل قاضى
    لكن دلوقتى المثل بيقول الفاضى يعمل بتاع مرور
    وحسبى الله فيكى يا بلد ونعم الوكيل
    ....................*
    محمود عينو


  2. #22

    الصورة الرمزية أحمد الجندى

    رقم العضوية : 50444

    تاريخ التسجيل : 19Oct2009

    المشاركات : 1,434

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: سابقا كيا سيفيا وكيا برايد

    السيارة[2]: الفا روميو 156 والحمد لله

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : أحمد الجندى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    داحنا طلعنا بلديات يا وسام باشا ، أنت فين فى وسط البلد ؟

    اللي عرفته ان اللي ساكن في وسط البلد زي حالاتنا هايعفي من رسم المرور ده وهايدخل هو وعربيته وهايسمح له بالركن كمان (بس ده لو لقي مكان يركن فيه اصلا)

    الكلام ده اتذاع امبارح من خلال مكالمة تليفونية بين شريف جمعة ومعتز الدمرداش في برنامج 90 دقيقة
    لو اللى انت بتقوله ده حايحصل يبقى أنا أول المؤيدين

    وبالنسبة للركنة فماتخافش منها لأن وسط البلد حاتبقى جراج كبير نركن فى اى حته لأن الناس اللى مش من المنطقة مش حاتدخل من الرسوم واحنا بقى نبرطع فيها براحتنا ده يمكن كمان السياس يتحالوا معاش ونرتاح من قرفهم


  3. #23

    الصورة الرمزية wisambasha

    رقم العضوية : 1458

    تاريخ التسجيل : 16Jul2007

    المشاركات : 1,203

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Matrix 2008 Auto

    السيارة[2]: Kia Rio 2003 سابقا

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : wisambasha غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almohake مشاهدة المشاركة
    داحنا طلعنا بلديات يا وسام باشا ، أنت فين فى وسط البلد ؟



    لو اللى انت بتقوله ده حايحصل يبقى أنا أول المؤيدين

    وبالنسبة للركنة فماتخافش منها لأن وسط البلد حاتبقى جراج كبير نركن فى اى حته لأن الناس اللى مش من المنطقة مش حاتدخل من الرسوم واحنا بقى نبرطع فيها براحتنا ده يمكن كمان السياس يتحالوا معاش ونرتاح من قرفهم :c_laugh[1]:

    اهلا بيك يا باشا
    انا من لاظوغلي (شارع منصور) عند محطة مترو سعد باشا زغلول اللي قال ما فيش فايده



  4. #24

    الصورة الرمزية eng_ahmedryad

    رقم العضوية : 51492

    تاريخ التسجيل : 29Oct2009

    المشاركات : 1,317

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: Hyundai Getz 2005

    السيارة[2]: Renault Optima 97

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : eng_ahmedryad غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كان فيه دكتور زماان في الكلية لما حد يسأله سؤال غبي كان يقوله :" ياريت تعدي السؤال على دماغك قبل ماتقوله "

    وأنا من وراه بردد : ياريت المسئولين يعدوا القرارات على دماغهم قبل ما يطلعوها

    فكر من جديد
    قال تعالى : ( قُلْ هَلْ نُنَبّئُكُم بِالأخْسَرِينَ أَعْمَالاً * الّذِينَ ضَلّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعاً )


  5. #25

    الصورة الرمزية Ahmed Mubarak

    رقم العضوية : 25845

    تاريخ التسجيل : 22Nov2008

    المشاركات : 916

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo,Eg

    السيارة: الحمد لله

    السيارة[2]: Seat Ibiza 2000

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Mubarak غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يعنى اية وسط البلد هتبقى عاملة ذى المطار والداخل ياخد كارتة وهو خارج يدفع وبعد فترة يتباع لشركة وهى تلم الكارتة

    [img2]http://www.nileup.com//uploads/images/s7080affcc2.jpg[/img2]
    كل شيء زائل و نحن الذين نعطيه قيمته و أهميته .. ثم نتألم و نتعذب من أجل هذه الأهمية المزعومة


  6. #26

    الصورة الرمزية kemoelord

    رقم العضوية : 6424

    تاريخ التسجيل : 25Feb2008

    المشاركات : 1,793

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr city

    السيارة: not exist

    السيارة[2]: Mistsubishi-Lancer Ex 09

    الحالة : kemoelord غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng:mohamed مشاهدة المشاركة
    وهو مين السبب فى إنشاء بنوك فى وسط البلد ولا ميين اللى عمل مولات من غير جراجات؟؟؟
    مهى الكوسه هى اللى مشت الناس..
    مصممين ندفع ناس تانيه تمن غلطة غيرهم..ليه؟؟؟؟؟
    فكرة النمر الفرديه دى متخلفه ماشاء الله على صاحبها.
    يعنى انا جايب عربيه عشان أمشى بيها فى أيام معينه.
    ولو مشيت بيها فى وقت تانى ؟؟؟أنضرب بالنار؟؟؟ولا أدفع مخالفه؟؟يبقى إسمها مخالفه سير بالسياره..ههههههه
    إيه الكلام ده؟؟؟؟
    والله الأفكار دى تتعمل فكرة أفلام..
    عن الظلم و القهر..
    حاجه كده زى فيلمv for vendetta
    الفيلم ده انا ببقى عاوز اطبقه كل يووووووووم والله في البلد دي ,, قالك اللواء شريف جمعة هههههههه ما هم دول العباقره الي بيتخاروهم علشان يبقوا في المناصب دي بدل ما يبنوا جراجات جديدة ولا ينقلوا ام الوزارات والهيئات الحكوميه خارج الزحام والمناطق الماهوله بالسكان وبدل ما يشجعوا على الحياه في المناطق الريفيه وباقي المحافظات بعمل المزيد من الاستثمارات وتحسين البنيه التحتيه ليهم ,,,,,,,,, يقولك هنعمل ايام للارقام الفرديه وايام للارقام الزوجيه ,,,,,, هاتوووووووووووولي نشات القصاص بسرررررررررررررررررررررعه طبعا انتوا عارفين ليه
    .
    .
    .
    .

    علشان يضربه بالنننننننننننننننننننننن ننننننننننننار


  7. #27

    الصورة الرمزية kemoelord

    رقم العضوية : 6424

    تاريخ التسجيل : 25Feb2008

    المشاركات : 1,793

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr city

    السيارة: not exist

    السيارة[2]: Mistsubishi-Lancer Ex 09

    الحالة : kemoelord غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    وشويه شويه يقولك ايه : شوفوا بقى انا هخلي العربيات باللون الاصفر يوم السبت والازرق يوم الاحد ,,,, ,,, والاحمر يوم الخميس ههههههههههههههههههههههههه ههههه


  8. #28

    الصورة الرمزية YOUSSEF_JO

    رقم العضوية : 14888

    تاريخ التسجيل : 21Jul2008

    المشاركات : 473

    النوع : ذكر

    الاقامة : CAIRO

    السيارة: Citroën c4 2012

    السيارة[2]: NUBIRA ONE 97 MT

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : YOUSSEF_JO غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الي فكر في الموضوع ده يستحق بجد نحطلة نيشان علي ...... (صدره)
    و سبحان الله احنا الي بنعاني من الزحمة و احنا برضو الي هندفع فلوس هههههههههه يانهار اسود
    لا لا لا بجد تفكير رائد وحضاري ويعتبر نقلة للمستقبل بس محدش ينسي النشان والنبي

    YOUSSEF MOHAMMED



 
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3

المواضيع المتشابهه

  1. ___""""""""الاسطورة لكزس gs الكوبيه تنتظركم في عام 2013 """"""""___
    بواسطة S O P H O S في المنتدى تـويوتـــا
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 20-06-2012, 07:11 PM
  2. مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08-10-2010, 08:48 PM
  3. خواطر مواطن "مطحون" في وحدة ترخيص "المرور"
    بواسطة mohamed-mekhamer في المنتدى ساحة المرور وموضوعات التأمين في مصر
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 19-03-2009, 10:57 AM
  4. الحقنى يا استاذ سبعاوى """"""""""""""""""""""""""""""""""""""
    بواسطة ahmed161075x في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 21-01-2009, 11:19 AM
  5. يا جماعه محتاج مساعده سريعه لضيق الوقت """"""""""""""
    بواسطة ama79 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-09-2008, 04:45 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2