| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4
النتائج 31 إلى 34 من 34

  1. #31

    الصورة الرمزية hugan

    رقم العضوية : 25254

    تاريخ التسجيل : 15Nov2008

    المشاركات : 11,512

    النوع : ذكر

    الاقامة : القا هره

    السيارة: شاهين 1400 /97

    السيارة[2]: 516.2008 تيجو2013

    دراجة بخارية: دايون 150

    الحالة : hugan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة human12 مشاهدة المشاركة
    مش هقدر اقول 9ب
    مش فاهم
    عروستي


  2. #32

    الصورة الرمزية mmedali1978

    رقم العضوية : 13482

    تاريخ التسجيل : 23Jun2008

    المشاركات : 517

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهره

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: حالياً بدون

    الحالة : mmedali1978 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.almaghraby مشاهدة المشاركة
    تحيا ايران.....


    مستني الناس الي حيقولوا انها بروبجاندا اعلامية من عندهم.....
    احيك على رايك وطبعا دى عادتنا اخرنا الكلام وبس ونعايب على الدول وخلاص
    كانت شركه النصر من اكبر مصانع سيارات ولكن منهم لله اللى كانو السبب
    الله يرحمك يا عزيزصدقى يا ريته ما كان عمل


    اللذين يقاتلون يحق لهم أ يأملوا فى النصر
    أما اللذين لا يقاتلون فلا ينتظرون شيئا سوى القتل


  3. #33

    الصورة الرمزية nasralla7

    رقم العضوية : 44638

    تاريخ التسجيل : 07Aug2009

    المشاركات : 24

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: I hope Range Rover Sport

    السيارة[2]: Mitsubishi Galant 92

    دراجة بخارية: ٢

    الحالة : nasralla7 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله انا بحب يران كشعب وحكومه خيفه على كرامة بلدها ليه لما نقول ايران الرد بيكون بدون تفكير انهم شيعه ودول الد اعدانا مع ان الد اعدائنا هم الى بيهدمو الاقصى والى حطولنا السرطان فى الغذاء يا اخى ده المثل بيقول انا وبن عمى على الغريب من غير منهم فى الصناعه والتقدم النووى
    دحنه من 86مش عرفين نختار مكان المفاعل النووى المصرى ويريتو كان عسكرى ده كما طلع سلمى هو احنا طول محنا مسالمين حيكون لنا لزمه احنا احسن حجه بنعمله انحنا نشجع الكورة ويرتنا فلحين دحنا بنشتم فى بعض كما والتصنيع يا حلاوه الالبان والبسكويت والشبسى يا جماعه دحنه مش عرفين نكفى نفسنا قمح بنستورد ولوتعرفو الاحتياطى منه من 6 الى9 اشهر وسلملى المهلبيه قصدى الدمقراطيه


  4. #34

    الصورة الرمزية mido90

    رقم العضوية : 25544

    تاريخ التسجيل : 18Nov2008

    المشاركات : 120

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: sunny

    السيارة[2]: volvo

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mido90 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ملحوظة صغيرة بس ايران لا تقع فى الشرق الاوسط



 
صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4

المواضيع المتشابهه

  1. موديلات شيفروليه 2011 في الشرق الاوسط
    بواسطة fawzyyyy في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 19-12-2010, 02:13 AM
  2. كادينزا قريبا فى الشرق الاوسط
    بواسطة hazemhassan في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 06-05-2010, 09:56 PM
  3. هيونداى تفتتح اكبر مركز قطع غيار بالشرق الاوسط بالاسكندرية
    بواسطة magomago في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 25-04-2010, 07:35 PM
  4. اودى A6 الان فى الشرق الاوسط
    بواسطة data_call في المنتدى أودى
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-03-2009, 09:24 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2