| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

  1. #1

    الصورة الرمزية MEDO84EG

    رقم العضوية : 57709

    تاريخ التسجيل : 02Jan2010

    المشاركات : 1,541

    النوع : ذكر

    الاقامة : egy

    السيارة: no

    السيارة[2]: no

    دراجة بخارية: no

    الحالة : MEDO84EG غير متواجد حالياً

    افتراضي ماهو مستقبل اسعار ماروتي بعد قرار الهند بوقفها - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
    بعد قرار الهند بايقاف انتاج السياره سوزوكي ماروتي
    من وجهه نظركم ان سعر موديل 2010 لو حبيت اشتريه في اول السنه اللي جايه هيبقي موديل متخزن
    هل سعره هينزل جامد و لا التجار هيخزنوا منها كتير و يعلوا سعرها جامد ؟
    و كمان بالمسبه للمستعمل هل هيتأثر سعره بالموضوع ده
    يعني لو حابب اشتري العربيه دي اشتريها اليويمن دول و لا استني احسن السنه الجديده يمكن يقللوا و لا اصرف نظر لان كده سعرها هينضرب


  2. #2

    الصورة الرمزية dr.hazem

    رقم العضوية : 68443

    تاريخ التسجيل : 20Apr2010

    المشاركات : 7,562

    النوع : ذكر

    الاقامة : الأردن

    السيارة: chery QQ3

    السيارة[2]: suzuki maruti

    دراجة بخارية: suzuki 2002

    الحالة : dr.hazem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    توقعاتي ان السعر هيعلا لان دي سياسة الاحتكار التجاريه

    اي تاجر مخزن منها هيعليها
    خصوصا انها الافضل في فئتها
    لكن برضو العلو ده هيكون مربوط باسعار العربيات اللي في فئتها او الاعلى حاجه بسيطه
    فهيا ممكن متعلاش لكن مش هتنزل خالص في السعر

    تحياتي


  3. #3

    الصورة الرمزية د.محمود صلاح

    رقم العضوية : 1435

    تاريخ التسجيل : 14Jul2007

    المشاركات : 14,773

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا

    السيارة[2]: اوبترا

    الحالة : د.محمود صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بالفعل بتبقى فيه عروض على الموديلات الأقدم ..


  4. #4

    الصورة الرمزية MEDO84EG

    رقم العضوية : 57709

    تاريخ التسجيل : 02Jan2010

    المشاركات : 1,541

    النوع : ذكر

    الاقامة : egy

    السيارة: no

    السيارة[2]: no

    دراجة بخارية: no

    الحالة : MEDO84EG غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يعني اللي عاوز ماروتي يلحق يشتري و بعد كده مش هيكون فيه ماروتي


  5. #5

    الصورة الرمزية MEDO84EG

    رقم العضوية : 57709

    تاريخ التسجيل : 02Jan2010

    المشاركات : 1,541

    النوع : ذكر

    الاقامة : egy

    السيارة: no

    السيارة[2]: no

    دراجة بخارية: no

    الحالة : MEDO84EG غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بس اعتقد ده هيخلي سعر المستعمل بعد مرور سنه من منع الماروتي الجديد هيكون سعر المستعمل منها في الارض صح و لا ايه ارائكم


  6. #6

    الصورة الرمزية sab3aawy

    رقم العضوية : 72

    تاريخ التسجيل : 21Apr2007

    المشاركات : 5,092

    النوع : ذكر

    الاقامة : البحرين

    السيارة: سوزوكي ماروتي، مصر

    السيارة[2]: تويوتا ياريس، البحرين

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : sab3aawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الهند ستوقف انتاج الماروتى سنة 2014 وليس الآن وبالتالى الكلام حاليا عن تغيير فى سعر الجديد بسبب وقف الانتاج لا محل له من الاعراب

    سبعاوى
    _______________________________________________


  7. #7

    الصورة الرمزية MEDO84EG

    رقم العضوية : 57709

    تاريخ التسجيل : 02Jan2010

    المشاركات : 1,541

    النوع : ذكر

    الاقامة : egy

    السيارة: no

    السيارة[2]: no

    دراجة بخارية: no

    الحالة : MEDO84EG غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sab3aawy مشاهدة المشاركة
    الهند ستوقف انتاج الماروتى سنة 2014 وليس الآن وبالتالى الكلام حاليا عن تغيير فى سعر الجديد بسبب وقف الانتاج لا محل له من الاعراب

    بجد شيء ممتاز
    دنا كنت سامع انها هتتوقف من الان
    شكرا ليك يا بشمهندس سبعاوي


  8. #8

    الصورة الرمزية MEDO84EG

    رقم العضوية : 57709

    تاريخ التسجيل : 02Jan2010

    المشاركات : 1,541

    النوع : ذكر

    الاقامة : egy

    السيارة: no

    السيارة[2]: no

    دراجة بخارية: no

    الحالة : MEDO84EG غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    و متنساش المثل اللي بيقول
    اللي ملوش سبعاوي يشتيريلو سبعاوي


  9. #9

    الصورة الرمزية m7nsh

    رقم العضوية : 19375

    تاريخ التسجيل : 18Sep2008

    المشاركات : 1,842

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: كده رضا :)

    السيارة[2]: Opel Vectra 97 1.6 M/T

    دراجة بخارية: nope

    الحالة : m7nsh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كالعاده بشمهندس سبعاوى بينجزلنا القصص دى
    بارك الله فيك .. مكنتش اعرف المعلومه دى فعلا

    [caps]Mohamed Badr[/caps]


  10. #10

    الصورة الرمزية LORD.ADeL

    رقم العضوية : 44986

    تاريخ التسجيل : 16Aug2009

    المشاركات : 2,382

    النوع : ذكر

    الاقامة : G i z A / F i s a e L

    السيارة: (;

    السيارة[2]: Su Z z u K i Ma R u T i

    دراجة بخارية: No

    الحالة : LORD.ADeL غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m7nsh مشاهدة المشاركة
    كالعاده بشمهندس سبعاوى بينجزلنا القصص دى
    بارك الله فيك .. مكنتش اعرف المعلومه دى فعلا

    LORD.ADEL



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 24-11-2011, 05:24 PM
  2. جديد سوزوكي الهند (ماروتي)
    بواسطة horas3000 في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 10-01-2010, 12:18 AM
  3. مستقبل اسعار السوق
    بواسطة speed4speed في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-12-2008, 01:10 AM
  4. ماهو مستقبل قطع غيار الدايو بعد أفلاسها وبيعها للشيفورليه؟
    بواسطة mido15 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 07-07-2008, 11:13 AM
  5. ماهو اصعب قرار اتخذته في حياتك ؟؟
    بواسطة aif في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 34
    آخر مشاركة: 26-02-2008, 05:17 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2