| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 13 من 13

  1. #11

    الصورة الرمزية Egypt200x

    رقم العضوية : 32204

    تاريخ التسجيل : 06Feb2009

    المشاركات : 157

    النوع : ذكر

    الاقامة : بلاد الله الواسعه

    السيارة: Fiat 132 1600cc

    السيارة[2]: Speranza A516

    الحالة : Egypt200x غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    أولا شكرا على الخبر الحلو
    ثانيا أنا أحترم في الشركه دي قوي انها اعترفت بالمشكله وسحبت الموديلات واتحملت الخساير دي كلها (ولو انه فعلا ما كانش قدامها خيار تاني لأن حماية المستهلك في أمريكا مابتهزرش يعني كان ممكن تتمنع من البيع نهائيا في الأسواق الأمريكيه ده غير قضايا التعويضات اللي كانت الناس حترفعها عليها)
    ثالثا أنا سمعت كلام غريب قوي عن الموضوع ده يعني الناس بتقول دي مؤامره من شركة جنرال موتورز علشان السوق الأمريكي يتجه لها وتحاول تعوض حالة الركود وانهيار الاقتصاد الامريكي في 2009 مش عارف لو حد عنده معلومات بخصوص الكلام ده ياريت يفيدنا

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


  2. #12

    الصورة الرمزية esraatefa

    رقم العضوية : 70001

    تاريخ التسجيل : 08May2010

    المشاركات : 406

    النوع : انثى

    الاقامة : cairo

    السيارة: -

    السيارة[2]: -

    الحالة : esraatefa غير متواجد حالياً

    Talking -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egypt200x مشاهدة المشاركة
    أولا شكرا على الخبر الحلو
    العفو يا فندم
    ثانيا أنا أحترم في الشركه دي قوي انها اعترفت بالمشكله وسحبت الموديلات واتحملت الخساير دي كلها (ولو انه فعلا ما كانش قدامها خيار تاني لأن حماية المستهلك في أمريكا مابتهزرش يعني كان ممكن تتمنع من البيع نهائيا في الأسواق الأمريكيه ده غير قضايا التعويضات اللي كانت الناس حترفعها عليها)
    فعلا انا بردة لسة كنت بقول للعضو 2faster ان الناس _فى رأيى _ زادت عندها الثقة .بعد ما اتحملت خسائر كتير
    ثالثا أنا سمعت كلام غريب قوي عن الموضوع ده يعني الناس بتقول دي مؤامره من شركة جنرال موتورز علشان السوق الأمريكي يتجه لها وتحاول تعوض حالة الركود وانهيار الاقتصاد الامريكي في 2009 مش عارف لو حد عنده معلومات بخصوص الكلام ده ياريت يفيدنا
    انا قريت عن الموضوع دا وكان فى تحليلات الصحف عملاها بتشوف فيها من المستفيد من المشكلة دى بس استبعدوا انها تكون جنرال موتورز او فورد واعتقدوا ان ممكن تكون (هوندا )هى المستفادة
    لانها بتنافس على قمة السوق بخمس انواع بتشكل 80% من حجم مبيعاتها
    بس فى الاخر اعتقد ان اكيد المشكلة دى ساعدت باقى الشركات فى ان نسبة مبيعاتها تزيد


  3. #13

    الصورة الرمزية Egypt200x

    رقم العضوية : 32204

    تاريخ التسجيل : 06Feb2009

    المشاركات : 157

    النوع : ذكر

    الاقامة : بلاد الله الواسعه

    السيارة: Fiat 132 1600cc

    السيارة[2]: Speranza A516

    الحالة : Egypt200x غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esraatefa مشاهدة المشاركة
    بس فى الاخر اعتقد ان اكيد المشكلة دى ساعدت باقى الشركات فى ان نسبة مبيعاتها تزيد
    فعلا انا معاك في النقطه دي لأنه فعلا لو ماكانش فيه مشكله في العربيه أصلا ماكانوش حيقدروا يعملوا حاجه
    وعلى رأي المثل امشي عدل يحتار عدوك فيك

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. مشكلة التسارع
    بواسطة port_smoker في المنتدى ميتـسوبيـشى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 08-06-2012, 09:36 PM
  2. براءة تويوتا من التسارع الغير مقصود
    بواسطة Samah AbdAllah في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 15-07-2010, 08:55 PM
  3. مشكلة فى التسارع مازدا3 2009
    بواسطة mohhmekk في المنتدى مــــــازدا
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 23-01-2010, 02:25 AM
  4. هل تويوتا كرولا 1400 تعادل لانسر 1600سي سي في التسارع
    بواسطة hoba_ahmed2008 في المنتدى تـويوتـــا
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 09-10-2008, 08:39 AM
  5. بى إم دبليو (إم ثرى ) تتحدى تويوتا بريوس فى استهلاك الوقود
    بواسطة hani945 في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-06-2008, 10:12 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2