| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13

  1. #1

    الصورة الرمزية Powert

    رقم العضوية : 1007

    تاريخ التسجيل : 18Jun2007

    المشاركات : 2,836

    النوع : ذكر

    الاقامة : مــــــــــ أم الدنيا ـــــــصــر

    السيارة: Kia Carenz M/F

    السيارة[2]: Ex Sunny M/F/O 2011

    الحالة : Powert غير متواجد حالياً

    Arrow العربية دي دايو ولا شيفورلية - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    انا شوفت العربية دي النهاردة محطوط عليها علامة دايو ومكتوب عليها MAZ ومفروض انها شيفورلية اوبترا

    العربية كانت منطقة حره بورسعيد


  2. #2

    الصورة الرمزية fahd_628

    رقم العضوية : 475

    تاريخ التسجيل : 05May2007

    المشاركات : 8,407

    النوع : ذكر

    الاقامة : الأسكندرية

    السيارة: I30 & Megane estate

    السيارة[2]: E36 Coupe 328i

    دراجة بخارية: .

    الحالة : fahd_628 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ما هو الدايو نوبيرا و الشيفرولية لاسيتى و الشيفرولية اوبترا و السوزوكى فيرونزا ( مش متأكد اوى من الأسم ) كلهم واحد :)

    الحمد لله
    [sor2]http://farm3.static.flickr.com/2639/3939929853_4547d6e150.jpg[/sor2]


  3. #3

    الصورة الرمزية أبو عبدالله

    رقم العضوية : 97

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 11,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : ManSOuRa

    السيارة: coRoLLa 06

    السيارة[2]: siRiOn 07

    دراجة بخارية: ان شاء الله

    الحالة : أبو عبدالله غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله كويس انك صورتها لأن كنا دخلنا في نقاش من قبل ان دايو موجوده والاوبترا بتنزل بإسمها لحد الأن وفي ناس مكنتش مصدقه خالص
    وقولتلهم كذا مره انها موجوده في بورسعيد

    العربيه اسمها لاسيتي فعلا

    عن أبي هريرة قال :
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
    إذا قال الرجل لأخيه :جزاك الله خيرا ، فقد أبلغ في الثناء


  4. #4

    الصورة الرمزية MMamdouh

    رقم العضوية : 102

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 34,229

    النوع : ذكر

    الاقامة : Downtown - Cairo, Egypt

    السيارة: Daewoo Lanos I 1999

    السيارة[2]: Daewoo Lanos II 2001

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : MMamdouh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    suzuki forenza

    MMamdouh

    What is the difference between ignorance and apathy?...I don't know & I don't care



    [marq="3;right;3;scroll"]اللى ميعرفش... يقول هجس[/marq]

    [marq="Error"]what goes around... comes around[/marq]





  5. #5

    الصورة الرمزية Chicco

    رقم العضوية : 1375

    تاريخ التسجيل : 08Jul2007

    المشاركات : 2,957

    الحالة : Chicco غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    على حسب معلوماتي بعد الإستحواذ Gm اتفقت مع دايو على تسويق الانتاج تحت إسم دايو في كوريا و بعض دول جنوب شرق اسيا و تحت إسم من أسامي Gm في بقية دول العالم


  6. #6

    الصورة الرمزية badblood

    رقم العضوية : 2660

    تاريخ التسجيل : 17Oct2007

    المشاركات : 3,907

    النوع : ذكر

    الاقامة : حدائق الاهرام

    السيارة: :(

    السيارة[2]: lanos 99

    دراجة بخارية: nop

    الحالة : badblood غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بتنزل مصر اوبترا
    مثلا في سوريا بتنزل دايو
    في السعوديه بتنزل اوبترا بردوا بس شكلها مختلف من قدام شويه؟

    [mshosh2]http://s3.postimage.org/z1xf3bakp/image.jpg[/mshosh2]

    Mahmoud Fayed


  7. #7

    الصورة الرمزية Powert

    رقم العضوية : 1007

    تاريخ التسجيل : 18Jun2007

    المشاركات : 2,836

    النوع : ذكر

    الاقامة : مــــــــــ أم الدنيا ـــــــصــر

    السيارة: Kia Carenz M/F

    السيارة[2]: Ex Sunny M/F/O 2011

    الحالة : Powert غير متواجد حالياً

    Lightbulb -

    لأ ماكانش في اي اختلاف من قدام

    suzuki forenza

    MMamdouh
    ازاي يعني ؟؟؟؟


  8. #8

    الصورة الرمزية TAG_Turbo0

    رقم العضوية : 47

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 2,871

    النوع : ذكر

    الاقامة : Al Monofeya

    السيارة: Proton Wira

    السيارة[2]: Lada 2015

    دراجة بخارية: no

    الحالة : TAG_Turbo0 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    على رأى المثل (كله عند العرب صابون)




  9. #9

    الصورة الرمزية mina_ramsis

    رقم العضوية : 101

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 1,140

    النوع : ذكر

    الاقامة : tanta & alex

    السيارة: ربنا يرزق

    السيارة[2]: optra at 2007

    الحالة : mina_ramsis غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا جماعة اسامى مختلفة لعربية واحده و الغرض تسويقى بحت زى بالضبط الفيرنا اللى بره هيا الاكسنت و زى الياريس اللى برده اسمها برده مختلف برده بس مش فاكر كان ايه و زى عربيات كتير اوى تانية


  10. #10

    الصورة الرمزية Sharky

    رقم العضوية : 143

    تاريخ التسجيل : 24Apr2007

    المشاركات : 17,378

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Toyota Yaris 2007

    السيارة[2]: Nissan Juke 2013

    الحالة : Sharky غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    فعلا هى إسمها شيفروليه أوبترا و بتنزل برضه بإسم دايو لاسيتى



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. أقتراح شعار لقسم دايو يتحط علي ستيكر العربية
    بواسطة Eng.Geo في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-12-2010, 07:37 PM
  2. مشاكل فى العربية دايو لانوس 2000
    بواسطة wesamsoftware في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 16-08-2010, 01:41 AM
  3. عندي مشكلة فى العربية دايو لانوس 2000
    بواسطة wesamsoftware في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-08-2010, 11:51 AM
  4. شيفورلية كروز والخدعة {دايو لاستى}
    بواسطة ashrafsadany في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 15-07-2009, 04:32 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2