| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 26

  1. #1

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي حد لاحظ زيادة فى اسعار الماء و الكهرباء؟ - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    امبارح جت فاتورة الكهرباء عن يناير118 جنيه، الأستهلاك زاد 50% و الفاتورة زادت 300% عن متوسط ال6 شهور اللى فاتت؟

    و بعدين البواب جه خد نصيبى فى فلوس استهلاك المياه و كهربة المدخل و السلم لقيته عاوز 67 جنيه بعد ما كان بياخد 20 - 25 جنيه فى المتوسط و لما استفسرت لقيت الفواتير جاية برضوا زيادة حوالى 250% مع ثبات الأستهلاك.

    ياترى حد حس بزيادة فى الفواتير و لا دى مشكلة فردية؟ خايف تكون الحكومة رفعت أسعار الكهرباء و المياه بدون ما تعلن.

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  2. #2

    الصورة الرمزية memo_hefnawy

    رقم العضوية : 1

    تاريخ التسجيل : 15Apr2007

    المشاركات : 3,507

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: ----

    السيارة[2]: ---

    دراجة بخارية: ....*

    الحالة : memo_hefnawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    والله يا حسام الواحد بقى عنده شعور إنه دخل حته مقطوعه و بيتقلب كل يوم فيها

    كل يوم يطلع حد عليك يثبتك و يقلب منك إللى يقدر عليه

    نحن نعيش الآن مرحلة التقلييب و التثبييت

    http://www.nilemotors.com/images/Nile_Audi_Memo_2.gif


    Dont Exhaust UrSelf in Thinking...Just Do what U have 2 Do...God Will Never Forget & Never Neglect


  3. #3

    الصورة الرمزية ahmedateya

    رقم العضوية : 5327

    تاريخ التسجيل : 07Feb2008

    المشاركات : 678

    الحالة : ahmedateya غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الواحد من كترما كل يوم يلاقي حاجة بتغلى , مبقاش يحس بأي حاجة
    الصراحة انا نححست


  4. #4

    الصورة الرمزية Mohamed A S

    رقم العضوية : 1831

    تاريخ التسجيل : 19Aug2007

    المشاركات : 328

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo, Gesr Elsuez

    السيارة: n/a

    السيارة[2]: Daewoo Lanos II 2001

    دراجة بخارية: n/a

    الحالة : Mohamed A S غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    سياسة زيادة فواتير الميه والكهربا شغالة بقالها فترة من غير ما نحس، وعمرهم ما هيجيو ويعلنوا أن المياه والكهرباء هتغلى .. هما شغالين بسياسة اليهود .. بغلو من غير ما يعلنوا .. زي ما عملوا بالضبط في المواصلات .. جابو الاتوبيسات القديمة ودهنوها بلون الاتوبيسات الجديدة وبقت كلها خدمة خاصة ومبقاش فيه مواصلات بـ 25 قرش والكلام الفاضي دا .. نفس الحكاية بتتطبق في جميع الخدمات اللي بتتقدم للشعب .. وفي الاخر .. لا مساسسسسسسسسس بمحدودي الدخل .. حسبنا الله ونعم الوكيل.

    لله الأمر من قبل ومن بعد ...


  5. #5

    الصورة الرمزية Dr Ahmed

    رقم العضوية : 79

    تاريخ التسجيل : 22Apr2007

    المشاركات : 9,737

    النوع : ذكر

    الاقامة : بنــهــا

    السيارة: Perodua Kancil 1998

    السيارة[2]: NIssan Qashqai 2014

    الحالة : Dr Ahmed غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طب افرض انها غليت ..
    ما تخليهم يغلوها من غير ما نحس أحسن بلا وجع دماغ...

    لو عرفنا هننفعل ونشجب ونبكى ونشتم و........... ولا حاجة
    بخصوص الفواتير: خلينا فى الماتركس

    [aldl]http://www.jewelsf.com/up/uploads/542f6eee3a.gif[/aldl]
    وأقم الصلاة طرفي النهار وزلفا من الليل إن الحسنات يذهبن السيئات ذلك ذكرى للذاكرين
    Dr Ahmed Abdelghany
    ENT,H&N consultant - Benha University
    my website: www.drahmedclinic.com


  6. #6

    الصورة الرمزية theking2690

    رقم العضوية : 3512

    تاريخ التسجيل : 01Dec2007

    المشاركات : 2,280

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo-shoubra

    السيارة: honda civic 2007

    السيارة[2]: hyundai matrix 2008

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : theking2690 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا باشا طيب حضرتك بتتكلم كده امال احنا نقول ايه لما نلاقى ان احنا عندنا هنا فى البيت بندفع فاتورة الغاز بتتاروح ما بين 60 الى 100 جنيه

    [img2]http://cdn-img1.imagechef.com/w/110921/sampe24f53992f6e9e21.jpg[/img2]


  7. #7

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr Ahmed مشاهدة المشاركة
    طب افرض انها غليت ..
    ما تخليهم يغلوها من غير ما نحس أحسن بلا وجع دماغ...

    لو عرفنا هننفعل ونشجب ونبكى ونشتم و........... ولا حاجة
    بخصوص الفواتير: خلينا فى الماتركس
    لو غليت 10% مش هنحس، بس كده يبقى كله ضرب ضرب

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  8. #8

    الصورة الرمزية Hossam_Hassan

    رقم العضوية : 333

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 3,621

    النوع : ذكر

    الاقامة : شرم الشيخ

    السيارة: Optra 2010 A/T

    السيارة[2]: Optra 2010 A/T

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : Hossam_Hassan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theking2690 مشاهدة المشاركة
    يا باشا طيب حضرتك بتتكلم كده امال احنا نقول ايه لما نلاقى ان احنا عندنا هنا فى البيت بندفع فاتورة الغاز بتتاروح ما بين 60 الى 100 جنيه

    ليه؟ ما كده الأنبوبة ارخص.

    أخوكم حسام حسن {أبو ليليا و سيليا}


  9. #9

    الصورة الرمزية analyzer

    رقم العضوية : 1150

    تاريخ التسجيل : 24Jun2007

    المشاركات : 919

    النوع : ذكر

    الاقامة : Banha

    السيارة: lada

    السيارة[2]: 128

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : analyzer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حسبى الله ونعم الوكيل


  10. #10

    الصورة الرمزية m_aash

    رقم العضوية : 1196

    تاريخ التسجيل : 26Jun2007

    المشاركات : 532

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Elantra2013

    السيارة[2]: Fiat 128 - DAEWOO Lanos

    دراجة بخارية: No

    الحالة : m_aash غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    يا حسام يا خويا يعنى هى جت يعنى على الكهربا ماهى كل حاجة غليت بنسبة من 50 % لحد 200 % , الواحد خلاص ماعدش حاجة بتأثر فيه
    على رأى المثل " ضربوا الأعور على عينه قال خربانة خربانة "
    تصدق إبن واحد جارى فى العمارة كان بيشترى شوية بقالة للبيت و هو طالع على سلم العمارة دخل وراه شاب الظاهر كان بيراقبه و خطف منه البقالة اللى كان شاريها
    يعنى السرقة مابقتش للفلوس و الذهب و الحاجات الغالية , بقت للأكل كمان
    ربنا يستر من اللى جاى

    م/ محمد عبدالمعز
    اللهم إني أتخذ عندك عهدا لا تخلفنيه , فإنما أنا بشر .... فأي المؤمنين آذيته أو سببته أو قال لعنته أو جلدته..فاجعلها له زكاة وصلاة وقربة تقربه بها إليك يوم القيامة
    .



 
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. هل هذا الخبر صحيح ----مجلس الوزراء يقرر زيادة أسعار الكهرباء
    بواسطة yaserbasha2000 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 44
    آخر مشاركة: 06-12-2012, 07:53 PM
  2. حد لاحظ زيادة فى فواتير فودافون؟
    بواسطة Hossam_Hassan في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 28-08-2008, 01:26 AM
  3. اسعار السيارات المستعملة نزلت حد لاحظ ده
    بواسطة maged في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 11-03-2008, 02:33 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2