| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 8 من 8

  1. #1

    الصورة الرمزية ابوهاشم

    رقم العضوية : 2602

    تاريخ التسجيل : 14Oct2007

    المشاركات : 3,896

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo new

    السيارة: volks beetle

    السيارة[2]: LANSER -1999.GLX

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ابوهاشم غير متواجد حالياً

    افتراضي تحذير لكل من يمتلك Gmc - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    G M C

    من موديل 2000-2001-2003

    سـواء كانت سوبربان او يوكن اوحتى سـيرااا المهم سـيارة

    G M C

    تكون سـجادات ( الدوسات ) تحت الأرجل مصنوعه من الجلد وخصوصاَ تحت رجل السائق !!

    المهم انـا كنت قبل يومين مع احد الأقارب وكان يمتلك احدا هذه السـيارات .... واستوقفـنا احـد الماره في السوق وطلب رفع السجادة فاستغربت الأمر فقلت في نفسي هل يقــرب لنا هذا الشخص!!!!!؟ هل هواحد اصدقاء صاحبي !!!!!!؟


    هل وهل وهل !!!!؟ فطلبه يثير التعجب والذهول!!! ففهـمت من نظرات قريـبي انه لا يصل له صله


    وطبعا السياره جديده لو كانت غير ذلك لقلت هو المالك الأول لسياره. ؟!؟ فقلت في نفسي ننتظر ماذا يفعل وإذا به يصيح لاحول ولا قوه إلا بالله استغفر الله اللهم إللعن إسرائيل ربنا لاتعذبنا بما فعل السفهاء منا!!!! انا اقول وشفيه


    هذا الرجال شكله مريض؟؟؟ نزلت ورحت بجانبه فقلت له عسى ما شر ويش فيك نقدر نساعدك بشي !!! فقال: إنظر!! إنظر لفظ الجلاله هنا وكان يشير إلى الدوسه. بعد قلبها على ظهرها ففعـلا لم أصدق مارئته عيناي فكلمة الله واضحه كل لوضوح !!! ونحن نوطئ عليها بأقدامنا....؟ فلنظر إلى اين توصلو لمحاولة إهانةالدين الإسلامي فقلت هل جميع السيارات هكذا فقال اي سـيارة من نـوع

    G M C

    ((دوسـات)) تحت رجل السائق مصنوعه من الجلد فياشباب خلونا ننشر هذا الخبر.

    للآمانة من منتداء بلسمر...


    استغفر الله علي العظيم
    لاحول ولاقوة الى بالله

    الله ينتقهمـ منهمـ وياخذهمـ اخذ عزيز مقتدر

    (أرجو من يقرأ هذا الموضوع نقله في كل المنتديات والدعاء لصاحب هذا الموضوع)

    ابـــــو هــــــــــاشـــــــــم [sor2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13674136111.jpg[/sor2]


  2. #2

    الصورة الرمزية loai-omar

    رقم العضوية : 1970

    تاريخ التسجيل : 30Aug2007

    المشاركات : 729

    النوع : ذكر

    الاقامة : El Manial

    السيارة: Murano

    السيارة[2]: Sunny

    دراجة بخارية: CBR400

    الحالة : loai-omar غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا مش فاهم ازاي يعني؟!!!


  3. #3

    الصورة الرمزية mars3v

    رقم العضوية : 987

    تاريخ التسجيل : 16Jun2007

    المشاركات : 180

    الاقامة : Australia-Melbourne

    الحالة : mars3v غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حتى لو كان الكلام ده صح، هو مش الله موجود فى كل الديانات السماويه؟ يبقى هما بيهينوا ربهم برضو؟ الكلام ده خيال علمى.
    ده غير ان اليهود لا يمكن يخسروا تجارتهم و اقتصادهم بالصوره الساذجه ديه، ديه ناس بتخطط من تحت لتحت.

    Take over


  4. #4

    الصورة الرمزية cpt_shawky

    رقم العضوية : 19

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 1,097

    الاقامة : Madinet Nasr

    الحالة : cpt_shawky غير متواجد حالياً

    Exclamation -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hashem1999 مشاهدة المشاركة
    G M C

    من موديل 2000-2001-2003

    سـواء كانت سوبربان او يوكن اوحتى سـيرااا المهم سـيارة

    G M C

    تكون سـجادات ( الدوسات ) تحت الأرجل مصنوعه من الجلد وخصوصاَ تحت رجل السائق !!

    المهم انـا كنت قبل يومين مع احد الأقارب وكان يمتلك احدا هذه السـيارات .... واستوقفـنا احـد الماره في السوق وطلب رفع السجادة فاستغربت الأمر فقلت في نفسي هل يقــرب لنا هذا الشخص!!!!!؟ هل هواحد اصدقاء صاحبي !!!!!!؟


    هل وهل وهل !!!!؟ فطلبه يثير التعجب والذهول!!! ففهـمت من نظرات قريـبي انه لا يصل له صله


    وطبعا السياره جديده لو كانت غير ذلك لقلت هو المالك الأول لسياره. ؟!؟ فقلت في نفسي ننتظر ماذا يفعل وإذا به يصيح لاحول ولا قوه إلا بالله استغفر الله اللهم إللعن إسرائيل ربنا لاتعذبنا بما فعل السفهاء منا!!!! انا اقول وشفيه


    هذا الرجال شكله مريض؟؟؟ نزلت ورحت بجانبه فقلت له عسى ما شر ويش فيك نقدر نساعدك بشي !!! فقال: إنظر!! إنظر لفظ الجلاله هنا وكان يشير إلى الدوسه. بعد قلبها على ظهرها ففعـلا لم أصدق مارئته عيناي فكلمة الله واضحه كل لوضوح !!! ونحن نوطئ عليها بأقدامنا....؟ فلنظر إلى اين توصلو لمحاولة إهانةالدين الإسلامي فقلت هل جميع السيارات هكذا فقال اي سـيارة من نـوع

    G M C

    ((دوسـات)) تحت رجل السائق مصنوعه من الجلد فياشباب خلونا ننشر هذا الخبر.

    للآمانة من منتداء بلسمر...


    استغفر الله علي العظيم
    لاحول ولاقوة الى بالله

    الله ينتقهمـ منهمـ وياخذهمـ اخذ عزيز مقتدر

    (أرجو من يقرأ هذا الموضوع نقله في كل المنتديات والدعاء لصاحب هذا الموضوع)

    حضرتك صاحب الموضوع ولا ناقله ؟


  5. #5

    الصورة الرمزية fady

    رقم العضوية : 93

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 520

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: Logan 2013 auto

    السيارة[2]: speranza

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : fady غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حتى لو كان الكلام ده صح، هو مش الله موجود فى كل الديانات السماويه؟ يبقى هما بيهينوا ربهم برضو؟ الكلام ده خيال علمى.
    ده غير ان اليهود لا يمكن يخسروا تجارتهم و اقتصادهم بالصوره الساذجه ديه، ديه ناس بتخطط من تحت لتحت.

    +100000000000000000000000

    فادي فهمي
    A516
    silver
    اسبرانزاوي رقم 14


  6. #6

    الصورة الرمزية ابوهاشم

    رقم العضوية : 2602

    تاريخ التسجيل : 14Oct2007

    المشاركات : 3,896

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo new

    السيارة: volks beetle

    السيارة[2]: LANSER -1999.GLX

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ابوهاشم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياجماعة انا نقلت الموضوع من منتدى اخر وانا ناقله للتنبيه والعلم لكن انا نفسى مش متأكد من المعلومة

    ابـــــو هــــــــــاشـــــــــم [sor2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13674136111.jpg[/sor2]


  7. #7

    الصورة الرمزية sab3aawy

    رقم العضوية : 72

    تاريخ التسجيل : 21Apr2007

    المشاركات : 5,092

    النوع : ذكر

    الاقامة : البحرين

    السيارة: سوزوكي ماروتي، مصر

    السيارة[2]: تويوتا ياريس، البحرين

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : sab3aawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طب خير الحمد لله لا عندنا لا Gmc ولا سوبيربان ولا يوكان فى مصر

    يبقى على رأى المثل:

    القمح اللى مش ليك متحضرش كيله، تتعفر دقنك او تتعب فى شيله


    مع انى شبه متأكد انى لو اتيحت لى فرصة مراجعة سيارات الgmc لن اجد شيئا من هذا الهراء ، محدش فى الدنيا يجرؤ يهعمل كدة فى عربية لا تباع خارج امريكا غير فى السعودية، يعنى هيخسر ربع سوقها تقريبا ، مفيش حد فى العالم بالسذاجة دى

    سبعاوى
    _______________________________________________


  8. #8

    الصورة الرمزية ahmedfd

    رقم العضوية : 2339

    تاريخ التسجيل : 27Sep2007

    المشاركات : 777

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: .

    السيارة[2]: Elantra 2008/AT

    دراجة بخارية: .

    الحالة : ahmedfd غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sab3aawy مشاهدة المشاركة
    طب خير الحمد لله لا عندنا لا Gmc ولا سوبيربان ولا يوكان فى مصر

    يبقى على رأى المثل:

    القمح اللى مش ليك متحضرش كيله، تتعفر دقنك او تتعب فى شيله


    مع انى شبه متأكد انى لو اتيحت لى فرصة مراجعة سيارات الgmc لن اجد شيئا من هذا الهراء ، محدش فى الدنيا يجرؤ يهعمل كدة فى عربية لا تباع خارج امريكا غير فى السعودية، يعنى هيخسر ربع سوقها تقريبا ، مفيش حد فى العالم بالسذاجة دى

    +10000000
    و غالباً دي حلقة في ساسلة طويلة من التحذيرات الشبيهة اللي بتطلع في الآخر أي كلام و بقول غالباً لأني مشفتش بعيني..



 

المواضيع المتشابهه

  1. الى كل عضو يمتلك كيا
    بواسطة romeldes في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 20-10-2012, 08:33 PM
  2. هام لكل من يمتلك سيارة bmw
    بواسطة sheko_2000eg في المنتدى بـى إم دابـــليو
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 30-07-2012, 09:39 AM
  3. تحذير هام لكل من يمتلك سيارة مؤمن عليها فى ظل الاحداث الحالية
    بواسطة A.Saad في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 27-01-2011, 11:37 PM
  4. تحذير لكل من يمتلك( الياريس) وخاصة السيدات
    بواسطة ZIMOFOX في المنتدى تـويوتـــا
    مشاركات: 31
    آخر مشاركة: 02-09-2008, 02:25 AM
  5. حصر لكل من يمتلك سوزوكي sx4
    بواسطة ye7ia2007 في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 31-08-2008, 12:06 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2