| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 28

  1. #11

    الصورة الرمزية ahmed76

    رقم العضوية : 21375

    تاريخ التسجيل : 07Oct2008

    المشاركات : 701

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Logan

    السيارة[2]: swift

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ahmed76 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TIMODAX مشاهدة المشاركة
    حاره اليهود
    :-)


  2. #12

    الصورة الرمزية ahmed76

    رقم العضوية : 21375

    تاريخ التسجيل : 07Oct2008

    المشاركات : 701

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Logan

    السيارة[2]: swift

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ahmed76 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب مافيش حل للمشكله دى
    يا جماعه بجد دى ارواح مش هزار

    يعنى ماينفعش النقل اللى يخرج من الحاره اليمين تتسحب رخصه
    هو الموضوع صعب اوى كده
    انا عارف ان الناس هاتقولى فيه 500000 حاجه غلط فى البلد
    طيب نبدء بحاجه من 500000

    ولا نجيب خبرا اجانب من ساحل العاج لحل الموضوع
    ولا مش مشكله حياه الناس اصلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  3. #13

    الصورة الرمزية shaddadfalcon1

    رقم العضوية : 22704

    تاريخ التسجيل : 20Oct2008

    المشاركات : 6,911

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria-Sidi Bishr

    السيارة: ربنا يسهل

    السيارة[2]: Daweoo Lanos 1 model 99

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : shaddadfalcon1 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياباشا ده بيبقي ماشي 120 وبمقطوره ومقضيها غرز واللي ميوسعش يشغله السرينه ويزنق عليه
    شكلك مش بتمشي علي الزراعي كتيير


  4. #14

    الصورة الرمزية Amrrr

    رقم العضوية : 17680

    تاريخ التسجيل : 01Sep2008

    المشاركات : 880

    النوع : ذكر

    الاقامة : CAIRO

    السيارة: أفيو AUTO2008

    السيارة[2]: آتوس 2008

    الحالة : Amrrr غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    احيانا عالدائري لو شاورت للنقل يهدي ويمشي يمين بيعمل كدة فعلا !!! عملتها مرتين ومرة على الاوتوستراد شيراتون مدينة نصر وبرضة هدي شوية !!! طبعا لو طاير وعامل رعب وسرعني بطيئة بالنسبة مش هيلحق يشوفني باشاور يعني يبقى خلاص
    باخد يمين واكبر دماغي

    بس باشاور بوقار ومن غير عصبية وبثقة


  5. #15

    الصورة الرمزية hema_hn

    رقم العضوية : 691

    تاريخ التسجيل : 15May2007

    المشاركات : 1,037

    النوع : ذكر

    الاقامة : اسكندرية

    السيارة: Waiting

    السيارة[2]: EXCEL1300

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : hema_hn غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا مره كنت ماشى على الطريق الزراعى وواخد يمينى لقيت عربية نقل بمقطورة مشية على الشمال طيارة المهم لمقطورة اخدت مطب جامد لقيت التريلا بتنط على العربية عليا لولا ستر ربنا ومكنش فيه حاجه على يمينى مع شوية تهدية كان الى حصل حصل بس الحمد لله


  6. #16

    الصورة الرمزية Samir Elshahawy

    رقم العضوية : 20472

    تاريخ التسجيل : 28Sep2008

    المشاركات : 7,471

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Alrehab

    السيارة: Hyundai - Getz 2007

    السيارة[2]: Elantra AD - 2017

    دراجة بخارية: -----

    الحالة : Samir Elshahawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب مافيش حل للمشكله دى
    يا جماعه بجد دى ارواح مش هزار
    أيوه فيه ... أننا نبطل نمشي في الطرق دي أو نسيب البلد دي و نرحل زي المثل القائل :
    - أصبر علي (الأشي) يا أما (الاشي) يرحل أو تيجي (أشي) تأخده

    حد فهم حاجة ؟؟؟؟


  7. #17

    الصورة الرمزية omaroof

    رقم العضوية : 36887

    تاريخ التسجيل : 31Mar2009

    المشاركات : 1,533

    النوع : ذكر

    الاقامة : UAE -ALEX

    السيارة: لانسر 2013

    السيارة[2]: تيوتا كورولا 2010

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : omaroof غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    المفروض الحاره اليمنى فقط واللى يتجاوز يتسحب رخصته وتكون غرامته كبيره فى يومين حاتلاقى السواقين احترمت روحها
    ويكترو الدوريات وكل دورية تزود بكاميرة فيديو عشان يسجل المخالفه( عشان البوليس مايمشيهاش غلاسه ومزاج)

    اللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


  8. #18

    الصورة الرمزية mahmoud_afifi

    رقم العضوية : 28151

    تاريخ التسجيل : 21Dec2008

    المشاركات : 5,098

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo, 5th Settlement

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Hyundai Elantra HD

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : mahmoud_afifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بصراحه انا بقضيها بلطجه عليهم وبجري واقوم جاي قدامهم وضارب فرامل عشان يترعبوا. ماهم مايعرفوش مين الي بيبلطج عليهم ... مش ممكن يكون ظابط
    وانا ولا ظابط ولا حاجه


  9. #19

    الصورة الرمزية shaddadfalcon1

    رقم العضوية : 22704

    تاريخ التسجيل : 20Oct2008

    المشاركات : 6,911

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria-Sidi Bishr

    السيارة: ربنا يسهل

    السيارة[2]: Daweoo Lanos 1 model 99

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : shaddadfalcon1 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_afifi مشاهدة المشاركة
    بصراحه انا بقضيها بلطجه عليهم وبجري واقوم جاي قدامهم وضارب فرامل عشان يترعبوا. ماهم مايعرفوش مين الي بيبلطج عليهم ... مش ممكن يكون ظابط
    وانا ولا ظابط ولا حاجه
    نصيحه لله بلاش تعمل كده لان الناس دي لو مخدتش بالها انت اللي هتضيع ده غير ان في منهم كتيير معندهوش ضمير وبيبقو محششين ولو لقو مفيش حد غيركم علي الطريق هيضعك ودي بتخصل وبسمعها من سواقين نقل والله

    ديتك معاه لمسه بالمقطوره ده غير ان العربيات الجديده صروخ في الجري يعني متقوليش مش هيعرف يجيبني ( شوف انت لما عربيه بتشيل 70 طن تبقي فاضيه هتعمل ايه ؟)


  10. #20

    الصورة الرمزية mahmoud_afifi

    رقم العضوية : 28151

    تاريخ التسجيل : 21Dec2008

    المشاركات : 5,098

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo, 5th Settlement

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Hyundai Elantra HD

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : mahmoud_afifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaddadfalcon1 مشاهدة المشاركة
    نصيحه لله بلاش تعمل كده لان الناس دي لو مخدتش بالها انت اللي هتضيع ده غير ان في منهم كتيير معندهوش ضمير وبيبقو محششين ولو لقو مفيش حد غيركم علي الطريق هيضعك ودي بتخصل وبسمعها من سواقين نقل والله

    ديتك معاه لمسه بالمقطوره ده غير ان العربيات الجديده صروخ في الجري يعني متقوليش مش هيعرف يجيبني ( شوف انت لما عربيه بتشيل 70 طن تبقي فاضيه هتعمل ايه ؟)
    انا عملتها كذا مره وجابت نتيجه بس ماجاش في بالي انه ممكن يبقوا محششين زي مانت بتقول !
    ومعاك حق انا بشوفهم بيجروا بسرعات غريبه وهما محملين على طريق مصر اسكندريه الصحراوي. وحتى داخل الاحياء السكنيه.

    اصل انا شوفت واحد معاه باجيرو عمل الموضوع ده في سواق تريلا وخلاه يحترم نفسه ومن ساعتها وانا واخده مثل اعلى ليا :)



 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. طريقة جديدة لأخلاء الحارة الشمال من السيارات البطيئة
    بواسطة Samir Elshahawy في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 73
    آخر مشاركة: 10-07-2010, 08:00 AM
  2. الحارة اليمين للسرعة فقط
    بواسطة tamertamer في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 08-07-2010, 12:16 AM
  3. حد قال ان الحارة الشمال للتجاوز ؟؟ طب اتفضل شوف الصورة دي .. (نوع جديد من الأغبياء)
    بواسطة M.Osman في المنتدى ساحة المرور وموضوعات التأمين في مصر
    مشاركات: 38
    آخر مشاركة: 14-03-2010, 05:29 PM
  4. حاره للنقل على الدائرى
    بواسطة ابوهاشم في المنتدى مقـتـــرحـــــات لحــــل الأزمـــات المــرورية
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 30-12-2009, 08:29 PM
  5. هل الحارة البطيئة اتجاه واحد ام اتجاهين ؟
    بواسطة islamnabil في المنتدى ساحة المرور وموضوعات التأمين في مصر
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 22-11-2009, 03:27 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2