| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 4 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 44

  1. #31

    الصورة الرمزية Islam_Shady

    رقم العضوية : 49873

    تاريخ التسجيل : 14Oct2009

    المشاركات : 217

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهره

    السيارة: نيسان صنى سوبر صالون 2011

    السيارة[2]: لادا

    دراجة بخارية: NA

    الحالة : Islam_Shady غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magd_helm مشاهدة المشاركة
    تخيلوا بقى ده حصل معايا في شارع فيصل في البنزينة اللي بعد دخلة المريوطية على طول تقريبا بنزينة مصر للبترول
    نفس البنزينه دى اخدو من زميلى 300 جنيه (12 خرم فى كل فرده)

    ده فى سيارته اللانوس اللى ماكملتش 2000 كيلو


  2. #32

    الصورة الرمزية ehab_osman

    رقم العضوية : 11767

    تاريخ التسجيل : 28May2008

    المشاركات : 831

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 اكتوبر

    السيارة: سكودا كومبي 1997

    السيارة[2]: كيا كارنيز 2010 سوري

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ehab_osman غير متواجد حالياً

    افتراضي انت علي الدائري ... احتمال التوهان كبير جدا -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackknight مشاهدة المشاركة
    زواووى حبيبى و الله ليك واحشة يا راجل , من ساعة ما قريت موضوع طلوعك الدائرى و انك تهت هناك قعدت اضحك بدينى -

    بذمتكو في حد فينا طلع الدائري وماتهتش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الطريق الدائرى بتاع القاهرة الكبرى ............. فيه حاجة غلط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بمعنى لازم في كل منطقة يكون للدائرى فيها عدد 2 مطلع + 2 منزل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هذا غير موجود في اغلب الاماكن ؟؟؟؟؟؟؟ يوجد منزل واحد ومطلع واحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فلازم الناس تطلع عينها وتتوه شوية لغاية لما تتعلم .
    وعلي راي المثل ما يتوه الا الشاطر .

    اللهم أننا أطعناك فى أحب الاشياء إليك (التوحيد والايمان بك).ولم نعصيك فى أبغض الاشياء إليك (الكفر والجحود بك) فيا رب أغفر لنا ما بينهما. برنامج رحلة للسعادة لعمرو خالد


  3. #33

    الصورة الرمزية kh_talaat

    رقم العضوية : 656

    تاريخ التسجيل : 14May2007

    المشاركات : 2,601

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Mitsubishi Lancer 1600

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : kh_talaat غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شكرا على التحذير ...

    لكن هو التحذير لأصحاب السيارات السيراتو فقط ؟؟؟؟ يعني اصحاب السيارات الأخرى ملهمش في الحب جانب ولا اية

    يعني

    الوطــنـيـة قبل الســياســة ... والمبــــادئ قبـل المصــالـح


  4. #34

    الصورة الرمزية blackknight

    رقم العضوية : 34510

    تاريخ التسجيل : 04Mar2009

    المشاركات : 285

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr city -Cairo

    السيارة: Fiat 128

    السيارة[2]: Kia Cerato SX 2010

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : blackknight غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kh_talaat مشاهدة المشاركة
    شكرا على التحذير ...

    لكن هو التحذير لأصحاب السيارات السيراتو فقط ؟؟؟؟ يعني اصحاب السيارات الأخرى ملهمش في الحب جانب ولا اية

    يعني

    لا ابدا .و التحذير لكل الناس و انا كنت متوقع ان الموضوع يتنقل المنتدى العام لانه يهم كل اصحاب السيارات و ياريت لو فى حد ممكن يوصل الشكوى ديه لجهاز حماية المستهلك او للشركات المسئولة عن محطات البنزين ديه بس تقول ايه " انت اكيد فى مصر "


  5. #35

    الصورة الرمزية blackknight

    رقم العضوية : 34510

    تاريخ التسجيل : 04Mar2009

    المشاركات : 285

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr city -Cairo

    السيارة: Fiat 128

    السيارة[2]: Kia Cerato SX 2010

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : blackknight غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab_osman مشاهدة المشاركة
    بذمتكو في حد فينا طلع الدائري وماتهتش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الطريق الدائرى بتاع القاهرة الكبرى ............. فيه حاجة غلط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بمعنى لازم في كل منطقة يكون للدائرى فيها عدد 2 مطلع + 2 منزل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هذا غير موجود في اغلب الاماكن ؟؟؟؟؟؟؟ يوجد منزل واحد ومطلع واحد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فلازم الناس تطلع عينها وتتوه شوية لغاية لما تتعلم .
    وعلي راي المثل ما يتوه الا الشاطر .
    والله انا مش بتريق بس ديه مزحة بسيطة مع الزواووى حبيبى و بعدين كلام حضرتك سليم مليون فى الميه بس تقول ايه خبراء الطرق و التخطيط فى بلدنا بيعملوا تصور ان احنا عايشيين فى اللالا لاند


  6. #36

    الصورة الرمزية wael2sh

    رقم العضوية : 6344

    تاريخ التسجيل : 24Feb2008

    المشاركات : 565

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: 2006 ميجان

    السيارة[2]: 2006 Lancer

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : wael2sh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حل سهل جدا للموضوع ده
    أولا كمروسر عربية من كارفور أو التوفيئية بحوالي 50 ل 70 جنيه وده هتسيبو في العربية في الشنطة وهيفضل معاك على طول تزود بيه بايدك في أي وقت بيشتغل على ولا عت العربية(نصيحة وإنت بتزود خلي العربية دايرة علشان البطارية ) وده هيفيدك في حاجات تانية كتير تنفخ كورة مثلا أو مركب الاطفال أو أي حاجة
    ثانيا - تقم خوابر بالتول بتاعته be-15 أو 20 جنيه وده عبارة عن الخوابر المستخدمة علشان تلحم بيها الكاوتش بنفسك واستخدامها سهل قوي تخلي معاك ازازة مية فاضية وكيس فيري وتخليهم في العربية برده هيساعدك لما تحب تكشف على الخرم بنفسك وتقم الخوابر هينفعك تلحم من 10 إلى 15 خابور وفي أقل من 5 دقائق هتكون خلصت ومشيت
    الكلام ده مهم مش بس علشان ماحدش يضحك عليك المهم لو والكاوتش فسا وكنت في حتة مافيها حد يصلحوا زي طريق سفر وكان الاستبن بتاعك مش تمام أو أي سبب تاني إنت ساعتها بدور على حد يضحك عليك وتديله فلوس علشان يمشيك الحاجات دي بتتباع في الحرفيين أو التوفيئية وناس كتير
    متخليش حد يضحك عليك !!!!!!!!!


  7. #37

    الصورة الرمزية levelpower

    رقم العضوية : 21108

    تاريخ التسجيل : 05Oct2008

    المشاركات : 1,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Mazda 3

    السيارة[2]: 128 Fiat

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : levelpower غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ناس ولا تيييتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتت

    [img3]http://www14.0zz0.com/2010/04/27/13/308536671.jpg[/img3]
    Best Car
    Best Speed


  8. #38

    الصورة الرمزية Samah AbdAllah

    رقم العضوية : 35540

    تاريخ التسجيل : 15Mar2009

    المشاركات : 26,486

    النوع : انثى

    الاقامة : Egypt_Alexandria

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: لا يوجد

    دراجة بخارية: -

    الحالة : Samah AbdAllah غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    للدرجة دة مبقاش فى ضمير عند الناس
    مش بيخافوا يكلو بفلوس حرام!!!!!!!!!!


  9. #39

    الصورة الرمزية w-m-a

    رقم العضوية : 4677

    تاريخ التسجيل : 21Jan2008

    المشاركات : 1,518

    النوع : ذكر

    الاقامة : الهرم

    السيارة: fiat 127 83

    السيارة[2]: dacia nova 99

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : w-m-a غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael2sh مشاهدة المشاركة
    حل سهل جدا للموضوع ده
    أولا كمروسر عربية من كارفور أو التوفيئية بحوالي 50 ل 70 جنيه وده هتسيبو في العربية في الشنطة وهيفضل معاك على طول تزود بيه بايدك في أي وقت بيشتغل على ولا عت العربية(نصيحة وإنت بتزود خلي العربية دايرة علشان البطارية ) وده هيفيدك في حاجات تانية كتير تنفخ كورة مثلا أو مركب الاطفال أو أي حاجة
    ثانيا - تقم خوابر بالتول بتاعته be-15 أو 20 جنيه وده عبارة عن الخوابر المستخدمة علشان تلحم بيها الكاوتش بنفسك واستخدامها سهل قوي تخلي معاك ازازة مية فاضية وكيس فيري وتخليهم في العربية برده هيساعدك لما تحب تكشف على الخرم بنفسك وتقم الخوابر هينفعك تلحم من 10 إلى 15 خابور وفي أقل من 5 دقائق هتكون خلصت ومشيت
    الكلام ده مهم مش بس علشان ماحدش يضحك عليك المهم لو والكاوتش فسا وكنت في حتة مافيها حد يصلحوا زي طريق سفر وكان الاستبن بتاعك مش تمام أو أي سبب تاني إنت ساعتها بدور على حد يضحك عليك وتديله فلوس علشان يمشيك الحاجات دي بتتباع في الحرفيين أو التوفيئية وناس كتير
    متخليش حد يضحك عليك !!!!!!!!!
    كلام جميل وصح
    بس الخوابير بتبوظ الفردة وبتدمرها وتقصف عمرها الافتراضى للاسف

    [gdwl][gdwl]( ربنا افتح بيننا وبين قومنا بالحق وانت خير الفاتحين )[/gdwl][/gdwl]


  10. #40

    الصورة الرمزية wisambasha

    رقم العضوية : 1458

    تاريخ التسجيل : 16Jul2007

    المشاركات : 1,203

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Matrix 2008 Auto

    السيارة[2]: Kia Rio 2003 سابقا

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : wisambasha غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    مات الضمييييييييييير وادينا طرح الغل في وادينا
    ضل الطريق بينا

    حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم وحرامي




 
صفحة 4 من 5 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. زيت شيل ( محطات شيل ) الاسكندرية!
    بواسطة Deshahcoka في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 05-05-2017, 01:40 PM
  2. انفراج نسبي في ازمة البنزين وتواجد بنزين بالعديد من محطات الوقود
    بواسطة Karim_Monir في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 18-01-2012, 01:53 PM
  3. هو فين محطات زيو فيسكو؟؟
    بواسطة semsem_uno في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 29-07-2010, 08:45 PM
  4. محطات البنزين
    بواسطة yaserbasha2000 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 12-04-2010, 10:15 PM
  5. هام لجميع الاعضاء (احذروا من بتوع الكاوتش فى محطات البنزين دى)
    بواسطة hkyfgvyiyu في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 22
    آخر مشاركة: 07-05-2009, 07:13 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2