| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 40 من 70

  1. #31

    الصورة الرمزية zalpany2000

    رقم العضوية : 9884

    تاريخ التسجيل : 30Apr2008

    المشاركات : 785

    النوع : ذكر

    الاقامة : Helwan

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Suzuki Alto 2008 F/O

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : zalpany2000 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    نفس اللي بيحصل عندي

    وحاولت معاهم كل المحاولات
    زعقت
    جيبتلهم شيكولاته
    كلمت اهاليهم
    مافيش فااايدة

    تلاقي عيل برص كده سنتين.. يجي يهبد العربية ويدور الجري ... نفااااااثة
    ومؤخرا ... ولاد جيرانا .... بيحدفوا عليها طوب من فوووق علشان تزمر
    المشكلة مش بس في الطوب...... مرة نزلت لاقيت عضم فراخ علي الازاز الادماني .... كأني راااكن عند المجزر الالي

    مش عارف اعمل ايه برضو

    ليل طويل ... هم ثقيل ... وهم سرمدي
    صبر جميل... شاب فتي ... ورود وحلم جميل نقي

    د.حسام الزلباني


  2. #32

    الصورة الرمزية Medo007

    رقم العضوية : 43662

    تاريخ التسجيل : 18Jul2009

    المشاركات : 733

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo\benha

    السيارة: toyota tercel 98

    السيارة[2]: hyundai verna

    دراجة بخارية: لا توجد

    الحالة : Medo007 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adham مشاهدة المشاركة
    انا مش قصدي حاجة و الله بس زمان كان الاحياء الشعبية هي ولاد البلد الجدعان و الشهامة
    انما دلوقتي العشوائية بقى في حياتنا و الاخلاق و التربية انعدمت

    ده كان زمان ياباشا

    دلوقتي الاحياء العشوائية دي قلة ادب وعدم تربيقة
    وبلطجة
    وزي ما اقال احد الاعضاء لو ضربت ابنه هيجي ابوه البلطجي اللى مش فاهم في الاصور ولا ربى ابنه
    يتخانق معاك ولو قلتله العربية يقولك يحرق العربية الواد صغير

    طب ما الواحد كان صغير ومكنش بيعمل كده يجدعااااااااااااان

    كنت بنريح على العربية كده ويقولوا لنا قوموا من العربية
    بنقوم وبنخاف نقرب لها تاني





    ربنا يكفينا شرهم
    بس بجد لو حصل كده تاني
    اقسم بالله لاكون مدخل الواد وحابسه جوه البيت وانزل فيه تلطيش


  3. #33

    الصورة الرمزية Medo007

    رقم العضوية : 43662

    تاريخ التسجيل : 18Jul2009

    المشاركات : 733

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo\benha

    السيارة: toyota tercel 98

    السيارة[2]: hyundai verna

    دراجة بخارية: لا توجد

    الحالة : Medo007 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zalpany2000 مشاهدة المشاركة
    نفس اللي بيحصل عندي

    وحاولت معاهم كل المحاولات
    زعقت
    جيبتلهم شيكولاته
    كلمت اهاليهم
    مافيش فااايدة

    تلاقي عيل برص كده سنتين.. يجي يهبد العربية ويدور الجري ... نفااااااثة
    ومؤخرا ... ولاد جيرانا .... بيحدفوا عليها طوب من فوووق علشان تزمر
    المشكلة مش بس في الطوب...... مرة نزلت لاقيت عضم فراخ علي الازاز الادماني .... كأني راااكن عند المجزر الالي

    مش عارف اعمل ايه برضو


    ياااااااااه ده كده هيتمردوا اكتر
    ساعات الزعيق في عيال بيجيب فايدة


    وساعات فعلا لا الزعيق بينفع عشان بيعاند اكتر
    وساعات الطيابة متنفعش زي اما كنت بقولهم في الاول بابتسامة بس ياحبيبي


  4. #34

    الصورة الرمزية Nistelrooy

    رقم العضوية : 8617

    تاريخ التسجيل : 08Apr2008

    المشاركات : 2,841

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram

    السيارة: ........

    السيارة[2]: Gen 2 A/T 2010

    دراجة بخارية: yareet

    الحالة : Nistelrooy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كهرب العربية واي حد يقربلها ياخد الي فية النصيب
    بس دولت هايغلبوا هايشتغلو بالطوب !

    [shr71=http://img230.imageshack.us/img230/7454/gen2mainext02.jpg]Gen Lovely 2[/shr71]

    Gen 2 Astonishingly Stylish


  5. #35

    الصورة الرمزية pharonicking

    رقم العضوية : 21678

    تاريخ التسجيل : 10Oct2008

    المشاركات : 1,478

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: s.maruti ,hynd i10,toyot corolla

    السيارة[2]: b.m.w 525,toyota yaris

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : pharonicking غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لا زم نضحى باربعين مليون عشان الاربعين مليون التانيين يعيشوا"
    بس تيجى ازاى دى؟

    :err:my heart will go on
    د/محمد شاكر


  6. #36

    الصورة الرمزية mohamedhfz

    رقم العضوية : 65366

    تاريخ التسجيل : 16Mar2010

    المشاركات : 420

    النوع : ذكر

    الاقامة : قطر

    السيارة: Nissan murano 2007

    السيارة[2]: BMW 523I 2008

    دراجة بخارية: no

    الحالة : mohamedhfz غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا باشا انا كنت في اجازه في مصر و كنت مأجر عربيه ياريس كانت ماشيه 2000 كم بس يعني زيرو و اليوم اللي كنت هاسلم فيه العربيه لقيت عيل ربنا ياخده جايبلي الكبوت بالطول و بالعرض بمسمار
    تقريبا كان بيلعب هو و صاحبه عليها (اكس * اوو)

    اللهم لا اله الا انت سبحانك ... اني كنت من الظالمين
    اللهم مالك الملك تؤتي الملك من تشاء و تنزع الملك ممن تشاء و تعز من تشاء و تذل من تشاء . بيدك الخير انك علي كل شئ قدير


  7. #37

    الصورة الرمزية Medo007

    رقم العضوية : 43662

    تاريخ التسجيل : 18Jul2009

    المشاركات : 733

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo\benha

    السيارة: toyota tercel 98

    السيارة[2]: hyundai verna

    دراجة بخارية: لا توجد

    الحالة : Medo007 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedhfz مشاهدة المشاركة
    يا باشا انا كنت في اجازه في مصر و كنت مأجر عربيه ياريس كانت ماشيه 2000 كم بس يعني زيرو و اليوم اللي كنت هاسلم فيه العربيه لقيت عيل ربنا ياخده جايبلي الكبوت بالطول و بالعرض بمسمار
    تقريبا كان بيلعب هو و صاحبه عليها (اكس * اوو)


    ايه حرقة الدم دي

    على راي المثل اللى يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته

    متوقعتش ان كل الردود تبقى كده
    كله بيعاني عشان عربيته بتتبهدل من العيال الشوارعية

    ربنا يبعدنا عنهم


  8. #38

    الصورة الرمزية himatros

    رقم العضوية : 34265

    تاريخ التسجيل : 01Mar2009

    المشاركات : 453

    النوع : ذكر

    الاقامة : Sharkya

    السيارة: --

    السيارة[2]: Peugeot 504 /1979

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : himatros غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ده انت برضه كده احسن مني

    انا كل يوم بنام تعبان جدا لاني بهلك نفسي طول اليوم مشاوير ولف واجي انام وانا غرفتي بطل ع الشارع وش
    وكل يوم السساعة 10او11 الاقي ولاد التربتتبت دول بيعلبوا كورة واقوم من النوم وانا بغلي واخرجلهم منالبلكون وازعقلهم ولا هما هنا


    http://www.albetaqa.com/signature/signature.gif


  9. #39

    الصورة الرمزية Donzi

    رقم العضوية : 35815

    تاريخ التسجيل : 17Mar2009

    المشاركات : 3,715

    النوع : انثى

    الاقامة : Haram _ Giza

    السيارة: KIA Rio Auto 2011

    السيارة[2]: كانت هيونداي I10

    الحالة : Donzi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Foxoo7 مشاهدة المشاركة
    أحسن حاجة ان عربيتي فيها إيموبلايزر

    فمش مضطر أركب إنذار عشان قصة السرقة، والحمد لله محدش بييجى ناحيتها.
    لان فعلا العيال الصغيرة بياخدو حكاية الانذار دي لعبة.
    وربنا يحرسها.
    هو ايه الإيمولايزر دة و ايه الفرق بينو و بين الأانذار يعني ؟؟


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midomahany مشاهدة المشاركة
    طيب امبارح وانا مروح لقيت عيل صغير واقف ماسك حاجة معدن فى ايديه واى عربية معدية يروح مخربشها
    هانزل من العربية اضربه ولا اعمل اية

    ولا البرود فى العيال اللى بتلعب كورة فى الشارع تفضل تزمر علشان يوسع ولا هوا هنا
    ادوسه ولا اعمل له اية

    الموضوع بقى حاجة مقرفة وزاد عن الحد

    العيال بتوع الكورة دول بيجننونيييييييييييييييييي ي و بيجبولي شلل اطفال و انا في العربية و بيبقى نفسي انزل اضرب العيل التنح دة على قفاه ، و كذا مرة ازعقلهم امو مجرحنلي العربية في الرفرف الشمال ورا بعد ما ركنت و طلعت
    دول اصلا مش عيال دول مجرمين صغيرين

    "لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين"


  10. #40

    الصورة الرمزية Adham

    رقم العضوية : 2087

    تاريخ التسجيل : 07Sep2007

    المشاركات : 4,087

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City, Cairo

    السيارة: ميتسوبيشي لانسر 2006

    السيارة[2]: شيفرولية فرونتيرا 3200 V6 (ايسوزو روديو)

    الحالة : Adham غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    طيب مادام انت في بيت خاص بالاسرة ماتحاول تعمل جراج صغير للعربية تحت البيت يبقى مقفول عليها و تريح بالك



 
صفحة 4 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. حد ينصحني يارجالة كيا اعمل ايه ؟؟؟
    بواسطة msco في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 08-08-2012, 12:19 AM
  2. التسقيف رجع تانى يارجالة اعمل اية
    بواسطة zocor742 في المنتدى دايــو+شيفرولية لانوس
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 09-01-2012, 01:15 AM
  3. عملت حادثة...... ومش عارف اعمل ايه.. افيدونى بالله عليكم
    بواسطة abd_el_7amid في المنتدى هـــــــوندا
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 25-03-2010, 12:37 PM
  4. بالله عليكوا ردوا عليا قولوا اى حاجة
    بواسطة animalring في المنتدى شــيفـرولــيه
    مشاركات: 30
    آخر مشاركة: 09-10-2009, 08:23 AM
  5. فيات مظلومة فى مصر (وانا دمى محروق ونفسى اعمل حاجة...)
    بواسطة i_Am_Legend في المنتدى فــــيات
    مشاركات: 60
    آخر مشاركة: 10-07-2009, 01:35 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2