| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 5 من 16 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 15 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 41 إلى 50 من 154

  1. #41

    الصورة الرمزية wisambasha

    رقم العضوية : 1458

    تاريخ التسجيل : 16Jul2007

    المشاركات : 1,203

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: Matrix 2008 Auto

    السيارة[2]: Kia Rio 2003 سابقا

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : wisambasha غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الف مبروك ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها


  2. #42

    الصورة الرمزية mo7amed_omara

    رقم العضوية : 8209

    تاريخ التسجيل : 31Mar2008

    المشاركات : 353

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: Renalut logan 2012

    السيارة[2]: lada

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mo7amed_omara غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ميدو انت فينك رد على الاسئلة عايز اعرف اخر تطورات العربية اية


  3. #43

    الصورة الرمزية meedoo

    رقم العضوية : 5752

    تاريخ التسجيل : 15Feb2008

    المشاركات : 57

    الحالة : meedoo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السلام عليكم انا اسف للتاخير فى الرد و لكن اطمنكم انا عملت 2600 كم و السياره زى الفل تكييف جميل و مابيحملش على الموتور بتجيب 120كم و التكييف شغال و ثابته على الارض و مافيش اى عيوب فى السياره غير انها ضيقه شويه من جوه


  4. #44

    الصورة الرمزية sweetheart_

    رقم العضوية : 3341

    تاريخ التسجيل : 21Nov2007

    المشاركات : 286

    النوع : ذكر

    الاقامة : sharm

    السيارة: 127

    السيارة[2]: 127

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : sweetheart_ غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السلام عليكم
    احب اشكركم كلكوا على الافاده اللى بتقدموها من خلال استعراض تجاربكم يمكن تكون دى اول مشاركه ليا فى الموقع كله بس بجد لما لقيت ان الحديث بينكم مفيد للدرجه دى قلت انى هستفيد كتير من الكلام معاكوا والمثل بيقول اسال مجرب ولا تسال طبيب انا حمد وبتطلع انى اجيب عربيه عشان المواصلات صعبه عليا انا ومراتى اوى بس المشكله انى هجبها قسط لان مش معايا للكاش المهم انا ممكن ادفع مقدم 15 او 20% فى ماروتى او التو بس بصراحه فى حاجه مش عارف حد هنا هيقدر يفدنى فيها ولا لا هى انى عايز ابعد عن شبهة الربا والبنوك فهل حد يعرف طريقه مضمونه شرعيه عشان اشترى بيها ماروتى او التو تقسيط واسف للاطاله


  5. #45

    الصورة الرمزية sweetheart_

    رقم العضوية : 3341

    تاريخ التسجيل : 21Nov2007

    المشاركات : 286

    النوع : ذكر

    الاقامة : sharm

    السيارة: 127

    السيارة[2]: 127

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : sweetheart_ غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الاخ ميدو لو سمحت عايز اعرف هو البنك اشترى العربيه وبعدين بعهالك ولا اتكتبت باسمك على طول يعنى ادولك الفلوس .يعنى العربيه اتكتبت باسم البنك وبعدين البنك بعهالك ولا ايه بالظبط ؟ مهم الرد لو سمحت وكما الاجراءات خدت معاك اد ايه وقت والقسط بتدفعوا ازاى بتحول المرتب ولا بتدفعوا بنفسك ؟ وبالنسبه للقسط ليه يوم معين متتاخرش عنه يعنى فى فترة سماح لسداد القسط ؟ معلش تقلت عليك بس انت اكيد عارف الحيره دى وجربتها .وربنا يبركلك فى العربيه ويسترها معاك ان شاء الله.


  6. #46

    الصورة الرمزية MoToRiZeR

    رقم العضوية : 2780

    تاريخ التسجيل : 24Oct2007

    المشاركات : 4,837

    النوع : ذكر

    الاقامة : beneath the sky

    السيارة: Renault Clio 2007

    السيارة[2]: Daihatsu Sirion XL 2008

    الحالة : MoToRiZeR غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الف الف مبروك و إن شاء الله ربنا يباركلك فيها


    Leadership is based on inspiration, not domination


  7. #47

    الصورة الرمزية ows212

    رقم العضوية : 4631

    تاريخ التسجيل : 20Jan2008

    المشاركات : 830

    النوع : ذكر

    الاقامة : عايز اعيش فى اسكندرىة

    السيارة: سويفت ٢٠١٥

    السيارة[2]: سيريون 2008 Glx

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ows212 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السلام عليكم
    احب اشكركم كلكوا على الافاده اللى بتقدموها من خلال استعراض تجاربكم يمكن تكون دى اول مشاركه ليا فى الموقع كله بس بجد لما لقيت ان الحديث بينكم مفيد للدرجه دى قلت انى هستفيد كتير من الكلام معاكوا والمثل بيقول اسال مجرب ولا تسال طبيب انا حمد وبتطلع انى اجيب عربيه عشان المواصلات صعبه عليا انا ومراتى اوى بس المشكله انى هجبها قسط لان مش معايا للكاش المهم انا ممكن ادفع مقدم 15 او 20% فى ماروتى او التو بس بصراحه فى حاجه مش عارف حد هنا هيقدر يفدنى فيها ولا لا هى انى عايز ابعد عن شبهة الربا والبنوك فهل حد يعرف طريقه مضمونه شرعيه عشان اشترى بيها ماروتى او التو تقسيط واسف للاطاله
    الأخ سويت هارت ... بالنسبة لموضوع التقسيط الأسلامى فى موضوع هنا فى المنتدى عنه والموضوع كبير .. ممكن تلاقيه فى قسم البيع والشراء ... ولو عايز الخلاصة عندك الشركة العالمية للتجارة دى تبع مجموعة عبداللطيف جميل وكيل ديهاتسو عندهم تقسييط اسلامى بس متهيالى مافيش عندهم سوزوكى ... هما عندهم ديهاتسو ..سبيرانزا .. هيونداى ... دايو ...
    العربيات موجودة عندهم ويملكونها ومافيش اى بنود ربوية ..


  8. #48

    الصورة الرمزية fanckoosh

    رقم العضوية : 3090

    تاريخ التسجيل : 10Nov2007

    المشاركات : 52

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Ford Fiesta

    السيارة[2]: fiat 127 top

    الحالة : fanckoosh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السعر بقة 50000 للمكيف 800 سى سى والعادى اللى بيقولوا عليها هاف ب 45000 من غير تكييف و800 سى سى اما 1100 سى سى ب56000 وشكرا على الموضوع الجميل ده ولو قسط هتضيف 1000 جم تأمين


  9. #49

    الصورة الرمزية sweetheart_

    رقم العضوية : 3341

    تاريخ التسجيل : 21Nov2007

    المشاركات : 286

    النوع : ذكر

    الاقامة : sharm

    السيارة: 127

    السيارة[2]: 127

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : sweetheart_ غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الاخ ows 212 شكرا على الرد .بس اعتقد انى مش هقدر على قسط العربيات دى لانهم بتهيالى اغلى كتير بالنسبالى من ماروتى .بس شكرا لمجهودك واهتمامك بالرد .
    لو استاذ ميدو يقدر يقول لى بنك ناصر طبق ازاى الموضوع ده يبقى مشكور لان انا عندى امل ان بنك ناصؤ ممكن يقوم بيها بشكل اسلامى وبصراحه لو مش صح هيبقى noway انى اجيبها لانى خايف من حتت الحرام عشان دى عربيه على طريق .وشكرا


  10. #50

    الصورة الرمزية اسلام ابراهيم

    رقم العضوية : 2423

    تاريخ التسجيل : 01Oct2007

    المشاركات : 126

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: هيونداى

    السيارة[2]: lada

    الحالة : اسلام ابراهيم غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    الف الفين مبروك ربنا يسترها معاك ويكفيك شرها باذن الله
    تعييش ودوب يا مان



 
صفحة 5 من 16 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 15 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 51
    آخر مشاركة: 14-12-2013, 11:13 PM
  2. مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09-02-2010, 07:40 PM
  3. مطلوب تقييم التو 800 سى سى 2008 - التو 1100 سى سى 2007
    بواسطة A.Saad في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-02-2009, 08:47 PM
  4. سوزوكى التو 2008
    بواسطة midoelnido في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 29-09-2008, 06:00 PM
  5. السوزوكى التو 2008
    بواسطة caty476 في المنتدى سـوزوكى
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 29-02-2008, 02:43 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2