| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 66

  1. #1

    الصورة الرمزية sharaf_eldeen1

    رقم العضوية : 33446

    تاريخ التسجيل : 19Feb2009

    المشاركات : 44

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: lancer

    السيارة[2]: mazda 233

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : sharaf_eldeen1 غير متواجد حالياً

    Thumbs up لانسر بومه شاذه جدا جدا للبيع - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    للبيع لانسر بومه 2008,1600 c.c.,GLX,جميع الكماليات,أوتوماتيك رياضيهSpecial Order, ,مواصفات خاصه , زيرو لم تستعمل , بالضمان ,من الماللك مباشره (دكتور) , أول يد , فحص دوري في التوكيل, فرش جلد , بالكتالوجات , أكياس الفابريقه ,لظروف طارئه جدا لأعلى سعر.
    الإستعلام: د/ مصطفى شرف الدين 0105210789


  2. #2

    الصورة الرمزية amribrahim

    رقم العضوية : 68291

    تاريخ التسجيل : 18Apr2010

    المشاركات : 990

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: No Car

    السيارة[2]: No Car

    دراجة بخارية: ^-^

    الحالة : amribrahim غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لازم تكتب مواصفات أكتر يا باشا و كمان لازم تكتب السعر


  3. #3

    الصورة الرمزية memoo8888

    رقم العضوية : 74099

    تاريخ التسجيل : 28Jun2010

    المشاركات : 318

    النوع : ذكر

    الاقامة : dhhdh

    السيارة: dfgdfgd

    السيارة[2]: dhgdfgh

    الحالة : memoo8888 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يعنى ايه زيرو لم تستعمل وصيانه دوريه بلتوكيل يبقى اكيد استعملت!!!!!!!!!!!
    العداد كام؟ والسعر؟؟


  4. #4

    الصورة الرمزية GEOLOGIST_774

    رقم العضوية : 13766

    تاريخ التسجيل : 28Jun2008

    المشاركات : 76

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansura -Iraq

    السيارة: الحمد لله

    السيارة[2]: لانسر 2008

    دراجة بخارية: No

    الحالة : GEOLOGIST_774 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memoo8888 مشاهدة المشاركة
    يعنى ايه زيرو لم تستعمل وصيانه دوريه بلتوكيل يبقى اكيد استعملت!!!!!!!!!!!
    العداد كام؟ والسعر؟؟
    ++111111111111111111111111111


  5. #5

    الصورة الرمزية أبو صلاح

    رقم العضوية : 30921

    تاريخ التسجيل : 23Jan2009

    المشاركات : 4,877

    النوع : ذكر

    الاقامة : KSA

    السيارة: kia rio 2001

    السيارة[2]: Lincoln Town Car 2001 4.6

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : أبو صلاح غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    على رأي المثل

    جاي يبيع المياه في حارة السقايين

    ههههههههههههههههههههه


    ربنا يحسنلك بيعها وتلاقيها زبونها اللي بتدور عليه
    اللي بطريقة العرض دي مش هتلاقيه أصلا


  6. #6

    الصورة الرمزية Adham

    رقم العضوية : 2087

    تاريخ التسجيل : 07Sep2007

    المشاركات : 4,087

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City, Cairo

    السيارة: ميتسوبيشي لانسر 2006

    السيارة[2]: شيفرولية فرونتيرا 3200 V6 (ايسوزو روديو)

    الحالة : Adham غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    حضرتك وضح السيارة ماشية كام الف كيلو و لونها و اية المواصفات الخاصة لان لحد علمي اللانسر مافيهاش مواصفات خاصة زي البي ام و المرسيدس و انما هل 3 فئات عادية و سبورت و هاف سبورت

    و فية استمارة اعلانات البيع ممكن حضرتك تملاها حاتبقى اسهل و توضح السيارة اكثر


  7. #7

    الصورة الرمزية Ralliart

    رقم العضوية : 53612

    تاريخ التسجيل : 22Nov2009

    المشاركات : 3,259

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: Nissan tiida HB '13, Renault Fluence '16

    السيارة[2]: Mitsubishi Lancer '06

    دراجة بخارية: ..

    الحالة : Ralliart غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عجبتني special order دي
    لا وزيرو لم تستعمل اصلها كانت معموله دركسيون play station


  8. #8

    الصورة الرمزية waleedrahmy

    رقم العضوية : 5193

    تاريخ التسجيل : 04Feb2008

    المشاركات : 2,878

    النوع : ذكر

    الاقامة : البحيرة والقاهرة

    السيارة: شيفورليه اوبترا اتوماتيك مو2013

    السيارة[2]: دايو لانوس مو2008 ولانوس 2010

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : waleedrahmy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بالراحة علي الراجل وفهموه بالراحة يا جماعة


    ________________________________________

    وليد رحمي


  9. #9

    الصورة الرمزية zezmograby

    رقم العضوية : 58972

    تاريخ التسجيل : 15Jan2010

    المشاركات : 201

    النوع : ذكر

    الاقامة : EGYPT

    السيارة: N.ACCENT

    السيارة[2]: 128

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : zezmograby غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    فين صاحب الموضوع


  10. #10

    الصورة الرمزية fadymedhat

    رقم العضوية : 48413

    تاريخ التسجيل : 30Sep2009

    المشاركات : 272

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: Renault Megane

    السيارة[2]: Renault Clio

    دراجة بخارية: no

    الحالة : fadymedhat غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ralliart مشاهدة المشاركة
    عجبتني special order دي
    لا وزيرو لم تستعمل اصلها كانت معموله دركسيون play station
    +11111111111111111

    كن مطمئنا جدا و لا تفكر فى الأمر كثيرا..بل دع الأمر لمن بيده الأمر



 
صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. للبيع لانسر بومه سبورت 2009
    بواسطة gta10 في المنتدى ميتـسوبيـشى
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 27-09-2012, 11:58 PM
  2. لانسر بومه 2008 للبيع او البدل
    بواسطة speed4speed في المنتدى قســم خاص لبيع السيارات فقـــط
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 13-08-2011, 03:13 AM
  3. للبيع لانسر 2008 كامله مانيوال 1600 حاله شاذه
    بواسطة hardman20060 في المنتدى بيـــع و شــــراء
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-09-2010, 03:23 PM
  4. لانسر بومه 2009 للبيع
    بواسطة harmadan في المنتدى قســم خاص لبيع السيارات فقـــط
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09-06-2009, 02:04 AM
  5. لانسر بومه 2008 للبيع
    بواسطة AHMEDCAR في المنتدى ميتـسوبيـشى
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 01-03-2009, 03:43 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2