اية يا جماعة محدش عنده اراء خالص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقم العضوية : 52541
تاريخ التسجيل : 09Nov2009
المشاركات : 10
النوع : ذكر
الاقامة : egypt
السيارة: Fiat
السيارة[2]: Matrix isa
الحالة :
يا جماعة انا عايزة اشترى ماتركس مستعملة كورى مانويال بس من اول موديل 2006 او 2007 وبعدين لقيت على النت عربية 2007 عاملة 48 الف كيلو والبائع طالب فيها 64 الف فارحت رفعتها فى بنزينة موبيل اللى فى شيراتون وقالى مفيهاش حاجة والشاسية تمام مفهوش حاجة خالص وكبس المتور 75% ، فسؤالى ازاى عربية عاملة 48 الف كيلو بس والمتور يبقى بنسبة 75% ، هل المفروض يكون مثلا 80% او يكون فى عيب فى العربية وانا مكتشفتوش هو اللى عامل كدة وللا الحكاية دى عادية واتكل على الله واشتريها ب 64 الف ، يا جماعة ارجو المساعدة ضرورى لان ممكن العربية تتباع فى اى وقت وانا محتاجة العربية ضرورى فارجو اراء الناس ولو حتى فى السعر والموديل عمتا.
رقم العضوية : 52541
تاريخ التسجيل : 09Nov2009
المشاركات : 10
النوع : ذكر
الاقامة : egypt
السيارة: Fiat
السيارة[2]: Matrix isa
الحالة :
اية يا جماعة محدش عنده اراء خالص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقم العضوية : 59513
تاريخ التسجيل : 20Jan2010
المشاركات : 5,486
النوع : ذكر
الاقامة : مصر المحروسه
السيارة: يا رب ميكروباص ملاكى
السيارة[2]: لادا 2107 مصري
دراجة بخارية: no
الحالة :
اولا كان ممكن تسال اللى عمل اختبار الكبس عن مدى توافق ال75% مع الكيلو وات وسنة الصنع
ثانيا بالنسبة لى حالة الموتور مرتبطة ايضا بعامل القيادة ومدى التحميل على الموتور
ربي لا تردني الي ارذل العمر- وردني اليك مردا جميلا . و توفني وانت راضي عني و عنا. برحمتك يا ارحم الراحمين
رقم العضوية : 52541
تاريخ التسجيل : 09Nov2009
المشاركات : 10
النوع : ذكر
الاقامة : egypt
السيارة: Fiat
السيارة[2]: Matrix isa
الحالة :
يا جماعة لية محدش ابدى برايئة انا محتاجة مساعدتكوا ضرورى
رقم العضوية : 54838
تاريخ التسجيل : 04Dec2009
المشاركات : 530
النوع : ذكر
الاقامة : cairo
السيارة: النترا
السيارة[2]: ماتركس
دراجة بخارية: no
الحالة :
مش كل قراءة للعداد بتبقي حقيقية ويعني حالة العربية وحالة الصالون والدركسيون بيبين ازا كان العادا دة حقيقي ولا لا وكمان شاريها من تاجر ولا من صاحبها بدون توكيلات بس بنسبة 90 في المية العداد دة مش حقيقي
اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى و قلة حيلتى و هوانى على الناس انت رب المستضعفين و انت ربى الى من تكلنى؟ الى بعيد يتجهمنى ؟ ام الى عدو ملكته امرى؟! ان لم يكن بك على غضب فلا ابالى اعوذ بنور وجهك الذى اضاءت له الظلمات و صلح عليه امر الدنيا و الاخرة من ان تنزل بى غضبك او يحل على سخطك لك العتبى حتى ترضى و لا حول ولا قوة الا بك
<!-- google_ad_section_end -->
المفضلات