| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

  1. #1

    الصورة الرمزية Nistelrooy

    رقم العضوية : 8617

    تاريخ التسجيل : 08Apr2008

    المشاركات : 2,841

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram

    السيارة: ........

    السيارة[2]: Gen 2 A/T 2010

    دراجة بخارية: yareet

    الحالة : Nistelrooy غير متواجد حالياً

    افتراضي الي من له خبرة في ماكينات الحلاقة الكهربائية .. - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    بسم الله الرحمن الرحيم


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    كنت عايز اشتري ماكينة حلاقة كهربائية ..


    انا كنت عايزها علشان دقني وشنبي :)

    عامة انا شنبي ودقني دايما قصيريين جداً جداً .. وانا بحب اني اخففهم علطول .. فانا وقع اختياري علي حاجة .. بس مش عارف مناسبة ولا لاء ..




    Panasonic ER2403K




    ER2403K - Men's Grooming - Shop and Compare at Panasonic



    زي ما قلت دايما دقني خفيفة .. وش بحب احلقها زي درجة الموس احبها اعلي سنة صغيرة اوي ..

    اقتراحتكم :)

    [shr71=http://img230.imageshack.us/img230/7454/gen2mainext02.jpg]Gen Lovely 2[/shr71]

    Gen 2 Astonishingly Stylish


  2. #2

    الصورة الرمزية mido_soliman

    رقم العضوية : 65980

    تاريخ التسجيل : 23Mar2010

    المشاركات : 2,341

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 اكتوبر والزقازيق

    السيارة: corolla 2008 high line

    السيارة[2]: proton gen 2

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : mido_soliman غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    براون كروزر 4 هى دى اللى انت محتاجها يا سامح
    عندى وممتازة فى موضوع التخفيف دة

    [sor2]http://img534.imageshack.us/img534/7595/resize63.jpg[/sor2]


  3. #3

    الصورة الرمزية Nistelrooy

    رقم العضوية : 8617

    تاريخ التسجيل : 08Apr2008

    المشاركات : 2,841

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram

    السيارة: ........

    السيارة[2]: Gen 2 A/T 2010

    دراجة بخارية: yareet

    الحالة : Nistelrooy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بس دي all انا كنت عايز حاجة في الحنين علشان هتكون اول تجربة لي للماكينات الكهربائية :) .. وانا عايزها للدقن والشنب فقط :)

    دي سعرها اكيد 500 ومعدي .. انا عايز حاجة 300 الي 350 كدا ومش لازم تحلق زي الموس وتنعم :)

    [shr71=http://img230.imageshack.us/img230/7454/gen2mainext02.jpg]Gen Lovely 2[/shr71]

    Gen 2 Astonishingly Stylish


  4. #4

    الصورة الرمزية Ducati

    رقم العضوية : 76386

    تاريخ التسجيل : 27Jul2010

    المشاركات : 336

    النوع : ذكر

    الاقامة : ca

    السيارة: 2

    السيارة[2]: 1

    الحالة : Ducati غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لو عاجباك البراون هاتها اصل انت مش حتشتري كل يوم ماكينة يحلاقة

    عموما البراون انا جربتها وممتازة ولو جه عليها ميه مش بتتاثر نهاااااائي يعني تغسلها براحتك

    وحاليا معايا بانوسونيك

    er2031 اسئل عليها بكام اظن رنج 280 او 320 جنية وديه كله شعر دقن شنب وكمان جربتها على شعر راسي حامية جدا d:

    وبتتشحن طبعا

    ولو عايز حاجة في الخفيف كبداية

    روح صيدلية سيف في ماكنية حلاقة ممتازة اسمها conair جبتها عشان حجمها صغير ومعمولة مخصوص للدقن والشنب وليها اكتر من قطعة

    صيني بس قعدت معايا سنة ونص ولا سنتين هههههههههههه ومقلتش لا لدرجة اني زهقت منها بجد ممتازة والشفرة مبردتش

    نهااااااااااااااااائي وبتشحن كمان بس معرفش بكام دلوقتي بس الميزة فيها ان الراس الي بتحلق منفصلة عن الجسم ممكن تشلها وتغسلها

    براحتك

    انا جبتها من بره بس شفتها بالصدفة في صيدلية سيف اسئل عليها بكام 19199

    اذا رمى احدهم عليك طوبه .. فأصمت ولا ترد و انظر له نظرة عتاب و ابتسم و بص فى الارض و نقى اكبر طوبه تقدر تشيلها و بوظ وشه


  5. #5

    الصورة الرمزية swimmer25

    رقم العضوية : 19487

    تاريخ التسجيل : 19Sep2008

    المشاركات : 3,293

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Dubai

    السيارة: Yaris "08/Accord "13

    السيارة[2]: Lanos "08/Civic "14

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : swimmer25 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا جبت دي
    Products - Men's Grooming - Body/Beard/Hair Trimmer - ER2051

    هي لحلاقة الشعر والدقن واعتقد الفرق بينها وبين اللي انت بتتكلم عنها ان اللي انا جبتها DRY only لكن اللي انت بتتكلم عنها wet and dry
    انا بحلق بيها شعري ودقني علي 3 وجربتها في حد تاني علي 1 بس في الشعر وكانت كويسة

    قوم يا مصرى مصر دايما بتناديك...خد بنصرى نصرى دين واجب عليك
    يوم ما سعدى راح هدر قدام عينيك...عد لى مجدى اللى ضيعته بأيديك
    شوف جدودك فى قبورهم ليل نهار...من جمودك كل عضمة بتستجار


  6. #6

    الصورة الرمزية gebreel

    رقم العضوية : 28460

    تاريخ التسجيل : 25Dec2008

    المشاركات : 5,505

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Logan 2010/Astra Cosmo 2015

    السيارة[2]: Logan 2012 AT B.L

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : gebreel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب بالمناسبة السعيدة دي انا عاوز اعرف مكنة تكون تشيل الدقن و الشنب زيرو و يا سلام بقى لو تشتغل شعر كمان تبقى لوووووووووووز

    و السؤال الثاني هل لو جبتها من سويسرا او المانيا تبقى ارخص ولا مش هتفرق

    يجب تعديل حجم الصورة


  7. #7

    الصورة الرمزية Nistelrooy

    رقم العضوية : 8617

    تاريخ التسجيل : 08Apr2008

    المشاركات : 2,841

    النوع : ذكر

    الاقامة : El-Haram

    السيارة: ........

    السيارة[2]: Gen 2 A/T 2010

    دراجة بخارية: yareet

    الحالة : Nistelrooy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ducati مشاهدة المشاركة
    لو عاجباك البراون هاتها اصل انت مش حتشتري كل يوم ماكينة يحلاقة

    عموما البراون انا جربتها وممتازة ولو جه عليها ميه مش بتتاثر نهاااااائي يعني تغسلها براحتك

    وحاليا معايا بانوسونيك

    er2031 اسئل عليها بكام اظن رنج 280 او 320 جنية وديه كله شعر دقن شنب وكمان جربتها على شعر راسي حامية جدا d:

    وبتتشحن طبعا

    ولو عايز حاجة في الخفيف كبداية

    روح صيدلية سيف في ماكنية حلاقة ممتازة اسمها conair جبتها عشان حجمها صغير ومعمولة مخصوص للدقن والشنب وليها اكتر من قطعة

    صيني بس قعدت معايا سنة ونص ولا سنتين هههههههههههه ومقلتش لا لدرجة اني زهقت منها بجد ممتازة والشفرة مبردتش

    نهااااااااااااااااائي وبتشحن كمان بس معرفش بكام دلوقتي بس الميزة فيها ان الراس الي بتحلق منفصلة عن الجسم ممكن تشلها وتغسلها

    براحتك

    انا جبتها من بره بس شفتها بالصدفة في صيدلية سيف اسئل عليها بكام 19199

    شكرا لردك الوافي ده :)

    وياسلام لو تديني كمان صورة لـ conair او لو ليها كود ..


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swimmer25 مشاهدة المشاركة
    انا جبت دي
    Products - Men's Grooming - Body/Beard/Hair Trimmer - ER2051

    هي لحلاقة الشعر والدقن واعتقد الفرق بينها وبين اللي انت بتتكلم عنها ان اللي انا جبتها DRY only لكن اللي انت بتتكلم عنها wet and dry
    انا بحلق بيها شعري ودقني علي 3 وجربتها في حد تاني علي 1 بس في الشعر وكانت كويسة

    اها دي الموديل الي قبل الي انا حاتطها في التوبيك ..

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gebreel مشاهدة المشاركة
    طيب بالمناسبة السعيدة دي انا عاوز اعرف مكنة تكون تشيل الدقن و الشنب زيرو و يا سلام بقى لو تشتغل شعر كمان تبقى لوووووووووووز

    و السؤال الثاني هل لو جبتها من سويسرا او المانيا تبقى ارخص ولا مش هتفرق

    بيقولوا البراون وشكلي هاجيبها كدا لو هي الافضل وبتعيش ..

    [shr71=http://img230.imageshack.us/img230/7454/gen2mainext02.jpg]Gen Lovely 2[/shr71]

    Gen 2 Astonishingly Stylish


  8. #8

    الصورة الرمزية amado318

    رقم العضوية : 74429

    تاريخ التسجيل : 02Jul2010

    المشاركات : 774

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة-مصر الجديده

    السيارة: دايو لانوس

    السيارة[2]: ابيزا 94 -فورد فوكاس 2003

    الحالة : amado318 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شوف يا باشا فيه مكنه اسمه امجوى خرافيه شغاله معايا من اربع سنين شغل الحمير ولسه زى ما هييه وسعرها الان 225 جنيه فقط والسلاح بتاعها سيراميك يعنى عمرة طوووووووووووووووووويل انا كانوا عندى هيتاشى يابانى 600 جنيه ومكملتش سنتين وتلمت المكنه الامجوى تحفه وسعرها ممتاز وعليها ضمان


  9. #9

    الصورة الرمزية Ralliart

    رقم العضوية : 53612

    تاريخ التسجيل : 22Nov2009

    المشاركات : 3,259

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: Nissan tiida HB '13, Renault Fluence '16

    السيارة[2]: Mitsubishi Lancer '06

    دراجة بخارية: ..

    الحالة : Ralliart غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_soliman مشاهدة المشاركة
    براون كروزر 4 هى دى اللى انت محتاجها يا سامح
    عندى وممتازة فى موضوع التخفيف دة
    هي البراون بكام ؟
    وهل ممكن تعور ولا لأ
    اصل انا ليا تجربة مع مكنى باناسونيك كانت ب400 جنيه بس اول ما استخدمتها شلفطت وشي وبعتها تاني يوم


  10. #10

    الصورة الرمزية Ducati

    رقم العضوية : 76386

    تاريخ التسجيل : 27Jul2010

    المشاركات : 336

    النوع : ذكر

    الاقامة : ca

    السيارة: 2

    السيارة[2]: 1

    الحالة : Ducati غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    موديل الكون اير mn251d وزي ما بقولك استعمال سنتين كل يوم لا الشفره بردت ولا البطارية حصلها حاجه كانها جديدة وناعمة جدا

    على البشرة لا بتسبب خدوش او تجريح نهااااااااااااااااااااااا اااااائي بس بحب التغيير فا جبت غيرها وديه صورتها وبيجي معاها اكتر

    من قطعة وعلى راي المثل الحجم صغير بس يحير

    لمحتها في صيدلية سيف اسئل عليها بكام هناك انا جبتها ب 100 ريال تقريبا من سنتين

    وانا متعود اروح للحلاق بالعدة خاصه بيا واستغرب جدا من الماكينة ديه في قوتها

    اذا رمى احدهم عليك طوبه .. فأصمت ولا ترد و انظر له نظرة عتاب و ابتسم و بص فى الارض و نقى اكبر طوبه تقدر تشيلها و بوظ وشه



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. سؤال عايز خبرة بس مش خبرة اوي
    بواسطة shark_3li في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 14-12-2011, 11:36 AM
  2. استفسار عن الحلاقة فى الجيش وماكينات الحلاقة
    بواسطة egyboy في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 34
    آخر مشاركة: 20-06-2011, 02:36 PM
  3. ماكينات الحلاقة الكهربائية و استفسار ؟؟؟
    بواسطة salsa_hot في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 13-03-2011, 10:33 PM
  4. الي خبراء مكن الحلاقة بالكهربا
    بواسطة NCM في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 27-12-2010, 12:14 PM
  5. أسعار ماكينات الحلاقة
    بواسطة Mostafa.Mahran في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 73
    آخر مشاركة: 10-10-2010, 12:38 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2