| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 7 من 7

  1. #1

    الصورة الرمزية himaz

    رقم العضوية : 5019

    تاريخ التسجيل : 28Jan2008

    المشاركات : 848

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: honda

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: no

    الحالة : himaz غير متواجد حالياً

    افتراضي قالك غبور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد تهريج - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    باختصار انا كنت بفكر اروح التوكيل غبور فى الصيانات الكبيرة
    بس كدة دول عكاكين وهيجيبوا اجل العربية خصوصا انه العادى انه يسيبك قاعد بعيد عن العربية و يعك هو براحته


    على فكرة اغلب التوكيلات فى مصر شغل عك فى عك و بيغيروا اى حاجة فى اى وقت اهو بنجرب والسلام و كله على حساب العميل الغلبان لو مش فاهم فى العربية واللى بيحصل فيها
    والشعب المصرى من طيبته بيتبسط بتغيير اى حاجة فى العربية و يدفع وهو منشكح كمان ههههههههههه

    ده اسنتاجى من المشاكل اللى بشوفها وبسمعها

    اسيبكم مع الموضوع ده
    http://www.nilemotors.net/Nile/227473-a.html

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    [shfaf1]http://www.himaz.com/H.jpg[/shfaf1]
    هيما


  2. #2

    الصورة الرمزية Eng_Mostafa_89

    رقم العضوية : 40362

    تاريخ التسجيل : 15May2009

    المشاركات : 3,393

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة/الاسماعيلية

    السيارة: قاهرة التروسيكلات الصينى

    السيارة[2]: كانت 128 واتسرقت :(

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Eng_Mostafa_89 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بجد انا كنت بفكر فى العربية بس بعد الموضوع بتاع اختلاف سعر المقصات
    ومن شوية مواضيع فى هيونداى عن سرقة وتقليب العربيات فى التوكيل
    ابتديت اصرف نظر عن العربية

    سبحان الله ... الحمد لله ... لا اله الا الله ... الله اكبر


  3. #3

    الصورة الرمزية himaz

    رقم العضوية : 5019

    تاريخ التسجيل : 28Jan2008

    المشاركات : 848

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: honda

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: no

    الحالة : himaz غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_mostafa_89 مشاهدة المشاركة
    بجد انا كنت بفكر فى العربية بس بعد الموضوع بتاع اختلاف سعر المقصات
    ومن شوية مواضيع فى هيونداى عن سرقة وتقليب العربيات فى التوكيل
    ابتديت اصرف نظر عن العربية
    انا لا اتفق معاك ان ده سبب انك تصرف نظر عن المازدا او اى عربية تانية

    عامة المشكلة مش فى المازدا المشكلة فى المصريين اللى معندهمشى ضمير

    اختلاف اسعار البيع ده موجود فى كل حاجة و فى جميع العربيات و ياريت بس اختلاف فى الاسعار المشكلة لو تشترى حاجة مضروبة ده موضوع تانى

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    [shfaf1]http://www.himaz.com/H.jpg[/shfaf1]
    هيما


  4. #4

    الصورة الرمزية Thebutcherr

    رقم العضوية : 28846

    تاريخ التسجيل : 31Dec2008

    المشاركات : 972

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: NO

    السيارة[2]: Mazda 3

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : Thebutcherr غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    المازدا ....موززززة

    Gazzar


  5. #5

    الصورة الرمزية levelpower

    رقم العضوية : 21108

    تاريخ التسجيل : 05Oct2008

    المشاركات : 1,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : Zagazig

    السيارة: Mazda 3

    السيارة[2]: 128 Fiat

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : levelpower غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaz مشاهدة المشاركة
    انا لا اتفق معاك ان ده سبب انك تصرف نظر عن المازدا او اى عربية تانية

    عامة المشكلة مش فى المازدا المشكلة فى المصريين اللى معندهمشى ضمير

    اختلاف اسعار البيع ده موجود فى كل حاجة و فى جميع العربيات و ياريت بس اختلاف فى الاسعار المشكلة لو تشترى حاجة مضروبة ده موضوع تانى
    +++111

    [img3]http://www14.0zz0.com/2010/04/27/13/308536671.jpg[/img3]
    Best Car
    Best Speed


  6. #6

    الصورة الرمزية Eng_Mostafa_89

    رقم العضوية : 40362

    تاريخ التسجيل : 15May2009

    المشاركات : 3,393

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة/الاسماعيلية

    السيارة: قاهرة التروسيكلات الصينى

    السيارة[2]: كانت 128 واتسرقت :(

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Eng_Mostafa_89 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaz مشاهدة المشاركة
    انا لا اتفق معاك ان ده سبب انك تصرف نظر عن المازدا او اى عربية تانية

    عامة المشكلة مش فى المازدا المشكلة فى المصريين اللى معندهمشى ضمير

    اختلاف اسعار البيع ده موجود فى كل حاجة و فى جميع العربيات و ياريت بس اختلاف فى الاسعار المشكلة لو تشترى حاجة مضروبة ده موضوع تانى
    العربية كويسة وكل حاجة انا مقلتش عليها حاجة
    بس التعليق على ارتفاع اسعار قطع غيارها بطريقة مبالغ فيها وكمان اختلاف اسعار قطع الغيار من مكان لمكان والمفرض ان الاتنين يعتبروا توكيل غبور او سونستا فختلاف اسعار قطع الغيار حاجة مقلقة بصراحة وتوضح انهم بيستهبلونا.
    وكمان موضوع سرقة حاجات من العربيات جوة توكيل غبور ابورواش (هيونداى) دى بتوضح انهم عالم مستهترة وانا مأمنش انى اسيب عربيتى ليهم

    سبحان الله ... الحمد لله ... لا اله الا الله ... الله اكبر


  7. #7

    الصورة الرمزية exact

    رقم العضوية : 10617

    تاريخ التسجيل : 13May2008

    المشاركات : 2,422

    النوع : ذكر

    الاقامة : محافظة الغربية

    السيارة: NileMotors

    السيارة[2]: Suzuki SWIFT 1994 Japan

    دراجة بخارية: Phoenix

    الحالة : exact غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    على رأي المثل...المازدا فاسدة...مزداوي قديم

    Dr. Mostafa



 

المواضيع المتشابهه

  1. كده تهريج وحاجات تانية
    بواسطة mrwho1982 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 16-06-2011, 04:08 AM
  2. تهريج بايكرز !!
    بواسطة SaberMan في المنتدى مختــلف أنواع الدراجات النارية
    مشاركات: 33
    آخر مشاركة: 10-06-2011, 02:31 PM
  3. سعر زجاج مراية الفانتازيا - تهريج بجد
    بواسطة som3aa في المنتدى سكودا
    مشاركات: 23
    آخر مشاركة: 13-02-2011, 04:51 PM
  4. مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 09-02-2009, 12:03 PM
  5. مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 10-05-2008, 05:44 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2