| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 18

  1. #1

    yyy

    الصورة الرمزية yyy

    رقم العضوية : 12699

    تاريخ التسجيل : 11Jun2008

    المشاركات : 991

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: mustange 1973

    السيارة[2]: MERCEDES E230

    دراجة بخارية: 00000

    الحالة : yyy غير متواجد حالياً

    Talking الزبون المصري دا زبون صح - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    اصحاب التوكيلات في مصر محظوظين بالزبون المصري دا اوي

    (الزبون المصري فئه ليست بالقليله من ال بيشتروا عربيات في مصر )
    ليه بقي

    علشان من خصائص الزبون المصري انو لو اشتري حاجه لازم تبقي احسن حاجه في الدنيا و يعد يمدح فيها و يشتم

    في العربيات التانيه و لا كأنو صاحب التوكيل

    و لو العربيه فيها عيب يدافع عنو

    و لو الوكيل رفع سعرها تلاقي الزبون المصري يقولك متبص علي العربيات التانيه سعرها عامل ازاي


    مبروك علي الوكيل المصري الزبون المصري

    [img3]http://i43.tinypic.com/bedna.jpg[/img3]


  2. #2

    الصورة الرمزية abdalah_hashem

    رقم العضوية : 78395

    تاريخ التسجيل : 23Aug2010

    المشاركات : 1,024

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: مش لما تيجى الاولى

    السيارة[2]: ربنا يبعت

    دراجة بخارية: No

    الحالة : abdalah_hashem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
    كل واحد عجباة حمارتة يا ريس
    :))

    لا اله الا الله محمد رسول الله - اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد
    استغفر الله العظيم - سبحان الله العظيم سبحان الله وبحمده


  3. #3

    الصورة الرمزية egyptiandiver

    رقم العضوية : 78189

    تاريخ التسجيل : 21Aug2010

    المشاركات : 2,570

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 october

    السيارة: Nissan Sunny 2013

    السيارة[2]: Lanos 2008

    دراجة بخارية: no

    الحالة : egyptiandiver غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    I have a cheap car that is a lanos - I can buy a much better car - al hamdolelah
    I remember when I bought my car the sales man wanted me to buy on installment (takseet) although I had cash money he tried to argue with me for some time to sell me on, he also tried to sell me an insurance policy & ..
    I never go to the dealer to make any repairs or maintainance there I do it myself or the parts that are not easy fobr me I buy original spare parts & I let a good mechanic put them
    I also use normal engine oil in my car even the air filter gets washed by a mix of warm water & persil
    People give the chance for others to get their money...
    They get a premium service but they pay for it ! & the choice is yours!
    Enjoy your evening
    Ahmed Samy
    ========


  4. #4

    الصورة الرمزية rompo10

    رقم العضوية : 80905

    تاريخ التسجيل : 22Sep2010

    المشاركات : 2,674

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo elbehera

    السيارة: بيجو 406

    السيارة[2]: bmw 523i

    دراجة بخارية: no

    الحالة : rompo10 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يعني ياباشا انت عاوز الواحد بعد مادفع دم قلبه يقول دي وحشه الكلام دا بره مصر العربيات ببلاش يروح يرميها في الشارع ويجيب غيرها

    rompo10


  5. #5

    الصورة الرمزية MOUSTAFA_SAAD

    رقم العضوية : 82574

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 5,207

    النوع : ذكر

    الاقامة : جده - السعوديه

    السيارة: الحمد لله

    السيارة[2]: FORD FOCUS 2012

    دراجة بخارية: nothing

    الحالة : MOUSTAFA_SAAD غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معاك حق برده ساعات بتكون فيه مبالغه شويه

    [sor2]http://img266.imageshack.us/img266/2162/f04g.jpg[/sor2]


  6. #6

    الصورة الرمزية Amr Axel

    رقم العضوية : 41844

    تاريخ التسجيل : 04Jun2009

    المشاركات : 8,706

    النوع : ذكر

    الاقامة : في بيتنا

    السيارة: هوندا سيفيك / بي ام دبليو 316i

    السيارة[2]: سوزوكي التو / رينو لوجان

    دراجة بخارية: جاية في الطريق

    الحالة : Amr Axel غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بص انا معاك بس عامة اي عربية زي ما فيها مميزات فيها عيوب حتي لو عيب بسيط لكن فيها عيب ديه حاجة كلنا متفقين عليها لأن مفيش حاجة كاملة الكمال لربنا سبحانه و تعالي

    لكن تقدر تقول مبروك للوكيل المصري الزبون المصري في نقطة واحدة
    ان الوكيل بيضحك ع الزبون المصري

    ع سبيل المثال العربية المفروض بتنزل بكل الاوبشن دلوقتي الوكيل ينقص و يبيعها فرداني او فروق للسعر و تلاقي فئات اد كده لموديل واحد
    يعني بدل ما يخلي الباور و التكييف و الكاسيت و الازاز الكهربا من الاساسيات في العربية خلاها حاجات اضافية

    بيغير اسماء العربيات ع انها موديل مختلف زي الالتو الجديدة بدل ما تنزل باسم التو ينزلوها باسم سيلاريو

    اللانسر الشارك اللي نازلة عندنا 2010 ديه نازلة 2008 برة
    و غيره و غيره


  7. #7

    الصورة الرمزية rahmanboud

    رقم العضوية : 54190

    تاريخ التسجيل : 29Nov2009

    المشاركات : 887

    النوع : ذكر

    الاقامة : الإسكندريه

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: لا يوجد

    دراجة بخارية: no

    الحالة : rahmanboud غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يرزق البعض من البعض وهو غنى عن الكل سبحانه وتعالى


  8. #8

    SYD

    الصورة الرمزية SYD

    رقم العضوية : 94704

    تاريخ التسجيل : 14Apr2011

    المشاركات : 12,403

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram - Giza

    السيارة: OPEL VECTRA 2.0

    السيارة[2]: Seat IBIZA 1999

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : SYD غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Axel مشاهدة المشاركة
    بص انا معاك بس عامة اي عربية زي ما فيها مميزات فيها عيوب حتي لو عيب بسيط لكن فيها عيب ديه حاجة كلنا متفقين عليها لأن مفيش حاجة كاملة الكمال لربنا سبحانه و تعالي

    لكن تقدر تقول مبروك للوكيل المصري الزبون المصري في نقطة واحدة
    ان الوكيل بيضحك ع الزبون المصري

    ع سبيل المثال العربية المفروض بتنزل بكل الاوبشن دلوقتي الوكيل ينقص و يبيعها فرداني او فروق للسعر و تلاقي فئات اد كده لموديل واحد
    يعني بدل ما يخلي الباور و التكييف و الكاسيت و الازاز الكهربا من الاساسيات في العربية خلاها حاجات اضافية

    بيغير اسماء العربيات ع انها موديل مختلف زي الالتو الجديدة بدل ما تنزل باسم التو ينزلوها باسم سيلاريو

    اللانسر الشارك اللي نازلة عندنا 2010 ديه نازلة 2008 برة
    و غيره و غيره
    انا معاك انه بيشتغل الزبون المصري
    يشيل السي دي ويحطلك كاسيت مصري Roadstar
    بيشيل الكاوتش ويركب كاوتش من عنده
    البطارية
    ومعظم الكماليات والزيوت
    واكتر شركة بتعمل كدة هيونداي غبور ونيسان

    كمان موضوع تغيير الأسم دة ليه ابعاد تسويقية
    زي جول وبوينتر
    زي اوكتافيا وفنتازيا

    والشارك انا شايفها موديل 2004

    Eng. Mohamed Sayed | MS Networking Trainer
    IBIZA MK2 (Typ 6K) APQ 1.4 MPI R4 44KW - 60hp

    <a href=http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic94704_5.gif target=_blank>http://www.nilemotors.net/Nile/signa...pic94704_5.gif</a>

    صفحة القسم علي الفيس بوك


  9. #9

    الصورة الرمزية Khaled Online

    رقم العضوية : 93531

    تاريخ التسجيل : 05Apr2011

    المشاركات : 2,095

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: غير معروف

    السيارة[2]: غير معروف

    الحالة : Khaled Online غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalah_hashem مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
    كل واحد عجباه حمارته يا ريس
    :))

    هههههههههههههههههه
    انت راجل عسل!

    وعلى رأي المثل: الزبون المصري..أم الأجنبييييييييييييييييييي يي

    لا إله إلا أنت. سبحانك. إني كنت من الظالمين


  10. #10

    الصورة الرمزية Khaled Online

    رقم العضوية : 93531

    تاريخ التسجيل : 05Apr2011

    المشاركات : 2,095

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: غير معروف

    السيارة[2]: غير معروف

    الحالة : Khaled Online غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptiandiver مشاهدة المشاركة
    I have a cheap car that is a lanos - I can buy a much better car - al hamdolelah
    I remember when I bought my car the sales man wanted me to buy on installment (takseet) although I had cash money he tried to argue with me for some time to sell me on, he also tried to sell me an insurance policy & ..
    I never go to the dealer to make any repairs or maintainance there I do it myself or the parts that are not easy fobr me I buy original spare parts & I let a good mechanic put them
    I also use normal engine oil in my car even the air filter gets washed by a mix of warm water & persil
    People give the chance for others to get their money...
    They get a premium service but they pay for it ! & the choice is yours!
    Enjoy your evening
    Ahmed Samy
    ========
    [justify]
    Not everyone has the time or the brains to do stuff themselves. Consider yourself lucky[/justify]

    لا إله إلا أنت. سبحانك. إني كنت من الظالمين



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. زبون جديد للمازدا 3
    بواسطة romar في المنتدى مــــــازدا
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 26-07-2011, 08:27 PM
  2. شوية اسئلة عن الميجان ... معلش زبون جديد بقي ;)
    بواسطة ahmed88hassan في المنتدى ريــــنو
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 07-04-2011, 11:35 AM
  3. زبون جديد :) باشتري لادا من الاسكندرية
    بواسطة a7madramadan في المنتدى لادا
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 07-03-2010, 07:21 PM
  4. اخر اختراعات المواطن المصري المصري لحل مشكلة الركنة فيديو عالفيس بوك .... مفاجأة
    بواسطة MoDyBeNz2008 في المنتدى مقــاطـع الفيــديـو و الكليبات و صـور للسيارات
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 20-07-2009, 03:12 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2