| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 25

  1. #1

    الصورة الرمزية Hikayat

    رقم العضوية : 27738

    تاريخ التسجيل : 15Dec2008

    المشاركات : 377

    النوع : ذكر

    الاقامة : Hinak

    السيارة: No

    السيارة[2]: lancer 2009

    دراجة بخارية: None

    الحالة : Hikayat غير متواجد حالياً

    افتراضي سبارك ولا بيكانتو ولا i 10 ؟ - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ان شاء الله ناويين نجيب لاختي عربيه ومحتارين بين ال 3 عربيات دول ... سبارك ولا بيكانتو ولا i 10 ؟
    لسه مش عارفين هنجيبها مانيوال ولا اوتوماتيك بس غالبا مانيوال
    المهم ...
    انتوا ايه رايكم ؟
    انهي احسن واحده فيهم ...
    وكل عربيه فيهم ايه اكتر حاجه بتميزها وايه اكبر عيب فيها ؟

    * وعندي سؤال تاني .. هوه ممكن نلاقي زيرو موديل 2011 او 2010 دلوقتي من التلات عربيات دول ولا لازم هيبقي 2012 ؟
    * اخر سؤال بقي ... كنت عاوز اعرف سعر ال3 عربيات كام بالظبط سواء مانيوال او اوتوماتيك ؟ وياتري في موقع ممكن اعرف منه اسعار العربيات بالظبط ويكون بيتحدث طبقا للتغير في سعر السوق ؟


  2. #2

    الصورة الرمزية Sehsss

    رقم العضوية : 108530

    تاريخ التسجيل : 25Jul2011

    المشاركات : 7,215

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: NON

    السيارة[2]: نيسان صني

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Sehsss غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بص يا باشا .. أنا رأيي البيكانتو أفضل لسبب بسيط إن شركة كيا أفضل من هيونداي وشيفرولية .. ولأن توكيلي هيونداي وشيفرولية أسوأ توكيلين في مصر .. وعلى رأي المثل (تغور من وش غبور ومنصور)


  3. #3

    الصورة الرمزية ayman1204

    رقم العضوية : 84052

    تاريخ التسجيل : 22Dec2010

    المشاركات : 558

    النوع : ذكر

    الاقامة : Helwan

    السيارة: C180 ان شاء الله او شروكو

    السيارة[2]: Renault Logan

    دراجة بخارية: no

    الحالة : ayman1204 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب ما تفكر فى السانديرو ( رينو ) ب 70 الف هاف اوبشنز

    http://www.nilemotors.net/Nile/229610-180-6-a.html



  4. #4

    الصورة الرمزية graffittiii

    رقم العضوية : 97030

    تاريخ التسجيل : 30Apr2011

    المشاركات : 1,345

    النوع : ذكر

    الاقامة : Tanta

    السيارة: isa

    السيارة[2]: punto

    دراجة بخارية: Not interested

    الحالة : graffittiii غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أستبعد السبارك والاتنين التانيين كويسين ...


  5. #5

    الصورة الرمزية Ghosts

    رقم العضوية : 100711

    تاريخ التسجيل : 26May2011

    المشاركات : 2,540

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dokki

    السيارة: NA

    السيارة[2]: Accent

    دراجة بخارية: أقع

    الحالة : Ghosts غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بيكانتو ....
    بس سغرها عااااالى أوى على عربية صغيرة كدة ....
    لية الواحد يشترى عربية بالحجم دة بأكتر من 70000 جنية ( موديلات 2011 ) ؟؟؟؟
    بصراحة البيكانتو و ال i10 و سبارك فى رأيى ميندفعش فيهم أكتر من 40000 جندى ....


  6. #6

    الصورة الرمزية graffittiii

    رقم العضوية : 97030

    تاريخ التسجيل : 30Apr2011

    المشاركات : 1,345

    النوع : ذكر

    الاقامة : Tanta

    السيارة: isa

    السيارة[2]: punto

    دراجة بخارية: Not interested

    الحالة : graffittiii غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghosts مشاهدة المشاركة
    بيكانتو ....
    بس سغرها عااااالى أوى على عربية صغيرة كدة ....
    لية الواحد يشترى عربية بالحجم دة بأكتر من 70000 جنية ( موديلات 2011 ) ؟؟؟؟
    بصراحة البيكانتو و ال i10 و سبارك فى رأيى ميندفعش فيهم أكتر من 40000 جندى ....
    الموضوع مش حجم يباشا وإلا ماكنتش البرافو و الجولف أغلي من عربيات سيدان كتير ...
    ليه تشتري عربية سيدان مدام أستعمالك ليها فردي ومش بتحتاج شنطة ...
    بالعكس هتكون أحسن لانها أقل ف أستهلاك البنزين وأصغر ف الأبعاد ...

    الأسعار ممكن تكون أكتر من القمية الحقيقية بالنسبة للكوري لكن ده حال كل العربيات ف مصر ...


  7. #7

    الصورة الرمزية Ghosts

    رقم العضوية : 100711

    تاريخ التسجيل : 26May2011

    المشاركات : 2,540

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dokki

    السيارة: NA

    السيارة[2]: Accent

    دراجة بخارية: أقع

    الحالة : Ghosts غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة taiwo مشاهدة المشاركة


    الأسعار ممكن تكون أكتر من القمية الحقيقية بالنسبة للكوري لكن ده حال كل العربيات ف مصر ...
    والناس بتشترى و مابتقولش لأ ....


  8. #8

    الصورة الرمزية beshomilan

    رقم العضوية : 83749

    تاريخ التسجيل : 18Dec2010

    المشاركات : 2,361

    النوع : ذكر

    الاقامة : ZAMALEK

    السيارة: /////////

    السيارة[2]: Hyundai Excel 1500

    دراجة بخارية: نفسى

    الحالة : beshomilan غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هى ال سبارك 2011 لو جبتها على 50 الف جنيه كسر زيرو هتكون كويسة؟؟
    ولا ال 1000 سى سى دى هتكون ميته مع التكييف؟؟
    انا استعمالى 25 كيلو يوميا بس والتكييف مبشغلوش كتير وبسافر فى الصيف بس اسكندرية..ياترى هتكون عملية معايا ولا ملهاش لزمة؟
    واهم من كل ده قطع الغيار اخبارها ايه؟؟
    انا قصدى على السبارك الشكل الجديد دى


  9. #9

    الصورة الرمزية Hikayat

    رقم العضوية : 27738

    تاريخ التسجيل : 15Dec2008

    المشاركات : 377

    النوع : ذكر

    الاقامة : Hinak

    السيارة: No

    السيارة[2]: lancer 2009

    دراجة بخارية: None

    الحالة : Hikayat غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة
    بص يا باشا .. أنا رأيي البيكانتو أفضل لسبب بسيط إن شركة كيا أفضل من هيونداي وشيفرولية .. ولأن توكيلي هيونداي وشيفرولية أسوأ توكيلين في مصر .. وعلى رأي المثل (تغور من وش غبور ومنصور)
    طيب بصرف النظر عن التوكيل ... انهي عربيه منهم احسن ؟
    لان العربيه ممكن يبقي توكيلها وحش والعربيه حلوه او العكس ... فالمهم اكيد العربيه نفسها كعربيه اهم من التوكيل كمان

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman1204 مشاهدة المشاركة
    طيب ما تفكر فى السانديرو ( رينو ) ب 70 الف هاف اوبشنز
    عامله ازاي دي ؟
    معندكش لينك في صوره ليها علشان اشوفها
    رغم ان غالبا هتجيب حاجه من التلاته دول وان كنا تقريبا هنستبعد السبارك طبقا لكلام الناس


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Taiwo مشاهدة المشاركة
    أستبعد السبارك والاتنين التانيين كويسين ...
    تماااااااااااام
    انهي بقي واحده من الاتنين احسن ؟


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ghosts مشاهدة المشاركة
    بيكانتو ....
    بس سغرها عااااالى أوى على عربية صغيرة كدة ....
    لية الواحد يشترى عربية بالحجم دة بأكتر من 70000 جنية ( موديلات 2011 ) ؟؟؟؟
    بصراحة البيكانتو و ال i10 و سبارك فى رأيى ميندفعش فيهم أكتر من 40000 جندى ....

    هما مش تقريبا البيكانتو و ال i 10 نفس السعر تقريبا ؟
    هيه البيكانتو عامله كام مانيوال واتوماتيك و ال i10 عامله كام مانيوال واتوماتيك




  10. #10

    الصورة الرمزية Mohab.Nabil

    رقم العضوية : 13812

    تاريخ التسجيل : 28Jun2008

    المشاركات : 2,513

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: .

    السيارة[2]: ,

    الحالة : Mohab.Nabil غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beshomilan مشاهدة المشاركة
    هى ال سبارك 2011 لو جبتها على 50 الف جنيه كسر زيرو هتكون كويسة؟؟
    ولا ال 1000 سى سى دى هتكون ميته مع التكييف؟؟
    انا استعمالى 25 كيلو يوميا بس والتكييف مبشغلوش كتير وبسافر فى الصيف بس اسكندرية..ياترى هتكون عملية معايا ولا ملهاش لزمة؟
    واهم من كل ده قطع الغيار اخبارها ايه؟؟
    انا قصدى على السبارك الشكل الجديد دى
    اللى محطوط صورتها دى النيو سبارك و ديه 1200 سى سى زيرو بـ 72 الف فمعتقدش ان هى هتبقى كسر زيرو بـ 50 الف الا لو فيها مشكلة , اعتقد بتتكلم على السبارك اللايت و ديه جديدة فى حدود 57 الف فمنطقى انها تبقى بـ 50 الف كسر زيرو
    انا هتكلم على السبارك اللايت عربية جميلة فى فئتها و قطع الغيار اسعارها مناسبة جدا



 
صفحة 1 من 3 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. بيكانتو ولا سبارك ولا بيجو 206
    بواسطة Egyp في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 14-11-2012, 09:14 PM
  2. بيكانتو ولا a10 ولا سبارك
    بواسطة Mahmode في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 02-04-2012, 02:15 AM
  3. ساندريو ولا نيو سبارك ولا نيو بيكانتو؟
    بواسطة MoMaDoW في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 16-08-2011, 02:52 AM
  4. شيفروليه سبارك ام كيا بيكانتو
    بواسطة hic في المنتدى قســم خاص لطلـبات شــراء الســـيارات و متعلقاتها فقـــط
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 27-01-2009, 08:32 AM
  5. بيكانتو ام سبارك؟
    بواسطة germansheepard في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 26-07-2008, 02:55 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2