| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 5 من 5

  1. #1

    الصورة الرمزية amado318

    رقم العضوية : 74429

    تاريخ التسجيل : 02Jul2010

    المشاركات : 774

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة-مصر الجديده

    السيارة: دايو لانوس

    السيارة[2]: ابيزا 94 -فورد فوكاس 2003

    الحالة : amado318 غير متواجد حالياً

    افتراضي فديو اقوى السيارات الصينيه - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :


  2. #2

    الصورة الرمزية ahmed_gamal777

    رقم العضوية : 80074

    تاريخ التسجيل : 13Sep2010

    المشاركات : 1,092

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: تمبرا

    السيارة[2]: 2107lada

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ahmed_gamal777 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    صدق المثل الى قال
    ان فاتنى الصينى مش هلقى الى يغدينى
    مثل من تاليفى -شكرا لموضوع


  3. #3

    الصورة الرمزية ahmed_gamal777

    رقم العضوية : 80074

    تاريخ التسجيل : 13Sep2010

    المشاركات : 1,092

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: تمبرا

    السيارة[2]: 2107lada

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : ahmed_gamal777 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لا يا عم هرجع فى كلامى بعد ما شفت الفديو

    ويفتنى الصينى براحتة

    عموما الحاجة الوحيدة الامان فى الصينى الشنطة
    مصلحة احط العيال و امهم فى الشنطة دا عشان بحبهما وامان ليهم ههههههههههه


  4. #4

    الصورة الرمزية amado318

    رقم العضوية : 74429

    تاريخ التسجيل : 02Jul2010

    المشاركات : 774

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة-مصر الجديده

    السيارة: دايو لانوس

    السيارة[2]: ابيزا 94 -فورد فوكاس 2003

    الحالة : amado318 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_gamal777 مشاهدة المشاركة
    لا يا عم هرجع فى كلامى بعد ما شفت الفديو

    ويفتنى الصينى براحتة

    عموما الحاجة الوحيدة الامان فى الصينى الشنطة
    مصلحة احط العيال و امهم فى الشنطة دا عشان بحبهما وامان ليهم ههههههههههه
    والله فعلا الشنطه سليمه وزى الفل نركب فيها امان


  5. #5

    الصورة الرمزية Dr_Mido

    رقم العضوية : 4503

    تاريخ التسجيل : 19Jan2008

    المشاركات : 2,257

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: N/A

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Dr_Mido غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    حد ياجدعان شاف جنط البى ام بيتحرك ازاى فى الخبطه الجانبيه

    مصر دلوقتى بقيت عاملة زى واحد أخرس بيقول لواحد أطرش إن فى واحد أعمى شاف واحد مشلول بيجري ورا واحد أقرع بيشد فى شعره



 

المواضيع المتشابهه

  1. مساعده لكل مالكى السيارات الصينيه
    بواسطة Tarek Amr في المنتدى الصيــــــنى العـــــــام
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 18-10-2012, 11:04 AM
  2. مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 05-04-2011, 01:31 AM
  3. ايه الاستهبال دة ... فين السيارات الصينيه الرخيصه
    بواسطة Crazy_Sandy في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 23-05-2010, 06:30 PM
  4. السيارات الصينيه سيارات فاشله
    بواسطة MEDO1986 في المنتدى الصيــــــنى العـــــــام
    مشاركات: 137
    آخر مشاركة: 12-03-2010, 08:03 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2