احب اشكر
الحاج أحمد مشعل صاحب محل جينز كار
على كرم أخلاقه ..على تعبوا معانا .. على شغله بإيده في الكرسي بتاعي .. على شرحه المبسط للي بيعملوا عشان تفهم كل حاجة اتعملت ليه وازاي .. على دقة شغله .. على احترام العاملين عنده .. و على و على و على ..........

النهردة روحنا كلنا
ahmed .tv
sehsss
M.Nabeeh
Powert
Mohamed fwzy
walidadel
sonasteel
و عمرو باشا صاحب الأخلاق العليا تعب معايا في تركيب الستارة ..

طبعا أنا و محمد حسين و محمد نبيه و محمد فوزي نجدنا الكراسي .. وكل واحد فيهم هيقول رأيه لما يدخلوا .. والباقي معملوش حاجة

رأي أنا ..

أنا بصراحة مش طخين قوي .. فال كرسي عندي مكنش هبطان .. لكن مشكلة كرسي الصني حتى لو عليته للاخر بينزل بيك لتحت برده .. وبيتعب جدا القطنية .. فأنا قلتله على مشكلتي .. وبكل حرفية عرف حلها ..

حط ليَّ في الكرسي عند المكان اللي بيهبط فيه قاعدة الكرسي لدات وقماش في حوالي 13 سنتي .. ولما قفل الكرسي اضغطوا ل 10 11 سنتي ..

طبعا الكرسي بقى حاجة تانية خالص .. واللهِ مابجامل بقى تحفة .. و ضهرك ورجلك بقوا لازقين في الكرسي مريحين عليهم في الآخر .. أنا دلوقتي اقارنه بكرسي التيدا وانا مرتاح .. < مع إن ahmed .tv طلع مني النهردة بالتيدا زي مابيقول .. بس أنا مش عايز ازعله فقلتله صح هههههههههه > .. دلوقتي الصني اللي طلعت من أحمد بس هو مش معترف إني هديت عشان هو يطلع احسن من التيدا بالكرسي الجديد ههههههههههههه ..


ولكما يا احمدين جزيل الشكر


ahmed .tv
و الحاج أحمد مشعل
على تعبكم معانا .. ربنا يجازيكم خير