السلااااااااااام عليييييييييييييييييييكم ..

حبااايبي اعضضضضضاء قسم نيسااان لييييكم وحششششششه والله مع اني لسا شايف بعضكم في مقابله تويوووتتا بس في ناس كتير للأسف محضروووووش .. يلا بسيطه الجايات كتتتتتتتتتتير ..

اخخخخخخخخش في الموضوع .. النهـآآآرده يا جماعه وانا مروح بعد الجامعه رايح باركن الجامعه لقيت السايس بتاع الباركن بيحجز على عربيه وبيطلب من الشباب محدش يحط ايده على الازاز (هتعرفو السبب دلوقتي ) .. طبعا انا بعد ما طلعت العربيه رحت مرجعههههههها ونزززززززززززلت جري اشوف في ايه بيحصل ( فضضضضضضول بقى ) لقيت بسم الله ما شاء الله عربيه نيسان جوك لونها رصاصي واقفه بكياسها وقراطيسها والشباب حواليها والله زي ما بقولكم كدا الناس متجمعها عليها كأنهم شايفين مركبه فضائيه .. مش كدا وبس ده لسا الاهم جاي اهووو .. العربيه دي لدكتور في جامعتنا عمره يتجاوز الـ 60 سنه وملتحي كمان ( من الاخوان شكله ههههه ) .. وفضضضضلت واقف مش مصدق وهما بيقولو العربيه دي بتاعت الدكتور فلااااااااااان .. وخدت نفسي وروحت وحضرت كاميرتي عشان ان شاء الله بكرا اوافيكم بالصور .. وهستنى الدكتور لحد ما اصوره وهوا بيركبها واتأكد انها بتاعته ...

المفففففففففيد بقى من الموضوع ده كله ان مش عايز اشوف ناس بتفضل تكتب العربيه صغيره ومتنفعش غير لشآآآب . . العربيه والله انا شايفها مناسبه لاسره عادي يعني زيها زي القاشقاي ..

وان شاء الله في اقرب فرصه هجيبلكم صور العربيه وصاحبها متلبسين