| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 31 من 48 الأولىالأولى ... 21 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 41 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 301 إلى 310 من 478

  1. #301

    الصورة الرمزية Elawany13

    رقم العضوية : 82537

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 11,874

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: الحمد لله رضااااااااا

    السيارة[2]: شاهين 2004

    دراجة بخارية: موتوسيكل صينى

    الحالة : Elawany13 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    وعلشان نمرة جيش ميرى بمشى بيها ممسوحه !!!!!

    Sent from my GT-S6500D using Forum Runner


  2. #302

    الصورة الرمزية shiko85

    رقم العضوية : 19173

    تاريخ التسجيل : 16Sep2008

    المشاركات : 4,876

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: __________

    السيارة[2]: __________

    دراجة بخارية: ______________

    الحالة : shiko85 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elawany13 مشاهدة المشاركة
    وعلشان نمرة جيش ميرى بمشى بيها ممسوحه !!!!!

    Sent from my gt-s6500d using forum runner
    يعنى هو مسح النمره علشان خايف من المخالفه مثلا ؟؟؟؟!!!!!!!
    هو ايه الهدف من الموضوع ده اصلا ؟؟ نثبت ان ضباط الجيش و الشرطه افسد خلق الله ؟
    مفيش موتوسيكل ماشى بدون لوحات ؟ ولا علشان مش بتاع ضابط يبقى مفيش مشاكل ؟!
    مفيش ولا صوره لعربيه نقل او ميكروباص بدول لوحات ؟؟!!!!
    ( غير صوره واحده عضو فاضل رفعها علشان يلفت نظر الناس ان مش بس الضباط او وكلاء النيابه هم اللى بيمشوا بدون لوحات او لوحات غير واضحه )

    [sor2]http://s8.postimg.org/y3vj7185h/new5115.png[/sor2]
    سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم


  3. #303

    الصورة الرمزية Elawany13

    رقم العضوية : 82537

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 11,874

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: الحمد لله رضااااااااا

    السيارة[2]: شاهين 2004

    دراجة بخارية: موتوسيكل صينى

    الحالة : Elawany13 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shiko85 مشاهدة المشاركة
    يعنى هو مسح النمره علشان خايف من المخالفه مثلا ؟؟؟؟!!!!!!!
    هو ايه الهدف من الموضوع ده اصلا ؟؟ نثبت ان ضباط الجيش و الشرطه افسد خلق الله ؟
    مفيش موتوسيكل ماشى بدون لوحات ؟ ولا علشان مش بتاع ضابط يبقى مفيش مشاكل ؟!
    مفيش ولا صوره لعربيه نقل او ميكروباص بدول لوحات ؟؟!!!!
    ( غير صوره واحده عضو فاضل رفعها علشان يلفت نظر الناس ان مش بس الضباط او وكلاء النيابه هم اللى بيمشوا بدون لوحات او لوحات غير واضحه )
    طيب انت زعلان ليه كده !!!
    ومعظم الصور انا حاططها ولا جبت سيرة ضابط ولا سيرة وكيل نيابه !!!
    البادجات والمخالفات بتتحدث عن نفسها وعن صاحبها
    واكيد مش كلهم كده
    اكيد فيهم المحترم والملتزم وفيهم اللى بيسيئ الى نفسه والى زملائه والى القانون اللى بيمثله


    ادخل على موقع اى مخالفة وهتلاقى صور كتيره جدا انا ناشرها لموتوسيكلات وميكروباصات وملاكى

    دور فى مواضيعى هتلاقى صور لتروسيكلات وتكاتيك وموتوسيكلات مخالفة
    بس العيب مش عليهم .... العيب لما يكون المسئول عن القانون هوه اللى مش بيحترمه ومش بيطبقه على نفسه وعلى الكل
    العيب على اللى سايبهم يعملوا كده فى الشوارع ومكبر دماغه ومش بيشوف شغله
    ويوم ما بيشوف شغله بيطبق القانون على ناس ويسيب ناس ويمشى على سطر ويسيب سطر

    فيه حاجه اسمها القدوة الحسنة وما احوجنا إليها

    وديه منعدمة هنا

    "
    إذا كان رب البيت بالدف ضارباً ... فشيمة أهل البيت كلهم الرقص "


  4. #304

    الصورة الرمزية mo3tazanas

    رقم العضوية : 94305

    تاريخ التسجيل : 12Apr2011

    المشاركات : 1,538

    النوع : ذكر

    الاقامة : tanta

    السيارة: a4 اوكتفيا

    السيارة[2]: 504

    دراجة بخارية: مفعرفش اسوقها

    الحالة : mo3tazanas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elawany13 مشاهدة المشاركة
    طيب انت زعلان ليه كده !!!
    ومعظم الصور انا حاططها ولا جبت سيرة ضابط ولا سيرة وكيل نيابه !!!
    البادجات والمخالفات بتتحدث عن نفسها وعن صاحبها
    واكيد مش كلهم كده
    اكيد فيهم المحترم والملتزم وفيهم اللى بيسيئ الى نفسه والى زملائه والى القانون اللى بيمثله


    ادخل على موقع اى مخالفة وهتلاقى صور كتيره جدا انا ناشرها لموتوسيكلات وميكروباصات وملاكى

    دور فى مواضيعى هتلاقى صور لتروسيكلات وتكاتيك وموتوسيكلات مخالفة
    بس العيب مش عليهم .... العيب لما يكون المسئول عن القانون هوه اللى مش بيحترمه ومش بيطبقه على نفسه وعلى الكل
    العيب على اللى سايبهم يعملوا كده فى الشوارع ومكبر دماغه ومش بيشوف شغله
    ويوم ما بيشوف شغله بيطبق القانون على ناس ويسيب ناس ويمشى على سطر ويسيب سطر

    فيه حاجه اسمها القدوة الحسنة وما احوجنا إليها

    وديه منعدمة هنا

    "
    إذا كان رب البيت بالدف ضارباً ... فشيمة أهل البيت كلهم الرقص "

    وبعدين !!!! اخرة الكلام دة اية


    amazing car


  5. #305

    الصورة الرمزية mo3tazanas

    رقم العضوية : 94305

    تاريخ التسجيل : 12Apr2011

    المشاركات : 1,538

    النوع : ذكر

    الاقامة : tanta

    السيارة: a4 اوكتفيا

    السيارة[2]: 504

    دراجة بخارية: مفعرفش اسوقها

    الحالة : mo3tazanas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shiko85 مشاهدة المشاركة
    يعنى هو مسح النمره علشان خايف من المخالفه مثلا ؟؟؟؟!!!!!!!
    هو ايه الهدف من الموضوع ده اصلا ؟؟ نثبت ان ضباط الجيش و الشرطه افسد خلق الله ؟
    مفيش موتوسيكل ماشى بدون لوحات ؟ ولا علشان مش بتاع ضابط يبقى مفيش مشاكل ؟!
    مفيش ولا صوره لعربيه نقل او ميكروباص بدول لوحات ؟؟!!!!
    ( غير صوره واحده عضو فاضل رفعها علشان يلفت نظر الناس ان مش بس الضباط او وكلاء النيابه هم اللى بيمشوا بدون لوحات او لوحات غير واضحه )


    amazing car


  6. #306

    الصورة الرمزية Elawany13

    رقم العضوية : 82537

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 11,874

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: الحمد لله رضااااااااا

    السيارة[2]: شاهين 2004

    دراجة بخارية: موتوسيكل صينى

    الحالة : Elawany13 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo3tazanas مشاهدة المشاركة
    وبعدين !!!! اخرة الكلام دة اية
    ولا قبلين
    آخرته يا اما نبقى دولة محترمة ونطبق القانون على الكبير قبل الصغير
    او نفضل دولة فاشلة زى ما احنا

    Sent from my GT-S6500D using Forum Runner


  7. #307

    الصورة الرمزية ASSASSIN

    رقم العضوية : 8078

    تاريخ التسجيل : 28Mar2008

    المشاركات : 498

    النوع : ذكر

    الاقامة : Sheikh Zayed

    السيارة: Hyundai

    السيارة[2]: NubiraII--------SOLD

    دراجة بخارية: I Hope

    الحالة : ASSASSIN غير متواجد حالياً

    افتراضي -


  8. #308

    الصورة الرمزية misry

    رقم العضوية : 95627

    تاريخ التسجيل : 21Apr2011

    المشاركات : 769

    النوع : ذكر

    الاقامة : طــنـــــــــــطا

    السيارة: Was Sienna 1400cc

    السيارة[2]: Hyundai I30 CW

    دراجة بخارية: ISA

    الحالة : misry غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا استاذ احمد دول دلوقتي بيمشوا من غير نمر أصلا ...!!!

    البلد بلدهم بقى ...


  9. #309

    الصورة الرمزية mo3tazanas

    رقم العضوية : 94305

    تاريخ التسجيل : 12Apr2011

    المشاركات : 1,538

    النوع : ذكر

    الاقامة : tanta

    السيارة: a4 اوكتفيا

    السيارة[2]: 504

    دراجة بخارية: مفعرفش اسوقها

    الحالة : mo3tazanas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elawany13 مشاهدة المشاركة
    ولا قبلين
    آخرته يا اما نبقى دولة محترمة ونطبق القانون على الكبير قبل الصغير
    او نفضل دولة فاشلة زى ما احنا

    sent from my gt-s6500d using forum runner
    بص امريكا نفسها فيها فساد وحتى موضوع ان القانون يطبق على الكبير قبل الصغير دة بردة مش موجود فى امريكا بنسبة 100% واحنا عمرنا ما هنبقى دولة محترمة الا لما نغير نفسنا الاول ودة صعب جدا فى ظل الاخلاق الجميلة اللى بقت عندنا خصوصا من بعد الثورة واللى انت واجع دماغك بية دة مش هيعمل حاجة ولا هيقدم ولا هياخر ....وبعدين انت سيبت كل المشاكل اللى عندنا وماسك فى نمر العربيات ...!!!!!!!!


    amazing car


  10. #310

    الصورة الرمزية Elawany13

    رقم العضوية : 82537

    تاريخ التسجيل : 02Dec2010

    المشاركات : 11,874

    النوع : ذكر

    الاقامة : Egypt

    السيارة: الحمد لله رضااااااااا

    السيارة[2]: شاهين 2004

    دراجة بخارية: موتوسيكل صينى

    الحالة : Elawany13 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo3tazanas مشاهدة المشاركة
    بص امريكا نفسها فيها فساد وحتى موضوع ان القانون يطبق على الكبير قبل الصغير دة بردة مش موجود فى امريكا بنسبة 100% واحنا عمرنا ما هنبقى دولة محترمة الا لما نغير نفسنا الاول ودة صعب جدا فى ظل الاخلاق الجميلة اللى بقت عندنا خصوصا من بعد الثورة واللى انت واجع دماغك بية دة مش هيعمل حاجة ولا هيقدم ولا هياخر ....وبعدين انت سيبت كل المشاكل اللى عندنا وماسك فى نمر العربيات ...!!!!!!!!
    العدل فى امريكا مش بنسبة 100 % ده اكيد
    بس فيه دول تانية اكثر احتراما ورقيا من امريكا بخصوص العدل والمساواة بين الناس
    بس اللى متأكد ان احنا فى ذيل الأمم ومن الدول الفاشلة بسبب الحكام والمحكومين

    ومين اللى قالك انى واجع دماغى ؟

    آه معنديش مشاكل و فاضى بقى
    وعلى رأى المثل الفاضى يعمل قاضى



 
صفحة 31 من 48 الأولىالأولى ... 21 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 41 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. بالصور- اماراتي يلعب مع “أسد” فوق سيارته فيراري
    بواسطة احمدعبدالعزيز في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 13-11-2012, 12:14 PM
  2. بالصور اماراتي يلعب مع “أسد” فوق سيارته فيراري
    بواسطة احمدعبدالعزيز في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 13-11-2012, 06:16 AM
  3. يكتب على لوحات سيارته (جهة امنية) في تحدي سافر لقانون الدولة
    بواسطة Karim_Monir في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 04-11-2012, 07:50 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2