| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 11

  1. #1

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي البارت نمبر بتاع القطعة دى كام يا رجالة - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    أسعد الله أوقاتكم :)
    انا دايخ على علبه النظارات اللى كنت عملت بيها موضوع وموش لاقيها
    اللى هى دى


    المهم انا كلمت ابو الشباب اللى بجيب من قطع الغيار دايما
    وقالى هات البرت نمبر يا برنس واجيبهالك من كوريا
    فانا عاوز البارت نمبر بتاعها
    ارجوكم
    طاب مساءكم


  2. #2

    الصورة الرمزية mhkorayem

    رقم العضوية : 115970

    تاريخ التسجيل : 24Oct2011

    المشاركات : 1,391

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: كيا ريو 2014

    السيارة[2]: هيونداي ماتريكس 2008

    الحالة : mhkorayem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    أسعد الله أوقاتكم :)
    انا دايخ على علبه النظارات اللى كنت عملت بيها موضوع وموش لاقيها
    اللى هى دى


    المهم انا كلمت ابو الشباب اللى بجيب من قطع الغيار دايما
    وقالى هات البرت نمبر يا برنس واجيبهالك من كوريا
    فانا عاوز البارت نمبر بتاعها
    ارجوكم
    طاب مساءكم

    ما بلاش الموضوع ده يا كبير لحسن اللي هيركبه ممكن يبوظلك فرش السقف
    وتبقى على راي المثل اللي بيقول (جيت تكحلها عمتها)
    بصراحه انا لا اثق في الصنايعيه هنا بيفتوا وبيبوظوا اي حاجه معندهمش اي مشكله والزبون اخره ايه يعني هيتنرفز شويه وهيمشي في الاخر

    أنا سعيد انك سألتني السؤال ده
    محمد كُريم


  3. #3

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhkorayem مشاهدة المشاركة
    ما بلاش الموضوع ده يا كبير لحسن اللي هيركبه ممكن يبوظلك فرش السقف
    وتبقى على راي المثل اللي بيقول (جيت تكحلها عمتها)
    بصراحه انا لا اثق في الصنايعيه هنا بيفتوا وبيبوظوا اي حاجه معندهمش اي مشكله والزبون اخره ايه يعني هيتنرفز شويه وهيمشي في الاخر
    ما هى المشكلة يا كبير لقيت صنايعى 100 / 100 بس موش لاقى البتاعة دى :(
    واد ايديه تتلف فى حرير زى ما بيقولوا


  4. #4

    الصورة الرمزية mahmoud_afifi

    رقم العضوية : 28151

    تاريخ التسجيل : 21Dec2008

    المشاركات : 5,098

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo, 5th Settlement

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Hyundai Elantra HD

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : mahmoud_afifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لو عاوز لونها بيج يبقى الpart number :
    92800-3X050-YDA

    لو رمادي يبقى
    92800-3X050-TX


  5. #5

    الصورة الرمزية john55

    رقم العضوية : 116347

    تاريخ التسجيل : 05Nov2011

    المشاركات : 1,290

    النوع : ذكر

    الاقامة : BANHA

    السيارة: accent rb

    السيارة[2]: fiat

    دراجة بخارية: no

    الحالة : john55 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_afifi مشاهدة المشاركة
    لو عاوز لونها بيج يبقى الpart number :
    92800-3x050-yda

    لو رمادي يبقى
    92800-3x050-tx
    الرقم دا لاقيه للعربيه الالنترا احنا عايزينه للاكسنت وسعره غالي في حدود 700 جنيه :b4_039:


  6. #6

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_afifi مشاهدة المشاركة
    لو عاوز لونها بيج يبقى الpart number :
    92800-3X050-YDA

    لو رمادي يبقى
    92800-3X050-TX
    تسلم بس بتاع الاكسنت فى الصفحة دى
    INTERIOR TRIM for 2013 Hyundai Accent

    بس انا موش عارف اسم البتاعة دى ايه بالانجليزى فهل من مساعد :)


  7. #7

    الصورة الرمزية mahmoud_afifi

    رقم العضوية : 28151

    تاريخ التسجيل : 21Dec2008

    المشاركات : 5,098

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo, 5th Settlement

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Hyundai Elantra HD

    دراجة بخارية: N/A

    الحالة : mahmoud_afifi غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة john55 مشاهدة المشاركة
    الرقم دا لاقيه للعربيه الالنترا احنا عايزينه للاكسنت وسعره غالي في حدود 700 جنيه :b4_039:
    متهيألي كلهم نفس المقاس ونفس الشكل او مفيش اختلاف كبير في الشكل. خاصة انك مش هتستعمل الزرار الي بيفتح السقف. انت هتحتاج النور فقط. فأنا شوفت بتاع الالنترا الHD على اساس تكون ارخص من الجديده.

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    تسلم بس بتاع الاكسنت فى الصفحة دى
    INTERIOR TRIM for 2013 Hyundai Accent

    بس انا موش عارف اسم البتاعة دى ايه بالانجليزى فهل من مساعد :)
    اسمها Map lamp assay
    بالتوفيق


  8. #8

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    وجدتها وجدتها مرحى مرحى
    الون البيج 92800-1R000-V2
    اللون الاسود / الرمادى 92800-1R000-8M


  9. #9

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انتظروا التقرير الجامد أوى ان شاء الله بس اتمنى ان استيرادها ميخدش وقت كبير :) سلام


  10. #10

    الصورة الرمزية amagroup

    رقم العضوية : 39622

    تاريخ التسجيل : 05May2009

    المشاركات : 828

    النوع : ذكر

    الاقامة : المنصورة-مصر

    السيارة: اكسنت اربي

    السيارة[2]: سابقا فيات31-سكودا فليشيا كومبي وش اوكتافيا 98

    دراجة بخارية: بكرهم جدا

    الحالة : amagroup غير متواجد حالياً

    Post -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    انتظروا التقرير الجامد أوى ان شاء الله بس اتمنى ان استيرادها ميخدش وقت كبير :) سلام
    طب وهي في التوكيل بكام اعتقد نفس السعر
    موجوده صح

    الحمد لله علي كل نعمة انعمت بها علينا والحمد لله علي كل نعمة نسينا ان نحمدك عليها



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. حد عنده فكرة عن القطعة ديه يا رجالة
    بواسطة hany_bendary في المنتدى هـــــــوندا
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 17-12-2012, 09:09 AM
  2. مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 21-03-2012, 01:48 PM
  3. كتالوج يكون فيه البارت نمبر لقطاع الغيار سيفيك 91
    بواسطة omran73 في المنتدى قسم كتالوجات الصيانة و الإصلاح
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 02-06-2011, 01:24 PM
  4. رجالة حدايق حلوان انا عاوز حد بتاع بيبان و سروجي ضرووووووووووري
    بواسطة khaled_bibo في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 22-05-2011, 12:07 AM
  5. ماتور ال mi16 بتاع نور اهو يا رجالة
    بواسطة atamim في المنتدى بيــــجو
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 10-07-2010, 04:42 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2