| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 23

  1. #11

    الصورة الرمزية matantawy

    رقم العضوية : 137443

    تاريخ التسجيل : 27Mar2013

    المشاركات : 418

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: هيونداى i10

    السيارة[2]: Hyundai Accent RB

    الحالة : matantawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem.elaraby مشاهدة المشاركة
    طب كده كده حضرتك ضمانك خلص
    و علي المنتدي هنا المهندس هاني ميخائيل
    x توكيل و ما شاء الله عليه
    روحله و هات قطع الغيار بنفسك أو هو يجيبهالك
    شوف ايه يريحك
    انا بأروح التوكيل عشان الضمان و ساعات بأروح لهاني أغير تيل أشيك علي حاجه كده يعني
    و الاكسنت بأروحله برده صيانه ليها
    يا جماعة التوكيل من الأخر اول 20 الف تدلع عربيتك و تستحمل سرقتهم، بعد كده عليك و على الاماكن اللى الاعضاء بيرشحوها عن تجربة و ربنا يكتر من الاماكن المحترمة دى، انما التوكيل دول حسبى الله فيهم يعنى !

    م/محمود طنطاوى


  2. #12

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    روحت اجرب النهارده ويا ريتنى ما روحت وبالفعل كنسلت الجوب ومشيت واخدت العربية
    وفعلا مفيش حاجة اسمها ضمان في مصر
    اعمل صيانتك بره التوكيل انضف واحسن وارخص وادام عينك


  3. #13

    الصورة الرمزية matantawy

    رقم العضوية : 137443

    تاريخ التسجيل : 27Mar2013

    المشاركات : 418

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: هيونداى i10

    السيارة[2]: Hyundai Accent RB

    الحالة : matantawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    روحت اجرب النهارده ويا ريتنى ما روحت وبالفعل كنسلت الجوب ومشيت واخدت العربية
    وفعلا مفيش حاجة اسمها ضمان في مصر
    اعمل صيانتك بره التوكيل انضف واحسن وارخص وادام عينك
    عملت ايه كده و سألت عن المساعدين ولا لأ؟؟

    م/محمود طنطاوى


  4. #14

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matantawy مشاهدة المشاركة
    عملت ايه كده و سألت عن المساعدين ولا لأ؟؟
    سالت عليهم قال خولصو ههههههههههههع وكنت رايح اعمل صيانة 15.000
    تخيل لما وصلت البيت لقيت الانذار باظ
    انا كنسلت الاوردر واخدت العربية ومشيت
    ودى كانت اول واخر مرة
    بره انضف وارخص وناس فاهمة وبكره رايح اصلح الانذار واعمل صيانة احسن من صيانتهم وسلاملى على الضمان والكلام الفارغ
    وبعد كده ان شاء الله موش هاشترى الا الخليجى
    وطبعا هسجل شكوى وهاعمل شكوى فى حماية المستهلك
    وفعلا الموضوع ده لازم يتثبت أوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووف


  5. #15

    الصورة الرمزية matantawy

    رقم العضوية : 137443

    تاريخ التسجيل : 27Mar2013

    المشاركات : 418

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: هيونداى i10

    السيارة[2]: Hyundai Accent RB

    الحالة : matantawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    سالت عليهم قال خولصو ههههههههههههع وكنت رايح اعمل صيانة 15.000
    تخيل لما وصلت البيت لقيت الانذار باظ
    انا كنسلت الاوردر واخدت العربية ومشيت
    ودى كانت اول واخر مرة
    بره انضف وارخص وناس فاهمة وبكره رايح اصلح الانذار واعمل صيانة احسن من صيانتهم وسلاملى على الضمان والكلام الفارغ
    وبعد كده ان شاء الله موش هاشترى الا الخليجى
    وطبعا هسجل شكوى وهاعمل شكوى فى حماية المستهلك
    وفعلا الموضوع ده لازم يتثبت أوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووف
    انا لو روحت بكره و قالولى خلصوا هخلص عليهم :d

    م/محمود طنطاوى


  6. #16

    الصورة الرمزية Boss 1111

    رقم العضوية : 142986

    تاريخ التسجيل : 10May2013

    المشاركات : 6

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Elantra

    السيارة[2]: Elanra

    الحالة : Boss 1111 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة
    سالت عليهم قال خولصو ههههههههههههع وكنت رايح اعمل صيانة 15.000
    تخيل لما وصلت البيت لقيت الانذار باظ
    انا كنسلت الاوردر واخدت العربية ومشيت
    ودى كانت اول واخر مرة
    بره انضف وارخص وناس فاهمة وبكره رايح اصلح الانذار واعمل صيانة احسن من صيانتهم وسلاملى على الضمان والكلام الفارغ
    وبعد كده ان شاء الله موش هاشترى الا الخليجى
    وطبعا هسجل شكوى وهاعمل شكوى فى حماية المستهلك
    وفعلا الموضوع ده لازم يتثبت أوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووف
    دول حضرتك شوية نصابين


  7. #17

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Boss 1111 مشاهدة المشاركة
    دول حضرتك شوية نصابين

    والله يا باشا كانت اول مرة اروح علشان اسال على المساعدين واخر مرة


  8. #18

    الصورة الرمزية khaabas

    رقم العضوية : 14995

    تاريخ التسجيل : 22Jul2008

    المشاركات : 2,018

    النوع : ذكر

    الاقامة : بورسعيد

    السيارة: chery a11

    السيارة[2]: Accent Rb

    دراجة بخارية: no

    الحالة : khaabas غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الحمد لله صلحت الانذار وربنا الستار


  9. #19

    الصورة الرمزية mhkorayem

    رقم العضوية : 115970

    تاريخ التسجيل : 24Oct2011

    المشاركات : 1,391

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: كيا ريو 2014

    السيارة[2]: هيونداي ماتريكس 2008

    الحالة : mhkorayem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kareem.ElAraby مشاهدة المشاركة
    طب كده كده حضرتك ضمانك خلص
    و علي المنتدي هنا المهندس هاني ميخائيل
    x توكيل و ما شاء الله عليه
    روحله و هات قطع الغيار بنفسك أو هو يجيبهالك
    شوف ايه يريحك
    انا بأروح التوكيل عشان الضمان و ساعات بأروح لهاني أغير تيل أشيك علي حاجه كده يعني
    و الاكسنت بأروحله برده صيانه ليها

    وفر فلوسك وبلاش تروح التوكيل تاني انت اولى بالفلوس من عم غبور
    جرب تعمل الصيانه الجايه مع مهندس هاني مش هتندم ان شاء الله

    أنا سعيد انك سألتني السؤال ده
    محمد كُريم


  10. #20

    الصورة الرمزية mhkorayem

    رقم العضوية : 115970

    تاريخ التسجيل : 24Oct2011

    المشاركات : 1,391

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: كيا ريو 2014

    السيارة[2]: هيونداي ماتريكس 2008

    الحالة : mhkorayem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matantawy مشاهدة المشاركة
    يا جماعة التوكيل من الأخر اول 20 الف تدلع عربيتك و تستحمل سرقتهم، بعد كده عليك و على الاماكن اللى الاعضاء بيرشحوها عن تجربة و ربنا يكتر من الاماكن المحترمة دى، انما التوكيل دول حسبى الله فيهم يعنى !

    بس الـ 20.000 كتير برضوا
    كفايه عليهم الواحد يستلم العربيه وشكراً على كده ولو في خليجي يبقى احسن واحسن
    وعلى راي المثل اللي بيقول (صباح الخير يا ضلالي انت فحالك وانا في حالي)

    أنا سعيد انك سألتني السؤال ده
    محمد كُريم



 
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 1 2 3 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. Hyundai Veloster Street 2012 هيونداي
    بواسطة احمدعبدالعزيز في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 01-11-2012, 02:50 AM
  2. مد الضمان على سيارات هيونداي من غبور
    بواسطة Invensys2011 في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 06-10-2012, 06:08 PM
  3. سؤال لـ غبور (وكيل هيونداي)
    بواسطة chpsy في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 08-10-2011, 03:33 PM
  4. Used Hyundai Getz هيونداي جيتز كسر زيرو أو مستعملة نضيف
    بواسطة josephedward في المنتدى قســم خاص لطلـبات شــراء الســـيارات و متعلقاتها فقـــط
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 07-08-2009, 03:10 AM
  5. fekry group ....zeft group
    بواسطة amruso في المنتدى فـــــورد
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 09-02-2009, 03:27 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2