| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 12 من 12

  1. #11

    الصورة الرمزية saddam

    رقم العضوية : 96064

    تاريخ التسجيل : 23Apr2011

    المشاركات : 3,658

    النوع : ذكر

    الاقامة : nasr city

    السيارة: more than 300 cars سابقا

    السيارة[2]: now I have 11 cars

    دراجة بخارية: من زمان

    الحالة : saddam غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    صديقي المواطن
    قولا واحدا ومن غير مجاملات ولا جبر خواطر
    اللي نصحك باﻷكسل ده شخص بيتمنالك كل السوء واللي نصحك تبعد عنها ده شخص أمين ومش عشان بس العفشة عشان هي مهزلة هيونداي هي وستيلر ومنجحتش في أي مكان في العالم غير في مصر عملا بالمثل العربي القديم القائل
    من قلة الخيل ركبوا عالكلاب سروج

    فدي عربية فاشلة وقبيحة قلبا وقالبا ومتليقش بيك ومفيش فيها أي مغريات أداء

    عايز عربيات ب 40 ألف ومش تعطل نهائي ومنظر جميل
    تدورلي على كورولا من 88 إلى آخر 91 أعظم كورولات الشكل ده

    بعديها تدور على كريسيدا من 88 حتى 92 حتى لو ب 45 ألف عربية متحطش غير زيت وبنزين ولو مش عايز تحط زيت وتمشيها بالبركة برضو مش تقوللك ﻷ

    بعديها تدور على مرسيدس معدل محرك 200 أو 230 من 77 وحتى 84 تجددها وجنوط 15 رئاسية ولون حديث وتمشي 200 براحتك وبرضو دون ال 45 ألف

    وفيه ميتسوبيشي جالانت من 86 وحتى 92 عربيات محترمة وفي رقبة ألف لانسر

    وفيه مازدا 929 من 87 وحتى 91

    وفيه نصايح كتير وطبعا عندك في الحديث إسبرانزا 113 و 213 وغيره وغيره أكسل إيه يا راجل

    وهذا ما لزم بيانه ودمتم
    وبالتوفيق وإلى اﻷمام ومن نصر إلى نصر
    ودمتم للنضال


  2. #12

    الصورة الرمزية thewesaman

    رقم العضوية : 41360

    تاريخ التسجيل : 29May2009

    المشاركات : 17

    النوع : ذكر

    الاقامة : alex

    السيارة: Ritmo

    السيارة[2]: ibiza

    الحالة : thewesaman غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    شكرا جزيلا يا رجاله علي مجهودكم بالنسبه للاستاذ جيفارا حضرتك يا فندم انا فعلا فكرت في البيجو بس مش عارف في ناس تقول عليها كلام عسل و جاتوه كمان و في ناس بتقول كلام (قبيح) عنها و لا مؤخذه انها مش اسد ولا حاجه لا انها مرات الاسد كمان فانا بجد محتار بيقولو مشكله سخونيه و كبالن و قطع غيار و مش اي حد يفهم فيها و مشاكل في العفشه و التقفيل المصري و الموتور الايراني و اعاده البيع الصعبه الشبه مستحيله
    اما بالنسبه للاستاذ صدام حضرتك اعتبرني زي اخوك عايز تتدوخني و تخليني الف حةلين نفسي انواع العربيات اللي حضرتك قولتها عندي معلومات بسيطه عنها بس كل اللي اعرفو انها نااااااادره جدا و انا ضد العربيات النادره للمشاكل المعروفه كرسيدا دي مثلا كانت مع ابويا الله يرحمه من 22 سنه محدش بيعرفها هنا لما اقول اسمها تخيل بقي لو بدور علي قطع غيار العربيه الكولت غير معروفه شكلها غريب جداااا و باب واحد كمان غير عمليه بالمره بالنسبالي بالنسبه للكرولا القديمه فهي مش بتتباع كتير و اللي عدو حالتها كويسه مش بيفرط فيها و اللي بيبعها بيبعها بفلوس مبالغ فيها جدا 45 الف و يمكن اكتر كمان بالاضافه ان الياباني عموما مقدرش علي قطع غياره الحمد لله مستوره بس مش لدرجه اني اجيب قطع غيار ياباني او الماني (اكل العيش مر و الحياه صعبه)
    بس في جميع الاحوال اشكر حضرتك جداااا علي التفاعل و الافادة بجد انسان محترم ربنا يباركلك
    بس انا مش عايز اطلع عن المواصفات اللي انا عايزها عموما ربنا يسهل و مستني رأيكم و رأي باقي الزملاء



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. ارجو المساعده عايز عربيه بــــ 50000 موديل 2005 على الاقل
    بواسطة Elsobky في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 08-08-2012, 10:48 AM
  2. عايز اشتري gps جديد ... ارجو المساعده
    بواسطة nightmare_9595 في المنتدى ساحة الملاحه البرية وتحديد المواقع GPS اجهزة وخرائط
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 27-02-2012, 02:03 PM
  3. بفكر اشترى سيراتو بس محتار جدا ارجو المساعده
    بواسطة احمد المصرى في المنتدى كـــــيا
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 04-08-2011, 12:53 PM
  4. ارجو المساعده يارجاله عايز عربيه
    بواسطة dr.amr في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 27
    آخر مشاركة: 12-12-2009, 04:23 AM
  5. عايز اشتري عربيه في حدود المبلغ ده..طالب المساعده..
    بواسطة sammor_28 في المنتدى قســم خاص لبيع السيارات فقـــط
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 15-07-2008, 04:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2