| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 3 من 9 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 81

  1. #21

    الصورة الرمزية M I D O

    رقم العضوية : 131111

    تاريخ التسجيل : 09Nov2012

    المشاركات : 5,961

    النوع : ذكر

    الاقامة : طنطا

    السيارة: Fiat 132

    السيارة[2]: Geely Emgrand EC 7

    دراجة بخارية: I.S.A BMW.s.1000.rr

    الحالة : M I D O غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aftr مشاهدة المشاركة
    الله ينور عليك ياميدو حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياغبور وبعدين ياجماعه فى الخوازيق للى فى العربيه دى والناس اللى اشترت زنبها ايه فين المسؤال عن الكلام ده
    الله ينور علينا وعليك يا صاحبي ..
    المشكلة في مراقبة الجودة عند غبور كلها زبالة

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥


  2. #22

    الصورة الرمزية M I D O

    رقم العضوية : 131111

    تاريخ التسجيل : 09Nov2012

    المشاركات : 5,961

    النوع : ذكر

    الاقامة : طنطا

    السيارة: Fiat 132

    السيارة[2]: Geely Emgrand EC 7

    دراجة بخارية: I.S.A BMW.s.1000.rr

    الحالة : M I D O غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazemgh مشاهدة المشاركة
    والله ده اهمال واستهتار بالزبائن اللى بتدفع دم قلبها ,,, شكرا لناشر هذه الفضيحه علشان بتوع غبور يعرفوا ان الناس لن تسكت على استهارتهم
    الملاك يا باشا مش هيسكتو وهيدولة علي دماغة

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥


  3. #23

    الصورة الرمزية M I D O

    رقم العضوية : 131111

    تاريخ التسجيل : 09Nov2012

    المشاركات : 5,961

    النوع : ذكر

    الاقامة : طنطا

    السيارة: Fiat 132

    السيارة[2]: Geely Emgrand EC 7

    دراجة بخارية: I.S.A BMW.s.1000.rr

    الحالة : M I D O غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassemali مشاهدة المشاركة
    حصل إني قولت قبل كده إن عيوب التقفيل اللي ظهرت ف العربيه دي .. عيوب ضمير .. مش مجرد عيوب عاديه .. غبور بلا ضمير .. ماحدش يشتري العربيه دي تاني .. كفايه كده
    اتفق معاك تماما هية عيوب ضمير فعلا وعدم اهتمام بجودة التقفيل

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥


  4. #24

    الصورة الرمزية M I D O

    رقم العضوية : 131111

    تاريخ التسجيل : 09Nov2012

    المشاركات : 5,961

    النوع : ذكر

    الاقامة : طنطا

    السيارة: Fiat 132

    السيارة[2]: Geely Emgrand EC 7

    دراجة بخارية: I.S.A BMW.s.1000.rr

    الحالة : M I D O غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saddam مشاهدة المشاركة
    صديقي المواطن
    يعجبني فيك تفاؤلك وحبك لمساعدة اﻵخرين وطموحك اﻷكبر من اللزوم بس إستمر إحنه بنشجعك على ده
    ولكن حختصرهالك
    زمان أبو المثل قال
    قد أسمعت لو ناديت حيا
    ولكن لا حياة لمن تنادي
    وهذا ما لزم بيانه ودمتم
    وبالتوفيق وإلى اﻷمام ومن نصر إلى نصر
    ودمتم للنضال
    حبيبي يا باشا ..
    بس حضرتك انا من النوع الي لو ليا حق مش هسيبة حتي لو بعد مليون سنة و الراجل دة صاحب حق وانا عرضت مساعدتة وهساعدة علي قد ما اقدر

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥


  5. #25

    الصورة الرمزية M I D O

    رقم العضوية : 131111

    تاريخ التسجيل : 09Nov2012

    المشاركات : 5,961

    النوع : ذكر

    الاقامة : طنطا

    السيارة: Fiat 132

    السيارة[2]: Geely Emgrand EC 7

    دراجة بخارية: I.S.A BMW.s.1000.rr

    الحالة : M I D O غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saddam مشاهدة المشاركة
    صديقي المواطن
    قولا واحدا إنت عارفني مبحبش كتر الكلام وبحب أجيب خلاصة الخلاصة وحقوللك كلمة مسؤول عليها قدامك وقدام ربنا وخدها مني كلمة
    لو إمجراند 7 إستلمتها من غير مكنة ومن غير فتيس ومن غير كاوتش قولا واحدا حتفضل أحسن من أفيو مرتين تلاتة كمان

    هو بس يمكن شباب اﻷخ حبيبي صاحب الموضوع وهو عارف أنا بحبه قد إيه بس مش مشكلة تستاهل يتعنل ليها موضوع دي عربية من غير عوامة ده شركات هوندا وجنرال موتورز وغيرها وتويوتا بيسحبوا آلاف العربيات ستويا ﻷخطاء قاتلة ده جنرال موتورز سنة من السنين سحبت عربيات عشان لما تتخبط تنك البنزين بينفجر وجابوها بالتلفزيون
    عوامة إيه اللي تزعلني وتخليني أغير نظرتي بعربية مرة إستلمت كومودو زيرو وهي أوتوماتيك رحت رخصت العربية متجيبش غير 3 نمر مفيش رابع ولا زعلت بتاتا ولا إتقمصت رحت تاني يوم للتوكيل قالوا مفيهاش حاجة أصريت فيها حاجة بحكم خبرة السنين طلع فيها حساس في الفتيس خارجي إتغير بربع ساعة ورغم إن إنتاج العربية دي إتوقف وتوكيلها قفل لكن من وجهة نظري العربية دي من أشرف العربيات اللي شافتها مصر في الدفع الرباعي المتوسط
    وهذا ما لزم بيانه ودمتم
    وبالتوفيق وإلى اﻷمام ومن نصر إلى نصر
    ودمتم للنضال
    كلام جميل كالعادة يا باشا

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    . . . . . . . أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥


  6. #26

    الصورة الرمزية horas3000

    رقم العضوية : 32723

    تاريخ التسجيل : 12Feb2009

    المشاركات : 7,095

    النوع : ذكر

    الاقامة : Kuwait- Naser city

    السيارة: Renault Fluence 11- Outlander 08- Murano 06- BMW X5 10 - BMW 740Li 06

    السيارة[2]: Mitsubishi Pajero 10

    دراجة بخارية: non

    الحالة : horas3000 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لا حول و لا قوه الا بالله
    دي فضيحه
    و الفضيحه الاكبر اسلوب التعامل
    للاسف استمرار انتاج الفيرنا قضي علي امال الاميجراند انها تنجح بالشكل المطلوب

    Sharief Mansy شريف منسي
    شكرا نايل موتورز

    Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven


  7. #27

    الصورة الرمزية khaled_2011

    رقم العضوية : 5154

    تاريخ التسجيل : 02Feb2008

    المشاركات : 326

    النوع : ذكر

    الاقامة : الهرم

    السيارة: nubira

    السيارة[2]: nubira

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : khaled_2011 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياجماعه انا نازل الجمعه الجايه ان شاء الله اجيب عربيه ترشحولى ام جراند وﻻ اخلص فى اﻻفيو اللى قدامى 2011اتوماتيك سودا رشه نظافه ب68000
    افيدونى مع العلم ان البلد مش محتاجة مانول خالص ايه رائيكم
    منتظر ردكم

    [all1=#8c1212]
    nubira forever
    [/all1]

    starbucks سابقاً


  8. #28

    الصورة الرمزية raedegypt

    رقم العضوية : 50459

    تاريخ التسجيل : 19Oct2009

    المشاركات : 1,319

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصرى-بالمملكه العربيه السعوديه

    السيارة: سيراتو 2012

    السيارة[2]: النترا

    الحالة : raedegypt غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يعنى دة بسيطه وعادى تتعمل طالما السيارة تحت الضمان ... تعمل ايه بقى لما تلاقى مشاكل الصدى ظهرت فى الاسبرنزا والشيفروليه الافيو .. اهو دة بقى عيب انسى يتصلح . طالما خامات الحديد المستخدمه رديئه ومافيش معالجه صح لها علشان التكلفه والزبون يلبس ...


  9. #29

    الصورة الرمزية khaled_2011

    رقم العضوية : 5154

    تاريخ التسجيل : 02Feb2008

    المشاركات : 326

    النوع : ذكر

    الاقامة : الهرم

    السيارة: nubira

    السيارة[2]: nubira

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : khaled_2011 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    روحتو فين يا رجاله

    [all1=#8c1212]
    nubira forever
    [/all1]

    starbucks سابقاً


  10. #30

    الصورة الرمزية tito32

    رقم العضوية : 154376

    تاريخ التسجيل : 09Jan2014

    المشاركات : 454

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: مرسيدس

    السيارة[2]: صنى

    الحالة : tito32 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    متابع



 
صفحة 3 من 9 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. يادى الفضيحة
    بواسطة ehabbasha30 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 14-12-2009, 07:22 PM
  2. اتفرجو على عربيات المصريين
    بواسطة الغزالى في المنتدى مقــاطـع الفيــديـو و الكليبات و صـور للسيارات
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 30-09-2009, 02:23 PM
  3. **حادث مروع : اوكتافيا " أكلت " بيجو307 ( الفضيحة الفرنسية ) و ياريس مسكينة جريحة **
    بواسطة CryptonX في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 49
    آخر مشاركة: 31-01-2009, 05:55 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2