كان يوم جميل جداً بصراحة انا مكنتش متوقع يبقي حلو أوي كدة :)

بجد كان شرف لي إني أتعرف بكل الناس الحلوة دي في يوم واحد

انا مكنتش متوقع نبقي كتير كدة لأن العادي في المقابلات إن ناس بتكسل في أخر لحظة و ناس بتعتذر و ناس مبتجيش و خلاص حتي في المقابلات العادية بين الأصدقاء .. إنما كانت المفاجأة إن كله جه :) تقريباَ ما عدا شخص أو إتنين و بجد إستمتعت بالوقت كله من ساعة ما إتقابلنا .

حضر بالترتيب

انا وصلت موبيل الساعة 3 إلا خمسة .. 3 بالضبط و الثانية تيمور باشا كان وصل :) بمجرد ما سلمت عليه كان هند (ara) و زوجها (ياسر) وصلوا :) .. و إحنا بنسلم وصل علي باشا و العائلة .. و أستاذ أحمد مصطفي (amfci106) .. و وصلت السيريون النبيتي الوحيدة (أستاذ عمرو عمارة renamr) و أخوه بالماتيريا النبيتي برضه بس هو مش بيخش عالمنتدي :) ثم وصلت بالسيريون السماوي الوحيدة في اللقاء دكتور سالي sarazizo .. و أخيراًَ وصل إلي المكان معاذ الشرباصي و أخواته و علا عثمان .. و كان معانا عالتليفون في الطريق دكتور أحمد ahmedelhamf بالماتيريا الرمادي و أبو عبد الله الغني عن التعريف ، ثم إنضم لينا بعد صلاة العصر العضو الجميل السكوداوي usama و بجد كان حضوره شئ جميل و إتشرفنا بمعرفنه .

و من هنا إبتدت الناس تبحلق :) مجموعة من السيريون قافلة البنزينة كلها و ناس كتير واقفين .. أول ما إكتملنا توجهنا عالطريق .. و بصراحة انا أكتر واحد إستمتع بالطريق لأني كنت أول عربية فا كنت شايف في المرايا صف طوووووووييييييل من السيريون :) و في الملفات بقي إوعي بجد

وصلنا الكافيه .. الناس جالها ذهول .. و إبتدت اسألة إذا كان ده معرض سيارات .. طب هي العربيات دي بتتباع ؟ طب بكام ؟ طب هو إنتوا بتصوروا إعلان ؟ طب أحمد السقا جي إمتي و حاجات كدة .

بعد ما أخدنا صور للعربيات و هي جنب بعض و كان شكلها حلو جداَ ما شاء الله وصلنا دكتور أحمد .. و وحنا بنركن الماتيريا بتاعته وصل أبو عبد الله :) و بكدة إكتمل الشعب السيريوني و قعدنا في الكافيه و كان الواضح بين الحضور إن تحس إنهم عارفين بعض قبل كدة لا يمكن تتخيل إن الناس دي أول مرة تقعد مع بعض .

بجد كان يوم جميل أوي يا ريت يتكرر مرة تانية و تالتة و رابعة و انا إتشرفت بمقابلة كل من حضر المقابلة

P.S

دكتور سالي ملحقناش نسلم عليكي للأسف لأن كنا في الصلاة بس شكراَ لحضورك بجد و نورتينا و إتشرفت بمعرفتك

و أخيراَ .. كل سنة و إنت طيب يا ياسر (زوج ara ) إنهاردة كان عيد ميلاده :)
و أتمني تكونوا قضيتم يوم جميل



و أتمني تكونوا قضيتم جميعاَ يوم جميل

الصور مع عمرو عمارة :D