| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13

  1. #1

    الصورة الرمزية mahmoud.69

    رقم العضوية : 150376

    تاريخ التسجيل : 21Oct2013

    المشاركات : 430

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: ربنا يرزق

    السيارة[2]: optra

    الحالة : mahmoud.69 غير متواجد حالياً

    افتراضي تجربه شراء مساعدين من هشام لهيطة - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    انهارضة رحت علشان اشتري مساعدين مونرو للاوبترا المهم رحت الوكيل المعتمد بتعاهم في شارع عماد الدين في وسط البلد المهم لقيت عنده امامي فقط وقالي الخلفي هيجي اخر الشهر المهم سئلتة السعر كام قالي 600 امامي و600 خلفي ومعاهم شهادة ضمان لمدة عام المهم قولت اروح عند لهيطة هو موزع معتمد ولقيته عنده المساعدين بس منغير شهادة ضمان وبي 700 جنية امامي و700 خلفي

    يعني موزع معتمد تمام اكيد بتاخد المساعدين ب اقل من سعر السوق وبتبعها بي اغلي من الوكيل ازاي دة ؟؟؟

    عودت من جديد


  2. #2

    الصورة الرمزية J A G U A R

    رقم العضوية : 149487

    تاريخ التسجيل : 02Oct2013

    المشاركات : 10,977

    النوع : ذكر

    الاقامة : DAMANHOUR , ALEX

    السيارة: ♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

    السيارة[2]: O---P---T---R---A

    دراجة بخارية: ♥♥♥-._.-♥♥♥

    الحالة : J A G U A R غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    كفايه اسمه



  3. #3

    الصورة الرمزية احمد المصرى

    رقم العضوية : 49520

    تاريخ التسجيل : 10Oct2009

    المشاركات : 6,024

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 اكتوبر

    السيارة: كيا سيراتو 2010

    السيارة[2]: دايو لانوس 2006

    الحالة : احمد المصرى غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بس ممكن المساعدين يكونوا زيت فقد او زيت على غاز والسعر بيختلف طبعا ممكن يكون الاول زيت فقط والمحل التانى زيت على غاز علشان كدا في فرق فى السعر

    اللهم ارزقنى بر والدى

    [SIGPIC][/SIGPIC]


  4. #4

    الصورة الرمزية akmm

    رقم العضوية : 117583

    تاريخ التسجيل : 08Dec2011

    المشاركات : 7,814

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: mercedes

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: no

    الحالة : akmm غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد المصرى مشاهدة المشاركة
    بس ممكن المساعدين يكونوا زيت فقد او زيت على غاز والسعر بيختلف طبعا ممكن يكون الاول زيت فقط والمحل التانى زيت على غاز علشان كدا في فرق فى السعر
    السعر على حسب نوعيه المساعد للعربيه ... ميفرقش زيت او زيت وغاز او غاز فقط ...... الا لو كان المساعد رياضى وآخر عادى .


  5. #5

    الصورة الرمزية Karim_Monir

    رقم العضوية : 32

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 26,316

    النوع : ذكر

    الاقامة : جسر السويس-القاهرة

    السيارة: BMW E90

    السيارة[2]: Jeep KK 2009

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Karim_Monir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لا السعر بيختلف فعلا من مساعد زيت على غاز لمساعد غاز بس
    شوف الكلام ده في ال kyb لما كان معايا الكرولا
    وسعر الدولار زاد جدا اللي بيشتري دولارات بصفه مستمره عارف ده الشهر اللي فات كان سهر اجيب دولارت ب 7.5 النهاردة مش عارف اجيبه ب 7.9
    40 قرش فرق في الدولار تخللي معظم التجار يستفيدو بفرق السعر ده

    معذرة اللي انت عملته ده تشهير لانهع مسرقكش ولا باعلك حاجة مغشوشه هو رفع السعر نتيجة ارتفاع سعر العمله وانت في مصر متتوقعش انك تلاقي تجار محترمين ميغليش لما اعمله ترتفع
    من فضلك غير العنوان لانه سهل يقاضيك بتشهير


    جروب ورشة نايل موتورز علي الفيس بوك


    صفحة ورشة نايل موتورز على الفيس بوك


  6. #6

    الصورة الرمزية mahmoud.69

    رقم العضوية : 150376

    تاريخ التسجيل : 21Oct2013

    المشاركات : 430

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: ربنا يرزق

    السيارة[2]: optra

    الحالة : mahmoud.69 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    استاذ كريم
    انا لما رحت الوكيل قولت لهم عايز مساعدين غاز علي زيت قالي بي 600
    رحت للموزع هشام لهيطة قولت له عايز مساعدين غاز علي زيت قالي 700 ولما قولت له بتهزر وشهم الدم جري منه قالي ليه هو في هزار في الشغل قولتلة ازاي ووكيلهم الي المفروض كسبان فيها بيبعهم بي 600 جنية وانتم بتبعوها بي 700 وموزع معتمد ازاي ؟؟؟
    قالي كدة هيا بي 700 حتي اسلوب الرد لو نفترص ان الوكيل بيبعهم لي الموزع بنفس السعر للزبون العادي ودة استحالة الموزع بياخد القطع غيار بي سعر الجملة عكس الاستهلاكي الزبون يعني المهم خالينا نفترض انه واخدها بنفس السعر الي انا هاخدهم بيهم من الوكيل يبقا ايه الفرق بيني وبين الموزع المعتمد ؟ تاني شيئ حلال تكسب في المساعدين 200 جنية زيادة دة في شرع مين بنسرق ولا بنلاقي الفلوس

    عودت من جديد


  7. #7

    الصورة الرمزية akmm

    رقم العضوية : 117583

    تاريخ التسجيل : 08Dec2011

    المشاركات : 7,814

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: mercedes

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: no

    الحالة : akmm غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مع احترامى للجميع لما حبيت اشترى مساعدين للعربيه عندى مونرو ايضا من الوكيل بتاعهم بشارع مراد بالجيزه كان فيه النوعين زيت فقط وغاز على زيت ... ولما سالت عن السعر قال لى ان الاتنين سعر واحد وسبب تواجد النوعين ان فيه سائقين يفضلون الزيت فقط وغيرهم يفضلون الغاز على زيت لانه انعم للسياره ....... ولكن الاختلاف في اتلسعر للانواع الرياضيه فقط لشده قساوتها وتصنع بطريقه اخرى ومكنش عنده منها .... على فكره الوكيل ده لديه جهاز مركب عليه نوعين المساعدين علشان الزبون يختار النوع المناسب لسيارته .... لكن إرتفاع سعر الدولار ده شىء تانى خالص .


  8. #8

    الصورة الرمزية Karim_Monir

    رقم العضوية : 32

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 26,316

    النوع : ذكر

    الاقامة : جسر السويس-القاهرة

    السيارة: BMW E90

    السيارة[2]: Jeep KK 2009

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Karim_Monir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    استاذ محمود
    براحتك انا نبهتك انه ممكن يرفع عليك قضيه تشهير بسهوله واكيد انت وقتك مش هايسمح بزياره واحدة لمباحث الانترنت لو عمل فيك محضر تشهير
    كفايه سخافه الاستدعاء والتحقيق
    انا عملت اللي عليا وحذرتك
    لان نفس اللي حصل لعضو قبل كدة من اربع سنين
    تحياتي


    جروب ورشة نايل موتورز علي الفيس بوك


    صفحة ورشة نايل موتورز على الفيس بوك


  9. #9

    الصورة الرمزية mahmoud.69

    رقم العضوية : 150376

    تاريخ التسجيل : 21Oct2013

    المشاركات : 430

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: ربنا يرزق

    السيارة[2]: optra

    الحالة : mahmoud.69 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim_Monir مشاهدة المشاركة
    استاذ محمود
    براحتك انا نبهتك انه ممكن يرفع عليك قضيه تشهير بسهوله واكيد انت وقتك مش هايسمح بزياره واحدة لمباحث الانترنت لو عمل فيك محضر تشهير
    كفايه سخافه الاستدعاء والتحقيق
    انا عملت اللي عليا وحذرتك
    لان نفس اللي حصل لعضو قبل كدة من اربع سنين
    تحياتي
    والله كل شيئ جايز
    وانا عن نفسي مضحكش عليك وقتي مايسمحش في موضوع فاضي زي دة
    وارجع واقول انا مالي
    ياريت تمسح الموضوع وخلاص وعلي رأي المثل مافيش فايدة

    عودت من جديد


  10. #10

    الصورة الرمزية memo_p910

    رقم العضوية : 17584

    تاريخ التسجيل : 31Aug2008

    المشاركات : 1,485

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: FIAT PUNTO DUAL LOGIC

    السيارة[2]: Persona 2009

    دراجة بخارية: no

    الحالة : memo_p910 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    في السعوديه التجار الغشاشين الحكومه كانت بتقفل لهم المحل وتعلق عليه يافطه للتشهير ولكي يكون عبره لمن يعتبر

    (( ومن يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب ))



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. تجربه شراء اي باد 2 مستعمل
    بواسطة tamer_a7 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 11-06-2017, 02:24 AM
  2. عاوز نمرة توكيل مونرو بشارع مراد او هشام لهيطة بالتوفقية
    بواسطة maka في المنتدى ورشـــة نــايل مــــوتـــورز
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 02-08-2014, 12:19 PM
  3. تجربه شراء بازوكا وجى ام
    بواسطة totaman في المنتدى قســـم الصوتـــيات
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 15-08-2012, 05:40 PM
  4. تجربه شراء ريسيفر اتش دي
    بواسطة tamer_a7 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 30
    آخر مشاركة: 19-12-2011, 08:57 PM
  5. عنوان هشام لهيطة
    بواسطة SHLD في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 23-06-2008, 01:03 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2