| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 48

الموضوع: فتيس ليون ٢٠١٥

  1. #1

    الصورة الرمزية Yoyo.yasso

    رقم العضوية : 133577

    تاريخ التسجيل : 16Jan2013

    المشاركات : 111

    النوع : انثى

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Seat leon 2015

    الحالة : Yoyo.yasso غير متواجد حالياً

    Question فتيس ليون ٢٠١٥ - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم
    من فضلكم عايزة اعرف لسه فى مشكلة فى dsg ؟ ولا اتحلت ؟
    لاننا عايزين نجيب الليون وخايفين من النقطه دى


  2. #2

    الصورة الرمزية Waseem.Elbialy

    رقم العضوية : 169219

    تاريخ التسجيل : 10Dec2014

    المشاركات : 26

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: سكودا أوكتافيا A7

    السيارة[2]: هيونداي نيو اكسنت

    الحالة : Waseem.Elbialy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياريت تتأكدي كويس لآن انا واحد صاحبي لسه مستلم الابيزا 2015 والفتيس dsg و بينتش معاه كل شوية
    فياريت اتأكدي كويس وربنا يرزقك القرار الصح ان شاء الله


  3. #3

    الصورة الرمزية AHMEDJUDDY

    رقم العضوية : 155838

    تاريخ التسجيل : 10Feb2014

    المشاركات : 654

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهره

    السيارة: فانتازيا سبورت 2012

    السيارة[2]: النترا 2012

    الحالة : AHMEDJUDDY غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اتخن واحد في مصر والشركه الام نفسها ميقدرش يرد علي هذا السؤال القاتل
    انا هموت علي الليون وخصوصا الكوبيه منها . بس خاااااايف من نفس النقطه دي
    ولحد النهارده مش بسمع ردود دامغه كلها عن سمع ... زي مثلا
    ان شاء الله خير .... المشكله اتحلت في 2011 ... انقل مانيوال في الزحمه
    ... هات الs مود في الزحمه ... حط بنزين 95(مع اني مش عارف ايه علاقه البنزين بالفتيس اساسا)
    كله كلام بس اللي هيجرب في الاخر و يدفع ال200 لحلوح هو انا ولو في اي حاجه لقدر الله اللي هيشرب
    هو انا ... امشي علي المثل الجامد اللي بيقول
    الباب اللي يجيلك منه الريح سده و اتاتستريح .
    حرام اجرب في 200 الف جنيه .. شوفوا ماركه تانيه وخلاص .


  4. #4

    الصورة الرمزية ahmed.Elashy

    رقم العضوية : 157189

    تاريخ التسجيل : 10Mar2014

    المشاركات : 522

    النوع : ذكر

    الاقامة : السويس

    السيارة: .......

    السيارة[2]: Seat Ibiza 2014

    الحالة : ahmed.Elashy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لو الهسهس موجود بلاش
    انا عتدي الهسهس دا بس كنت قابل للموضوع
    ياريت الاستاذ اللي بيقول عربيه زميله فتيسها بينتش يفيدنا اكتر عشان الواحد مقلق كده
    والموضوع حصل معاه ازاي
    والتوكيل عمل ايه





    Seat Ibiza 2014-1600cc
    [aldl]http://nileup.com/up/watermark.php?src=uploads/nilemotors_14035267351.jpg&p=c[/aldl]


  5. #5

    الصورة الرمزية Yoyo.yasso

    رقم العضوية : 133577

    تاريخ التسجيل : 16Jan2013

    المشاركات : 111

    النوع : انثى

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Seat leon 2015

    الحالة : Yoyo.yasso غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    احنا توكلنا على الله واشتريناها اول امبارح
    العربيه ما شاء الله تحفه
    و رحنا بيها مشاوير كتير لحد دلوقتى ملحظناش حاجه وجوزى اتصل بالتوكيل قبل ما نشتريها وسألهم قالولوا اننا جايلنا تنبيه من الشركة الام ان المشكلة دى خلاص اتحلت فى موديلات ٢٠١٥ وانها كانت فعلا موجودة فى موديل قبل كده بس دلوقتى خلاص معرفش بأه ده كلام بيريحونا بيه ولا ايه
    وبالمناسبه احنا حطينا بنزين ٩٢ عادى مش ٩٥ يعنى
    ادعولنا بالبركة وان ربنا يرزقنا خيرها ويكفينا شرها يارب وتبقي قدم سعد علينا
    ومتشكرة لردودكم واهتمامكم


  6. #6

    الصورة الرمزية خالد دياب

    رقم العضوية : 168179

    تاريخ التسجيل : 13Nov2014

    المشاركات : 256

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: هوندا

    الحالة : خالد دياب غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بالتوفيق ربنا يدليكم خيرها ويكفيكم شرها


  7. #7

    الصورة الرمزية NaderNabil

    رقم العضوية : 45

    تاريخ التسجيل : 18Apr2007

    المشاركات : 5,565

    النوع : ذكر

    الاقامة : المعادي..أخر الشارع

    السيارة: Logan A/T-Yaris HB HL

    السيارة[2]: Astra J Cosmo

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : NaderNabil غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ألف مبروك

    العربية جميلة و مع واحد صاحبي عاملة 6000كم حتى الان

    و بدأت تنتشر جامد في الشارع...في اليوم بشوف حوالي 4-5 عربيات منها


  8. #8

    الصورة الرمزية Yoyo.yasso

    رقم العضوية : 133577

    تاريخ التسجيل : 16Jan2013

    المشاركات : 111

    النوع : انثى

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Seat leon 2015

    الحالة : Yoyo.yasso غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الله يبارك فيكم
    ربنا يطمنكم


  9. #9

    الصورة الرمزية kofta

    رقم العضوية : 17007

    تاريخ التسجيل : 23Aug2008

    المشاركات : 579

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: soon

    السيارة[2]: soon

    الحالة : kofta غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اولا : الف مبروك و ربنا يبعدك عن شر طريقها ...
    ثانياً : فى الزحمة خليها وضع المانيوال ( استبترونك ) افضل لتفادى اى مشاكل
    ثالثاً : يفضل بنزين 95 عشان الـ 92 مع الوقت هتسمع صوت تكتكة فيفضل 95 احسن ... احد الاعضاء جرب خلط 95 على 92 و كان تمام بس الله و اعلم


  10. #10

    الصورة الرمزية Yoyo.yasso

    رقم العضوية : 133577

    تاريخ التسجيل : 16Jan2013

    المشاركات : 111

    النوع : انثى

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Seat leon 2015

    الحالة : Yoyo.yasso غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kofta مشاهدة المشاركة
    اولا : الف مبروك و ربنا يبعدك عن شر طريقها ...
    ثانياً : فى الزحمة خليها وضع المانيوال ( استبترونك ) افضل لتفادى اى مشاكل
    ثالثاً : يفضل بنزين 95 عشان الـ 92 مع الوقت هتسمع صوت تكتكة فيفضل 95 احسن ... احد الاعضاء جرب خلط 95 على 92 و كان تمام بس الله و اعلم

    الله يبارك فيك
    شكرا
    انا فعلا سمعت موضوع المانيوال ده وهاجربه ان شاء الله
    بخصوص البنزين ف مكتوب على علبه البنزين انه بيبقبل ٩٢ عادى علشان كده فولنا اول مرة ٩٢
    بس شكلى هنفذ نصيحه الشخص اللى قالنا مرتين ٩٢ ومرة ٩٥
    اصل لو خليناها كلها ٩٥ هاتبقي مرتب تانى



 
صفحة 1 من 5 1 2 3 4 5 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. ايهم افضل نيسان قاشقاى ٢٠١٥ ام كيا اسبورتاج ٢٠١٥ ام هيونداى اى اكس ٣٥ ٢٠١٥
    بواسطة عم جحا في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 24-12-2014, 06:20 PM
  2. يا رجالة سيراتو اعلى فئة ٢٠١٥ ولا شارك اعلي فئة ٢٠١٥
    بواسطة Ahmadbakr في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 26-08-2014, 10:19 PM
  3. يا شباب يا رجالة سيراتو اعلى فئة ٢٠١٥ ولا شارك اعلي فئة ٢٠١٥
    بواسطة Ahmadbakr في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 28
    آخر مشاركة: 23-08-2014, 02:40 AM
  4. فتيس ليون 2014
    بواسطة m1988 في المنتدى ســـيات
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 23-12-2013, 07:15 PM
  5. نتشة في فتيس السيات ليون 2004 - ارجو المساعدة
    بواسطة tarekallaithy في المنتدى ســـيات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 23-09-2013, 08:24 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2