| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 9 من 9

  1. #1

    الصورة الرمزية inspiron

    رقم العضوية : 37364

    تاريخ التسجيل : 05Apr2009

    المشاركات : 3,519

    النوع : ذكر

    الاقامة : HARAM

    السيارة: VW passat B7 - Verna 1.6

    السيارة[2]: BMW 335i - volvo s80

    دراجة بخارية: non

    الحالة : inspiron غير متواجد حالياً

    افتراضي للأمانة خدوا بالكم ( ملاك الـ dsg ) - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم معشر فولكس الكرام.

    بعد التحية

    الأمانة تقتضي إني أقولكم خدوا بالكم
    عربيتي باسات 2014 ولله الحمد علي كل حال جابت فتيس بعد 45000 كم

    يعني باختصار كده اتضح ان مفيش حاجة اسمها جيل رابع ولا تعديل ولا بطيخ
    والكلام ينطبق علي أي عربية من vag فيها الفتيس الحقير ده

    وربنا يستر طريق الجميع
    شكرا


  2. #2

    الصورة الرمزية ahmed.Elashy

    رقم العضوية : 157189

    تاريخ التسجيل : 10Mar2014

    المشاركات : 522

    النوع : ذكر

    الاقامة : السويس

    السيارة: .......

    السيارة[2]: Seat Ibiza 2014

    الحالة : ahmed.Elashy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا قريت ردودك ف الاقسام التانيه
    يعني راشش بره وتخرجكك بره الضمان ازاي ؟
    استعباط رسمي
    انا مركب ليدات زياده
    هل دي برده تخرج من الضمان ؟





    Seat Ibiza 2014-1600cc
    [aldl]http://nileup.com/up/watermark.php?src=uploads/nilemotors_14035267351.jpg&p=c[/aldl]


  3. #3

    الصورة الرمزية warfighter2114

    رقم العضوية : 45794

    تاريخ التسجيل : 30Aug2009

    المشاركات : 568

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: opel vectra

    السيارة[2]: Seat Cordoba 6K ALM 1.6 75HP

    دراجة بخارية: no

    الحالة : warfighter2114 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ربنا يعوضك بس في نقطه علي حسب ما تابعت أن موضوع الفتيس يتوقف علي استخدام الشخص حيث في الأماكن المزدحمة يفضل القياده المانيوال والأماكن السريعه قياده اتوماتيك فهل الكلام ده صحيح وحتي ولو مش منطقي
    ربنا يعوضك

    seat cordoba 6k 1.6 ALM 75HP


  4. #4

    الصورة الرمزية sonaeg

    رقم العضوية : 45684

    تاريخ التسجيل : 29Aug2009

    المشاركات : 548

    النوع : ذكر

    الاقامة : Tanta

    السيارة: corolla 2012,logan

    السيارة[2]: toyota carina 1983

    دراجة بخارية: no

    الحالة : sonaeg غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ﻻ اله اﻻ الله ربنا يعوض عليك


  5. #5

    SYD

    الصورة الرمزية SYD

    رقم العضوية : 94704

    تاريخ التسجيل : 14Apr2011

    المشاركات : 12,403

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram - Giza

    السيارة: OPEL VECTRA 2.0

    السيارة[2]: Seat IBIZA 1999

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : SYD غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    معوض مخلف ان شاء الله
    بس حقيقي والله وانت عارف ان الفتيس اتعدل السوفت بتاعه ومشاكله تكاد تكون انعدمت من 2013

    تحياتي

    Eng. Mohamed Sayed | MS Networking Trainer
    IBIZA MK2 (Typ 6K) APQ 1.4 MPI R4 44KW - 60hp

    <a href=http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic94704_5.gif target=_blank>http://www.nilemotors.net/Nile/signa...pic94704_5.gif</a>

    صفحة القسم علي الفيس بوك


  6. #6

    الصورة الرمزية sala7

    رقم العضوية : 73157

    تاريخ التسجيل : 16Jun2010

    المشاركات : 911

    النوع : ذكر

    الاقامة : ismailia

    السيارة: Kia Sportage GT

    السيارة[2]: LEON cupra 1.8-20v

    دراجة بخارية: no

    الحالة : sala7 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة inspiron مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم معشر فولكس الكرام.

    بعد التحية

    الأمانة تقتضي إني أقولكم خدوا بالكم
    عربيتي باسات 2014 ولله الحمد علي كل حال جابت فتيس بعد 45000 كم

    يعني باختصار كده اتضح ان مفيش حاجة اسمها جيل رابع ولا تعديل ولا بطيخ
    والكلام ينطبق علي أي عربية من vag فيها الفتيس الحقير ده

    وربنا يستر طريق الجميع
    شكرا

    انت مشاغب على الطريق ... انت أكيد جبت اجله يا صديقي
    بص انا هقولك حاجه و مش بهزر .. لو لقيت صرفه انك تسقط جير عادي في عربيتك اسمع كلامي و نفذ
    انا لسه الجير فارط مني امبارح مع انه مش dsg بس اقسم بالله انا كرهت الجير الاوتو من صيانته سواء القديم ولا الجديد
    بس لو عايز حل للي عندك اشتري سويتش كامل و برمجه من القديم و ركبه و كل ما يخرب هتفضل كدا تغير وتبرمج .. موضوع مقرف جدااااااااا

    الله يعينك يا كوتش

    SEAT SERVICES
    [shfaf2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13794850301.jpg[/shfaf2]


  7. #7

    الصورة الرمزية mohammad isdf

    رقم العضوية : 137317

    تاريخ التسجيل : 26Mar2013

    المشاركات : 750

    النوع : ذكر

    الاقامة : El Sheikh Zayed city

    السيارة: Suzuki Swift Dzire 1.2 cc

    السيارة[2]: seat Ibiza 94

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mohammad isdf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sala7 مشاهدة المشاركة
    انت مشاغب على الطريق ... انت أكيد جبت اجله يا صديقي
    بص انا هقولك حاجه و مش بهزر .. لو لقيت صرفه انك تسقط جير عادي في عربيتك اسمع كلامي و نفذ
    انا لسه الجير فارط مني امبارح مع انه مش dsg بس اقسم بالله انا كرهت الجير الاوتو من صيانته سواء القديم ولا الجديد
    بس لو عايز حل للي عندك اشتري سويتش كامل و برمجه من القديم و ركبه و كل ما يخرب هتفضل كدا تغير وتبرمج .. موضوع مقرف جدااااااااا

    الله يعينك يا كوتش
    كرهت الجير الأوتو من صيانته ؟

    طب فهمنى بقى عشان انا نفسى اشترى عربية اوتوماتيك واترحم من المانوال ؟

    الاوتو ايه صيانته وازاى طيب التعامل معاه اثناء الزحام ؟

    Suzuki Swift Dzire 1.2 cc


  8. #8

    SYD

    الصورة الرمزية SYD

    رقم العضوية : 94704

    تاريخ التسجيل : 14Apr2011

    المشاركات : 12,403

    النوع : ذكر

    الاقامة : Haram - Giza

    السيارة: OPEL VECTRA 2.0

    السيارة[2]: Seat IBIZA 1999

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : SYD غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad isdf مشاهدة المشاركة
    كرهت الجير الأوتو من صيانته ؟

    طب فهمنى بقى عشان انا نفسى اشترى عربية اوتوماتيك واترحم من المانوال ؟

    الاوتو ايه صيانته وازاى طيب التعامل معاه اثناء الزحام ؟

    الجير الأوتو مشاكله كتير ودة لأن صياناته كتير وللأسف لازم صيانات صح
    والصيانات الصح عمرها ما هتم في المراكز التعبانة بتاعتنا
    لو عايز تركب أوتو وتريح دماغك اركب الأوتو بتاع زمان ال3 غيار وال4 غيار اللي مافيهوش فن ولا فيه اي تعقيدات

    تحياتي

    Eng. Mohamed Sayed | MS Networking Trainer
    IBIZA MK2 (Typ 6K) APQ 1.4 MPI R4 44KW - 60hp

    <a href=http://www.nilemotors.net/Nile/signaturepics/sigpic94704_5.gif target=_blank>http://www.nilemotors.net/Nile/signa...pic94704_5.gif</a>

    صفحة القسم علي الفيس بوك


  9. #9

    الصورة الرمزية sala7

    رقم العضوية : 73157

    تاريخ التسجيل : 16Jun2010

    المشاركات : 911

    النوع : ذكر

    الاقامة : ismailia

    السيارة: Kia Sportage GT

    السيارة[2]: LEON cupra 1.8-20v

    دراجة بخارية: no

    الحالة : sala7 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة syd مشاهدة المشاركة
    الجير الأوتو مشاكله كتير ودة لأن صياناته كتير وللأسف لازم صيانات صح
    والصيانات الصح عمرها ما هتم في المراكز التعبانة بتاعتنا
    لو عايز تركب أوتو وتريح دماغك اركب الأوتو بتاع زمان ال3 غيار وال4 غيار اللي مافيهوش فن ولا فيه اي تعقيدات

    تحياتي
    والله يا سيد حتى الجير القديم ما نافع معاه اي حاجه .. خصوصا المبرد ابن ال ... ، انا مش فاهم مش قادرين يعملوا يعني مبرد هواء !!!!
    الجير فرط منى بسبب مبرد الميه خرب و الميه دخلت جوه .... حاجه اخر عكننه
    بص يا صديقي
    الجير القديم ممتاز و بيستحمل .. لكن يفضل اختراع فاشل بجميع المقاييس .. لو جيت تشوف البلاد المصنعه اساسا و خصوصا اوربا تلاقي ٩٠٪ جيرات عادية و الباقي طبعا اوتو

    لكن ارجع و اقول ان المثل المصري الشعبي بيقول اللي عايز الدح مايقولشي ؟؟؟؟

    SEAT SERVICES
    [shfaf2]http://nileup.com/up/uploads/nilemotors_13794850301.jpg[/shfaf2]



 

المواضيع المتشابهه

  1. للأمانة خدوا بالكم ( ملاك الـ dsg )
    بواسطة inspiron في المنتدى فــــولكـــس
    مشاركات: 23
    آخر مشاركة: 19-09-2015, 02:08 PM
  2. معلومه خدوا بالكم منها
    بواسطة أسامه الحسيني في المنتدى ريــــنو
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 29-10-2014, 05:10 AM
  3. قصة غريبة حصلتلي مع أوبترا *خدوا بالكم*
    بواسطة mahmoud.69 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 25
    آخر مشاركة: 27-03-2014, 02:14 PM
  4. خدوا بالكم من الرسالة دى .. لسة واصلة عالميل
    بواسطة grand hand في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 16
    آخر مشاركة: 02-12-2011, 01:52 PM
  5. خدوا بالكم من سقف الشنطة يا جماعة ..
    بواسطة faresattar في المنتدى قسم خاص بالسيارة لـــوجـــــان
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 23-04-2011, 02:36 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2