| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 8 من 8

  1. #1

    الصورة الرمزية maraseel7

    رقم العضوية : 30015

    تاريخ التسجيل : 14Jan2009

    المشاركات : 10

    النوع : ذكر

    الاقامة : دمياط

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: كورسا

    دراجة بخارية: no

    الحالة : maraseel7 غير متواجد حالياً

    افتراضي للبيع اوبل كورسا 1200 cc موديل 95 - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    لدى سيارة اوبل كورسا cc1200 موديل 1995
    فابريكة برة و جوة لا يوجد بها نقطة بوية
    اللون سماوى ميتالك
    2 زجاج كهرباء امامى
    مرايات كهرباء
    كاسيت اصلى
    زجاج حرارى خلفى
    سنتر لوك
    فتحة سقف
    فرش جلد
    جنوط اسبور الومنيوم
    كوتش جديد
    السيارة رائعة كالجديدة تماما
    اذا كنت ترغب فى الشراء اتصل بى على موبايل رقم 0107894040
    او للبدل بسيارة اكبر مع دفع الفرق بشرط ان تكون سيارة المانى او رينو ميجان

    التعديل الأخير تم بواسطة maraseel7 ; 19-01-2009 الساعة 08:26 AM سبب آخر: التعديل


  2. #2

    الصورة الرمزية kingtefa

    رقم العضوية : 23514

    تاريخ التسجيل : 28Oct2008

    المشاركات : 283

    الاقامة : alexandria

    الحالة : kingtefa غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ممكن السعر

    ( Alex Group )
    (( رابطة اعضاء نايل موتورز اليكس ))


  3. #3

    الصورة الرمزية askoda

    رقم العضوية : 16186

    تاريخ التسجيل : 11Aug2008

    المشاركات : 1,571

    النوع : ذكر

    الاقامة : New Cairo

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Daihatsu Sirion 2008 GLX

    دراجة بخارية: NA

    الحالة : askoda غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    Please i want to know the price and can it be on installments?


  4. #4

    الصورة الرمزية maraseel7

    رقم العضوية : 30015

    تاريخ التسجيل : 14Jan2009

    المشاركات : 10

    النوع : ذكر

    الاقامة : دمياط

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: كورسا

    دراجة بخارية: no

    الحالة : maraseel7 غير متواجد حالياً

    افتراضي السلام عليكم -

    بالنسبة للسعر المطلوب فهو 43 الف جنيه مصرى
    بالاضافة لما سبق ذكرة فالسيارة تشمل الاتى
    طقم دوسات جديد
    طفاية حريق جديدة
    مكنسة كهربائية تعمل على الولاعة
    الرخصة ممتدة عشرة اشهر


  5. #5

    الصورة الرمزية farahat

    رقم العضوية : 2264

    تاريخ التسجيل : 21Sep2007

    المشاركات : 1,671

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: BMW

    دراجة بخارية: NA

    الحالة : farahat غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ممكن إستفسار لو سمحت ؟ هي عاملة كام كيلو


  6. #6

    الصورة الرمزية kaboo4

    رقم العضوية : 15136

    تاريخ التسجيل : 25Jul2008

    المشاركات : 498

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypy

    السيارة: honda civic

    السيارة[2]: lanos

    الحالة : kaboo4 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    السعر عالى جدا جد ا ارجوا اعادة النظر فيه


    :k27:من قال لا اعلم فقد افتى :err:


  7. #7

    الصورة الرمزية alyeldeen

    رقم العضوية : 27059

    تاريخ التسجيل : 07Dec2008

    المشاركات : 44

    النوع : ذكر

    الاقامة : dimiatta

    السيارة: opel

    السيارة[2]: poroton

    الحالة : alyeldeen غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يوجد اوبل استرا 2001 براس البر عشه 32 شارع 105 وممكن بدل مع كورسا مع دفع فرق 15 الف جنيه


  8. #8

    الصورة الرمزية maraseel7

    رقم العضوية : 30015

    تاريخ التسجيل : 14Jan2009

    المشاركات : 10

    النوع : ذكر

    الاقامة : دمياط

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: كورسا

    دراجة بخارية: no

    الحالة : maraseel7 غير متواجد حالياً

    افتراضي السلام عليكم -

    hasad">

    بالنسبة للاخ فرحات السيارة عاملة 120 الف كيلو
    بالنسبة للاخ كابو4 السعر ليس مبالغا فيه لان تقدير السعر دايما يخضع لشرط الحالة و انت تعرف جيدا ان السيارة اذا رشت رفرف واحد فقط يقل من سعرها كثيرا و بعدين المثل بيقول الغاوى ينقط بتقيته فى ناس عايزه تركب عربية و تعيش بيها و فى ناس تشترى العربية اللى بـ 33 الف و تدوخ بيها على بتوع العفشة و السمكرة و الميكانيكية و الكهربائية و غيرهم لحد ما تطلع روحهم و بعد كل المصاريف دى العربية برده بيقل تمنها لانك غيرت من حالتها الاصليه حالة الفبريكا صح ؟؟
    اما بالنسبة للاخ على الدين انا عارف هرد عليه ازاى ..... و مفتاح ماتور المياة مش بعيد



 

المواضيع المتشابهه

  1. اوبل كورسا 1200 للبيع
    بواسطة himalow في المنتدى بيـــع و شــــراء
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 24-11-2012, 03:49 AM
  2. اوبل كورسا 1200 للبيع
    بواسطة himalow في المنتدى قســم خاص لبيع السيارات فقـــط
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 20-11-2012, 06:52 PM
  3. اوبل كورسا 94 1200 للبيع بالصور
    بواسطة magyver في المنتدى بيـــع و شــــراء
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 12-03-2012, 06:36 PM
  4. اوبل كورسا موديل 95 Cc 1200
    بواسطة fighter70007 في المنتدى قســم خاص لبيع السيارات فقـــط
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 03-09-2008, 12:52 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2