| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 29 1 2 3 4 5 6 11 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 286

  1. #1

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    Talking ما تيجوا نتخانق شوية - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    ازيكم .. ولا بلاش ازيكم .. ما تيجوا نتخانق شوية

    اكتر حاجة عجبتني في نايل موتورز كم الناس الجميلة اللي فيه ومواضيعهم الرائعه المتنوعه ما بين متخصصة في السيارات او مواضيع عامة في الاجتماعي وقفاشتم وخفة دمهم
    بصراحة انا كن مشتركة في منتديات كتير بس بعد نايل موتورز بقيت مركزة عليه هو بس

    لكن جات فترة على المنتدى كل ما ادخل الاقي خناقة اشي عن الكرة واشي في مواضيع غزة واحيانا في اي موضوع الاقي 2 شبكوا مع بعض وهاتك يا خناق
    حسيت ان المنتدى بقه كئيب ويسد النفس .. بس الحمد لله القترة دي في هدنه والخناقات قلت ... احمدك يارب


    السؤال بقه دلوقت ليه بنوصل نفسنا لدرجة الخناق والشخصنة
    في الاخر اي موضوع عبارة عن وجهات نظر وكل انسان ليه وجهة نظر والطبيعي اننا نكون مختلفين في وجهات النظر ...... والمثل بيقول ايه..؟؟؟
    اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية


    لكن علشان الموضوع يتحول من ابداء للرأي او طرح فكر معين او مناقشة موضوع معين لتشابك وتبادل للتهكم ومش بعيد لو كنا نقدر نمسك في خناق بعض بالتشابك بالايدي كنا هنعمل كدة

    احنا بقه مش عايزين خناقات في المواضيع
    انا عملت لكم موضوع مخصوص للخناقات هههههههههههههه
    اي حد نفسه يتخانق يدخل هنا ويشوف حد يتخانق معاه ويطلع الطاقة اللي عنده
    بس بما اني صاحبة الموضوع بلاش تتخانقوا معايا انا :k26:


    لألألألألألألألأ انا بهزر خلينا في الجد

    السؤال اللي عايزين الموضوع يدور حواليه ...
    انت او انتِ بتحس بأيه لما تلاقي عضو عمل معاك مشكلة علشان مش عجباه وجهة نظرك او عشان رد او كلمة اتفهمت غلط او مكنتش تقصدها حرفيا وتلاقي الموضوع كبر واصبح في اهانات متبادلة او عشان مش عاجبه فكرتك موضوعك من الاساس
    وهل بترد على الاهانة باهانة مماثلة فورية ولا بتصبر شوية


    أنت او انتِ بتحس بايه بعد ما تعمل مشكلة مع عضو من الاعضاء بسبب موضوعه او بسبب رد من ردوده
    هل بتحس انك ارتحت ومبسوط وطلعت الكبت اللي عندك.. ... ولا بتراجع نفسك وتقول مكنش الموضوع يستحق اني اخده على اعصابي بالشكل ده واخسر عضو كان ممكن يكون لي صديق .. وكان ممكن
    اتناقش واوصل فكرتي بهودء


  2. #2

    الصورة الرمزية Ahmed Selim

    رقم العضوية : 2316

    تاريخ التسجيل : 25Sep2007

    المشاركات : 16,640

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City - UAE

    السيارة: Accent 2006

    السيارة[2]: Megane II 2005/Megane II 2007

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Ahmed Selim غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هو فيه أيه يا أستاذة نور.........يعنى حضرتك داخلة بتقولى شكل للبيع ولا أيه؟؟؟؟؟؟


    لأ بجد أنتى بتفكرينا ليه......احنا ما صدقنا المنتدى هادى شوية بقاله يومين

    ربنا يهدى الجميع و لازم كلنا نفتكر أن الخلاف فى وجهات النظر لا يفسد للود قضية........و لولا أختلاف الأذواق لبارت السلع.

    يا بلادى يا بلادى.........أنا بحبك يا بلادى


  3. #3

    الصورة الرمزية eng.octooo

    رقم العضوية : 25711

    تاريخ التسجيل : 20Nov2008

    المشاركات : 4,864

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6octoper

    السيارة: nissan sunny 2010 ex

    السيارة[2]: renult duster 2014 fo

    دراجة بخارية: nefssssy

    الحالة : eng.octooo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بصى والله انى دمك زى العسل وانا الحمد لله سمعتى كويسة فى المنتدى بس بينى وبينك فية عضو اسمة ******* مش هاكتبة كنت عاوز اتخانق معاة فبعتلة رسالة عن المشكلة بتاعتى انا وهوة واتفاهمنا وبقينا من اكتر الاصحاب فى المنتدى
    وموضوعك حلو



  4. #4

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed A.Maksoud مشاهدة المشاركة
    هو فيه أيه يا أستاذة نور.........يعنى حضرتك داخلة بتقولى شكل للبيع ولا أيه؟؟؟؟؟؟


    .
    ايون شكل للبيع وبما انك اول واحد يرد على موضوعي اذا انت اللي عليك العين والنية هههههههههه
    يلا نمسك في خناق بعض ... انا ناوية على سهرة للصبح متقلقش نفسي طويل اهو نعمل جو كدة للمنتدى :10D5C8~1107:


  5. #5

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة octooo مشاهدة المشاركة
    بصى والله انى دمك زى العسل وانا الحمد لله سمعتى كويسة فى المنتدى بس بينى وبينك فية عضو اسمة ******* مش هاكتبة كنت عاوز اتخانق معاة فبعتلة رسالة عن المشكلة بتاعتى انا وهوة واتفاهمنا وبقينا من اكتر الاصحاب فى المنتدى
    وموضوعك حلو
    بجد احييك على سعة صدرك وكظمك لغيظك
    يعني بالرغم انك كنت عايز تتخانق معاه كظمت غيظك وبدل ما تخسر عضو كسبت صديق
    ياريت كلنا نقدر يكون عندنا الروح الحلوة دي ونعمل زيك


  6. #6

    الصورة الرمزية Ahmed Selim

    رقم العضوية : 2316

    تاريخ التسجيل : 25Sep2007

    المشاركات : 16,640

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City - UAE

    السيارة: Accent 2006

    السيارة[2]: Megane II 2005/Megane II 2007

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Ahmed Selim غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور القمر مشاهدة المشاركة
    ايون شكل للبيع وبما انك اول واحد يرد على موضوعي اذا انت اللي عليك العين والنية هههههههههه
    يلا نمسك في خناق بعض ... انا ناوية على سهرة للصبح متقلقش نفسي طويل اهو نعمل جو كدة للمنتدى :10D5C8~1107:
    أيه ده.......هى بقت كده يعنى؟؟؟؟؟

    أنا داخل أنام أحسن.........عشان عندى شغل الصبح مش عشان خايف ولا حاجة

    يالا تصبحوا على خير ويا ريت مالقيش الموضوع قلب بخناق لما أصحى

    يا بلادى يا بلادى.........أنا بحبك يا بلادى


  7. #7

    الصورة الرمزية eng.octooo

    رقم العضوية : 25711

    تاريخ التسجيل : 20Nov2008

    المشاركات : 4,864

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6octoper

    السيارة: nissan sunny 2010 ex

    السيارة[2]: renult duster 2014 fo

    دراجة بخارية: nefssssy

    الحالة : eng.octooo غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شكرااا على الكلام الحلو

    بجد احييك على سعة صدرك وكظمك لغيظك
    يعني بالرغم انك كنت عايز تتخانق معاه كظمت غيظك وبدل ما تخسر عضو كسبت صديق
    ياريت كلنا نقدر يكون عندنا الروح الحلوة دي ونعمل زيك



  8. #8

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed A.Maksoud مشاهدة المشاركة
    أيه ده.......هى بقت كده يعنى؟؟؟؟؟

    أنا داخل أنام أحسن.........عشان عندى شغل الصبح مش عشان خايف ولا حاجة

    يالا تصبحوا على خير ويا ريت مالقيش الموضوع قلب بخناق لما أصحى
    اوك وانت من اهله اتفضل نام ونشوف اللي بعده
    ربنا يبعت


    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة octooo مشاهدة المشاركة
    شكرااا على الكلام الحلو
    لا شكر على واجب بجد ده اقل كلام ممكن اقوله لك في موقفك ده


  9. #9

    الصورة الرمزية eng_elnaggar

    رقم العضوية : 747

    تاريخ التسجيل : 20May2007

    المشاركات : 574

    النوع : ذكر

    الاقامة : الهرم

    السيارة: daeoo nubira

    السيارة[2]: proton waja

    الحالة : eng_elnaggar غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    الناس للأسف ما عندهاش ثقافة الاختلاف بمنتهى البساطة

    Abou Ahmed سابقا

    "There are many people around you during summer, but when the rain starts falling, Only the umbrella protects you!!!"


  10. #10

    الصورة الرمزية fiatto

    رقم العضوية : 11234

    تاريخ التسجيل : 22May2008

    المشاركات : 208

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: ???

    السيارة[2]: suzuki

    الحالة : fiatto غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    أستاذة نور أحييكى على موضوعك الجميل والمهم ، وفعلاً أنا حاسس ان موضوعك جه فى وقته وكلنا محتاجين نقف مع نفسنا لحظة ليه الأمور بتتصعد بسرعة الصاروخ لدرجة أننا كأعضاء ممكن نغلط فى بعض ونخسر بعض وتطلع جوانب متنحية من شخصياتنا هى أصلاً مش فى طبعنا .
    مش هخجل من أنى أحييكى على طرحك بصراحة لموضوع حقيقى مميز وان كنت حاسس انه توابع زلزال خلافنا ومشادتنا السابقة ، وان شاء الله ميحصلش حاجة وحشة تانى سواء بيننا أو بين جميع أعضاء نايل موتورز المحترمين .
    تحياتى لموضوعك ومبادرتك المميزين



    My Jet Fiat



 
صفحة 1 من 29 1 2 3 4 5 6 11 ... الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. بدل ما احنا قاعدين هنا نتخانق على نعم ولا شوف الفيديو ده
    بواسطة X_MM_X في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 22-03-2011, 12:13 PM
  2. ما تيجوا نشحت كلنا
    بواسطة ecybrarian في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 35
    آخر مشاركة: 16-09-2009, 05:46 PM
  3. ما تيجوا بينا نتخيل.........
    بواسطة medooooo في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 07-04-2009, 02:36 PM
  4. تيجوا نشارك؟
    بواسطة Hossam_Hassan في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 26-08-2007, 12:33 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2