| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 20 من 20

  1. #11

    الصورة الرمزية elassar2010

    رقم العضوية : 18427

    تاريخ التسجيل : 09Sep2008

    المشاركات : 2,370

    النوع : ذكر

    الاقامة : damanhour

    السيارة: no

    السيارة[2]: 131

    الحالة : elassar2010 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    ياترى الناس الى بتعلق على كل حاجة بفتوى دينية هتفتى هنا وتقول اية؟؟؟؟
    اهوة الشباب عايز يتجوز ومش عارف والرسول امر الناس بتسهيل المهر وبرضة الى عندة بنت بيديها للى يدفع اكتر


  2. #12

    الصورة الرمزية KoDaK_Gti

    رقم العضوية : 12740

    تاريخ التسجيل : 11Jun2008

    المشاركات : 7,226

    النوع : ذكر

    الاقامة : EL Haram

    السيارة: Lanos & 308

    السيارة[2]: punto

    دراجة بخارية: no

    الحالة : KoDaK_Gti غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazagngi2010 مشاهدة المشاركة
    عموما كده كده مش فارقه معاهم الشباب مكفيين نفسهم هناك
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro_samir مشاهدة المشاركة
    التعليقات ااجمد من الخبر بكتيررر
    خصوصا الأخت دى
    و اللى يشوف كلامها ميشوفش مسمية نفسها اية ...
    وعلى رأى المثل: انا حلوة وزى الفل ههههه
    +1111111111111 :POINTI~2[2]::POINTI~2[2]:

    [marq="3;right;3;scroll"](●̪•) H∂$$αற (•̪●)[/marq]

    [img2]http://img687.imageshack.us/img687/6783/carcovercls.jpg[/img2]


  3. #13

    الصورة الرمزية Terrible_DaRsH

    رقم العضوية : 17601

    تاريخ التسجيل : 31Aug2008

    المشاركات : 6,564

    النوع : ذكر

    الاقامة : Certainly .. In My House !

    السيارة: NA

    السيارة[2]: Corolla 1.3

    الحالة : Terrible_DaRsH غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عجبنى التعليق ده جدا ..
    فعلا شعب منظرة بعد حرمان ..

    لما نقول سواء في السعوديه او باقي دول الخليج في كذا مليون بنت وصلت سن الزواج مو لاقيه احد يتقدم لها مع انها مايعيبها شئ لا من ناحيه الشكل ولا اسم العائله ولاالدراسه لكن الشاب قبل لايفكر في الزواج لازم يفكر بتكاليف ليله الزواج ..بسبب المظاهر والفخفخه ونخلي الناس اللي ماتشتري تتفرج ونصير حديث الالسن ..تصورا شباب في ريعان شبابهم اليوم في السجون وبعضهم يمدون اياديهم لبيت الزكاه لاجل مساعدتهم لدفع الديون الني استدانوها نظير ء هذه الليله ..لما توصل الامور فينا لهالدرجه صدقوني راح يزيد عندنا عدد العوانس والشباب اللي ممكن يبلغ فيهم سن الاربعين وبعد مو متزوجين ونتيجها انحراف الشاب والبنت .خلاص لما يكون سنه الله ورسوله عبء علينا نتيجتها الانحراف ولاشك ..لاننا نلاقي الشاب الخليجي اللي يتمتع باعلي دخل في العالم لايستطيع الزواج ..بينما المقيم يحضر زوجته ليقيم معاه رغم ان دخله اقل من ربع دخل المواطن الخليجي ..والسبب الفخفخه والكشخه والامراض الاجتماعيه نسالكم الدعاء...حسن فنان
    برافو عليك يا فنان :)


  4. #14

    الصورة الرمزية MeshoMicra

    رقم العضوية : 9864

    تاريخ التسجيل : 30Apr2008

    المشاركات : 308

    الاقامة : PorTSaiD

    الحالة : MeshoMicra غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro_samir مشاهدة المشاركة
    التعليقات ااجمد من الخبر بكتيررر

    خصوصا الأخت دى



    و اللى يشوف كلامها ميشوفش مسمية نفسها اية ...

    وعلى رأى المثل: انا حلوة وزى الفل ههههه

    ههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه



    بجد مش قادر
    ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
    بجد شكرا انك بجد ضحكتني بالشكل ده



    بس هيا صحيح كاتبه كده ليه؟؟
    محسساني انها من كوكب تاني او بتكلم ناس ميعرفوش ايه الحكايه

    وعلي رايهم

    خليها تصدي


  5. #15

    الصورة الرمزية maka

    رقم العضوية : 5950

    تاريخ التسجيل : 18Feb2008

    المشاركات : 8,108

    النوع : ذكر

    الاقامة : .

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : maka غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    وده من الردود المسخرة

    - خلوه عند اهلها بالبيت ام ريحة زبيب مهستر والله يستر (زائر)
    اول موضوع مشوق انا عن نفسي اعتقد لو ندعم هل الحملات بالدعاء لها بالنجاح خخخخخ فقرتنا هل الاسهم وغلا المعيشه والحين المهور انا ولله رحت اخطب مره وكانت اخر مره قالولي المهر 100 الف قلت لهم ليه هي على شارعين فالذلك انادي باعلا الصوت خلوووووووووووووه عند اهلها واللي يبي يعرس يروح المووولات جاهزين على الطلب ولا زواج ولا يحزنوون خخخخخخخخخ

    بَلْ سَوَّلَتْ لَكُمْ أَنفُسُكُمْ أَمْرًا فَصَبْرٌ جَمِيلٌ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلَى مَا تَصِفُونَ


  6. #16

    الصورة الرمزية blazer

    رقم العضوية : 2282

    تاريخ التسجيل : 23Sep2007

    المشاركات : 8,887

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo ,Faisal st

    السيارة: كانت lada 2107 1989

    السيارة[2]: Daewoo Nubira2 2005 auto

    دراجة بخارية: No

    الحالة : blazer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    مهر 100 الف ممممم
    طيب على الاقل هناك دخل السعدوى فى المتوسط 20 الف ريال
    هنا فى مصر الدخل المرتفع لشاب متخرج من هندسه 4000 جنيه او 5000
    سبحان الله
    هما اللى بيستهبلوا

    قول الرسول صلى الله عليه وسلم: "خير النساء من إذا نظرت إليها سرتك، وإذا أمرتها أطاعتك، وإذا أقسمت عليها أبرتك، وإذا غبت عنها حفظتك في نفسها ومالك"

    -- اللهم ارزقنيها --


  7. #17

    الصورة الرمزية maka

    رقم العضوية : 5950

    تاريخ التسجيل : 18Feb2008

    المشاركات : 8,108

    النوع : ذكر

    الاقامة : .

    السيارة: .

    السيارة[2]: .

    دراجة بخارية: .

    الحالة : maka غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blazer مشاهدة المشاركة
    مهر 100 الف ممممم
    طيب على الاقل هناك دخل السعدوى فى المتوسط 20 الف ريال
    هنا فى مصر الدخل المرتفع لشاب متخرج من هندسه 4000 جنيه او 5000
    سبحان الله
    هما اللى بيستهبلوا
    انا عمرى ما شفت مهندس من اصحابى او قريبى اول ما تخرج خد 4000 او 5000

    اكتر واحد شفته كان بياخد 2000و نصهم بدل انتقالات

    بَلْ سَوَّلَتْ لَكُمْ أَنفُسُكُمْ أَمْرًا فَصَبْرٌ جَمِيلٌ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ عَلَى مَا تَصِفُونَ


  8. #18

    الصورة الرمزية elassar2010

    رقم العضوية : 18427

    تاريخ التسجيل : 09Sep2008

    المشاركات : 2,370

    النوع : ذكر

    الاقامة : damanhour

    السيارة: no

    السيارة[2]: 131

    الحالة : elassar2010 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maka مشاهدة المشاركة
    انا عمرى ما شفت مهندس من اصحابى او قريبى اول ما تخرج خد 4000 او 5000

    اكتر واحد شفته كان بياخد 2000و نصهم بدل انتقالات
    +99999999999999
    وبعدين الحملة دى هتيجى على دماغ البنات اكتر من الصبيان لان الصبيان ممكن يتجوزوا من جنسية مختلفة فهما هيتجوزوا
    الدور بقى على البنات لان البنت السعودية من الصعب انها تتجوز من غير سعودى
    يعنى المشكلة عند البنات اعقد بكثير من الشباب


  9. #19

    الصورة الرمزية mokhtar

    رقم العضوية : 351

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 818

    النوع : ذكر

    الاقامة : Damietta

    السيارة: tiida

    السيارة[2]: logan

    دراجة بخارية: honda

    الحالة : mokhtar غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هما فى السعوديه والخليج عامه عاملين اكتفاء ذاتى وفى الحته دى مايتوصوش يعنى كل جنس مش فى حاجه للجنس الاخر


    mokhtar


  10. #20

    الصورة الرمزية mohamedbook

    رقم العضوية : 26900

    تاريخ التسجيل : 05Dec2008

    المشاركات : 2,549

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: nissan sunny 2010

    السيارة[2]: فولكس بورا 2002

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : mohamedbook غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    يااخواني الاعزا



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. حملة "خلوها تصدي" تهدد سوق السيارات بركود غير مسبوق
    بواسطة lolly136 في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 16-02-2009, 09:34 AM
  2. نتائج حملة "خلوها تصدي " بالسعودية (منقول)
    بواسطة Samir Elshahawy في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 09-02-2009, 07:54 PM
  3. الحكومة بتفلس""""تخفيض حوافز الاطباء """خلوها تخرب""
    بواسطة pharonicking في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 25-01-2009, 01:10 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2