| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 39

  1. #11

    الصورة الرمزية modux

    رقم العضوية : 263

    تاريخ التسجيل : 26Apr2007

    المشاركات : 1,689

    الاقامة : heliopolis

    الحالة : modux غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


  2. #12

    الصورة الرمزية Islam_galal

    رقم العضوية : 772

    تاريخ التسجيل : 24May2007

    المشاركات : 2,655

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: Polo 1999 & Elantra 2012

    السيارة[2]: Fiat 127

    الحالة : Islam_galal غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا ريت لو حد عرف عمرو الاسكندراني راح فين يبلغنا علي طول


  3. #13

    الصورة الرمزية Ahmed Anwer

    رقم العضوية : 794

    تاريخ التسجيل : 27May2007

    المشاركات : 3,700

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: هيونداي فيرنا أوتوماتيك 2007

    السيارة[2]: رينو فلوينس

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Anwer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عموما هو لو عمرو الإسكندراني صاحب استراتيجية مفيش إالنترا و في ماتريكس
    مفيش فيرنا 1600 في فيرنا فيفا ، وخبي بضاعة و اعرض بضاعة
    يبقي كويس إنه سابهم


  4. #14

    الصورة الرمزية د.أحمد سمير

    رقم العضوية : 38

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 1,847

    النوع : ذكر

    الاقامة : مدينة نصر ـ القاهرة

    السيارة: none

    السيارة[2]: Kia Rio 2006

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : د.أحمد سمير غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أنا شايف إن سياسات غبور في تسعير السيارات أضرت بالسوق ولم تصلحه ، وبالتالي فإن انتقال عمرو الاسكندراني من غبور إلى اي شركة ثانية سوف يفتح بابا جديداً للاحتكار وضرر اكبر للمستهلك وعلى رأي المثل من غبور لمنصور يا قلبي لا تحزن .

    ما عاد يجدي الكلام ..


  5. #15

    الصورة الرمزية أبو عبدالله

    رقم العضوية : 97

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 11,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : ManSOuRa

    السيارة: coRoLLa 06

    السيارة[2]: siRiOn 07

    دراجة بخارية: ان شاء الله

    الحالة : أبو عبدالله غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طيب سؤال غريب شويه حد عارف هو راكب ايه ؟؟؟؟؟؟

    عن أبي هريرة قال :
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
    إذا قال الرجل لأخيه :جزاك الله خيرا ، فقد أبلغ في الثناء


  6. #16

    الصورة الرمزية wlng76

    رقم العضوية : 931

    تاريخ التسجيل : 12Jun2007

    المشاركات : 201

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Lanos 99

    السيارة[2]: Avio 2007

    دراجة بخارية: nn

    الحالة : wlng76 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ممكن الإستقالة يكون وراها حاجة سياسية زى الشركات اللى سياستها نفس سياسة غبور (الحدق يفهم).

    ................ساهم في تحسين اقتصاد مصر................
    ....................واشترى المنتج المصري....................
    "شراءك المنتج المصرى - فرصة عمل لأولادك ولكل مصري"


  7. #17

    الصورة الرمزية Ahmed Anwer

    رقم العضوية : 794

    تاريخ التسجيل : 27May2007

    المشاركات : 3,700

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: هيونداي فيرنا أوتوماتيك 2007

    السيارة[2]: رينو فلوينس

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Anwer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أكيد يغني راكب عربية فاخرة بي إم و لا باجيرو ..... ، أومال يعني هيركب هيونداي
    يعني هو صادق غبور هيركب هيونداي
    و لا الوزير منصور شيفروليه هيركب أوبترا


  8. #18

    الصورة الرمزية Ahmed Anwer

    رقم العضوية : 794

    تاريخ التسجيل : 27May2007

    المشاركات : 3,700

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: هيونداي فيرنا أوتوماتيك 2007

    السيارة[2]: رينو فلوينس

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Anwer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اسف قصدي رؤوف غبور


  9. #19

    الصورة الرمزية Karim_Monir

    رقم العضوية : 32

    تاريخ التسجيل : 17Apr2007

    المشاركات : 26,316

    النوع : ذكر

    الاقامة : جسر السويس-القاهرة

    السيارة: BMW E90

    السيارة[2]: Jeep KK 2009

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : Karim_Monir غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    رؤف غبور راكب هيونداي ازيرا
    شوفتها بعيني ونمر خاصة

    بس اوعي وشك من ازيرا


    جروب ورشة نايل موتورز علي الفيس بوك


    صفحة ورشة نايل موتورز على الفيس بوك


  10. #20

    الصورة الرمزية eng_mkhalaf

    رقم العضوية : 1869

    تاريخ التسجيل : 22Aug2007

    المشاركات : 4,058

    النوع : ذكر

    الاقامة : السعودية

    السيارة: A11

    السيارة[2]: TAHOE

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : eng_mkhalaf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    يا جماعة الناس دية بتلعب على تقيل وكدة او كدة هما وكلينها ولاعة بعمرو او من غيرة دية سياسة وربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم

    [sor2]http://www2.0zz0.com/2012/03/20/06/448963560.jpg[/sor2]
    TAHOE THE LEGEND



 
صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. استقالة يحى الجمل
    بواسطة amado ibrahim في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 12-07-2011, 07:12 PM
  2. احسن كلمة قالها عمرو موسى حتى نعلم من هو عمرو موسى الذى غطى اعلامنا ايجابياته
    بواسطة smsm_cato في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 89
    آخر مشاركة: 28-04-2011, 03:34 PM
  3. استقالة شفيق
    بواسطة Hany A Fattah في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 03-03-2011, 01:10 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2