| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 16

  1. #1

    الصورة الرمزية fahd_628

    رقم العضوية : 475

    تاريخ التسجيل : 05May2007

    المشاركات : 8,407

    النوع : ذكر

    الاقامة : الأسكندرية

    السيارة: I30 & Megane estate

    السيارة[2]: E36 Coupe 328i

    دراجة بخارية: .

    الحالة : fahd_628 غير متواجد حالياً

    افتراضي حوادث التفحيط السعودى - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم

    http://www.youtube.com/watch?v=bWax-...elated&search=

    و الحادثة دية فظيعة

    http://www.youtube.com/watch?v=7VoLQ...elated&search=

    و الحادثة دية ربنا يكفينا شر الحوادث فيها ناس بتطير لأصاب القلوب الضعيفة بلاش يشوفو

    http://www.youtube.com/watch?v=CI5b4...elated&search=

    ربنا يستر علينا

    الحمد لله
    [sor2]http://farm3.static.flickr.com/2639/3939929853_4547d6e150.jpg[/sor2]


  2. #2

    الصورة الرمزية PRO-DRIVE

    رقم العضوية : 63

    تاريخ التسجيل : 20Apr2007

    المشاركات : 4,438

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dystopia , blashyrkh

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Subaru Impreza 2006

    الحالة : PRO-DRIVE غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ليه كدا بس يا فهد

    دا الواحد كان بيشوف اكتر من كدا بكتير

    <!--EndFragment-->


  3. #3

    الصورة الرمزية sherif_84

    رقم العضوية : 1399

    تاريخ التسجيل : 11Jul2007

    المشاركات : 1,212

    النوع : ذكر

    الاقامة : القاهرة

    السيارة: كفاية واحدة الحمد لله

    السيارة[2]: Daewoo NubiRa2006

    دراجة بخارية: No

    الحالة : sherif_84 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    لا حول ولا قوة إلا بالله والله السعوديين دول مش مقدرين النعمة اللى هما فيها


  4. #4

    الصورة الرمزية PRO-DRIVE

    رقم العضوية : 63

    تاريخ التسجيل : 20Apr2007

    المشاركات : 4,438

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dystopia , blashyrkh

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Subaru Impreza 2006

    الحالة : PRO-DRIVE غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ^^^ يا مان عادي ما في امريكا و اوروبا اكتر من كدا 10000000000 مره

    <!--EndFragment-->


  5. #5

    الصورة الرمزية 3mr Farrag

    رقم العضوية : 119

    تاريخ التسجيل : 23Apr2007

    المشاركات : 2,376

    النوع : ذكر

    الاقامة : Giza

    السيارة: non

    السيارة[2]: Accent

    دراجة بخارية: NON

    الحالة : 3mr Farrag غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا عايز افهم بس هي ديه المفروض تتسمي رياضه!!!!!!!!!!!!!



    خلوها تصـــــــــــــدي و موديلها يعـــــــــــــــدي


  6. #6

    الصورة الرمزية PRO-DRIVE

    رقم العضوية : 63

    تاريخ التسجيل : 20Apr2007

    المشاركات : 4,438

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dystopia , blashyrkh

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Subaru Impreza 2006

    الحالة : PRO-DRIVE غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طبعاااااااااا :mrgreen:

    و لو مش عاجباك رياضه السيارات علي الاقل
    مش شايف الناس بتجري ؟؟ :mrgreen:

    <!--EndFragment-->


  7. #7

    الصورة الرمزية SAbuhashem

    رقم العضوية : 357

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 1,099

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo-Nassr city

    السيارة: B

    السيارة[2]: A

    الحالة : SAbuhashem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    The sport is the car drifting with professionally modified cars made specially for drifting with professional drivers and with very high safety factors

    What happens in Saudi is insane behavior and most of them are kids not responsible about what they are doing it's enough that they do this in the streets !!
    and yes this is marathon not drifting :)
    in UAE , Oman and most of the gulf countries you will never see somthing like this in the streets at least
    Also in Oman there is a low prevents the youth to lower thier cars ground clearance !

    This what you can call drifting sport

    http://www.youtube.com/watch?v=DK0FfB3FwY8

    1Turbo , 2 liters, 3 Diamonds and 4 Cylinders = 400 Hp Evo

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


  8. #8

    الصورة الرمزية PRO-DRIVE

    رقم العضوية : 63

    تاريخ التسجيل : 20Apr2007

    المشاركات : 4,438

    النوع : ذكر

    الاقامة : Dystopia , blashyrkh

    السيارة: N/A

    السيارة[2]: Subaru Impreza 2006

    الحالة : PRO-DRIVE غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انت صح بس في السعوديه دلوقتي عملوا جده ريس واي و في عمان عملوا OCC
    و في الامارات ( مش محتاج اقول ) و في البحرين الحلبه بتاعت الفورميلا ون
    في قطر و الكوييت بس اللي معندهمش :)

    <!--EndFragment-->


  9. #9

    الصورة الرمزية sokasoon

    رقم العضوية : 303

    تاريخ التسجيل : 28Apr2007

    المشاركات : 2,812

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: Deawoo Lanos

    الحالة : sokasoon غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    • دول ينطبق عليهم المثل اللى معاه قرش ومحيره يجيب حمام ويطيرو

      الناس مش لاقية حاجة تعملها اولا تخريب فى العربيات ثانيا مخاطرة كبيرة

      مش عارف ايه الكيف فى ده بيتكيفو لما يعملو كده :( :( :( :( :(


    Omar

    [img2]http://www8.0zz0.com/thumbs/2009/10/06/18/187809311.jpg[/img2]


  10. #10

    الصورة الرمزية SAbuhashem

    رقم العضوية : 357

    تاريخ التسجيل : 29Apr2007

    المشاركات : 1,099

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo-Nassr city

    السيارة: B

    السيارة[2]: A

    الحالة : SAbuhashem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    OCC ? where is it in Oman exactly ?

    1Turbo , 2 liters, 3 Diamonds and 4 Cylinders = 400 Hp Evo

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. اللي عاوز يتعقد (يشوف التفحيط واللعب)
    بواسطة محمد محليس في المنتدى مختــلف أنواع الدراجات النارية
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 12-05-2012, 11:25 PM
  2. خش شوف الوحش السعودى
    بواسطة totaman في المنتدى بـى إم دابـــليو
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 23-02-2010, 12:58 PM
  3. شاب مات فجأة نتيجة التفحيط - مؤثرة جدا - موتة صعبة
    بواسطة smsm_cato في المنتدى مقــاطـع الفيــديـو و الكليبات و صـور للسيارات
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 18-01-2010, 06:04 PM
  4. حوادث حوادث حوااااااااااااادث
    بواسطة Nader في المنتدى مقــاطـع الفيــديـو و الكليبات و صـور للسيارات
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 09-08-2007, 06:20 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2