| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3
النتائج 21 إلى 25 من 25

  1. #21

    الصورة الرمزية أبــوحبيبه ونور

    رقم العضوية : 15542

    تاريخ التسجيل : 31Jul2008

    المشاركات : 311

    النوع : ذكر

    الاقامة : 6 octobar

    السيارة: اوبترا اتوماتيك2010

    السيارة[2]: اكسنت2006

    الحالة : أبــوحبيبه ونور غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    السلام عليكم

    انا الموقف اللى حصل معى ملوش علاقة بالزيت او اى حاجة سهله ممكن تتغير مشكلتى كانت فى زجاج العربية اليدوى عشان كنت بضايق لما اكون ماشى وتيجى عربية على يمينى ويحب صاحبها يسال عن حاجة او اكون فى اى مكان وعاوز اسال عن حاجةوطبعا الرصيف برضة على اليمين بكون مضطر انى اميل افتح الزجاج بايدى اما لو كنت ماشى مكنش ينفع اعمل كدة خالص.
    الهم سالت واحد صحبى معى فى الشغل على حد بيركب زجاج كهرباء قالى طبعا اعرف انا عندى واحد دكتور من الاخر وانا عارف ان صحبى دا اصلا اصلا معندهوش عربية المهم قولت يمكن اتعامل معه فى عربية حد يعرفه سالته دا كويس قالى عيب عليك بقولك دا دكتور زجاج كهربا دا متخصص فى الزجاج الكهرباء بس.
    المهم رحت للراجل بساله عاوز اركب زجاج كهربا قالى بس اولا اديك فكرة انا ركبت للعربية الشاهين بتاع المحامى فلان الفلانى ودكتور فلان كان عنده دايو ومهندس فلان حسسنى انه بيتعامل مع عربيات مؤهلاات عليا فقط.
    اناعارف انى طولت عليكو المشكلة انى ساكن ف اكتوبر وهو فى الحدائق الموضوع دا خد منى 4ايام تركيب غير التخريم اللى عمله فى الباب وغير مفصلات فكها عشان الباب يقفل كويس وخلافه وخلافه المهم بعد دا كله ندمت انى ركبت زجاج كهرباء عشان ساعات كتير الزجاج يا اما بيعلق يا اما بيقع فى المجرة ودى تجربتى مع الافتاء وربنا يسامح المفتى صحبى


    كن لله كما يريد يكن لك اكثر مما تريد

    عضو رقم 77 فى نادى شفورليه


  2. #22

    الصورة الرمزية aratux

    رقم العضوية : 4616

    تاريخ التسجيل : 20Jan2008

    المشاركات : 654

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: None

    السيارة[2]: Renault fluence

    دراجة بخارية: None

    الحالة : aratux غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    عادى
    ما انا كنت عند أشرفكو باظبط زوايا من فترة
    و الراجل اللى وصل الجهاز و بدأ يشتغل, بابص على الشاشة لقيت العربية هيونداى أكسنت, مع إن انا عربيتى ميتسوبيشى لانسر
    إكتشفت إنه مابعرفش إنجليزى اساسا, و المهم عنده إن الأرقام تكون خضرا و بس

    -----------
    م/محمد الدسوقى
    ندمان اني اشتريت رينو فلوينس


  3. #23

    الصورة الرمزية mohamed_rhem

    رقم العضوية : 2420

    تاريخ التسجيل : 01Oct2007

    المشاركات : 3,015

    النوع : ذكر

    الاقامة : مصر

    السيارة: شاريد 90

    السيارة[2]: سيريون 2010

    دراجة بخارية: دايون 2012

    الحالة : mohamed_rhem غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    قال احد السلف رحمه الله
    لو سكت من لايعلم لسقط الخلاف

    وقال الامام مالك رحمه الله
    ومن قال لا اعملم فقد افتي

    ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه ؟
    و ليست مشكلتي ..إن لم تصل لفكره لأصحابها ؟ فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم أكتب مااشعر به .. أقول ماأنا مؤمن به .....انقل هموم غيري بطرق مختلفة و ليش بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ....... الشخصية هي في النهاية ...... مجرد رؤية لأفكاري .....

    http://www.postimage.org/gx1XIkV9.jpg


  4. #24

    الصورة الرمزية harphosh

    رقم العضوية : 10522

    تاريخ التسجيل : 12May2008

    المشاركات : 516

    النوع : ذكر

    الاقامة : حلوان

    السيارة: أوبل فيكترا 1600 سىسى 98

    السيارة[2]: بيجو 405 1600cc موديل 95

    دراجة بخارية: لا يوجد

    الحالة : harphosh غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tam مشاهدة المشاركة
    ماينفعش اللي بتقوله دة طبعا!
    يعني إيه الناس تبطل تفتي؟إنت عايزهم يتنازلوا عن الجنسية كدة بسهولة؟
    دة من ضمن شروط الجنسية المصرية..وعلى رأي المثل اللي أنا لسة مطلعه طازة
    إفتي وبوظ العربية>>>>>تاخد الجنسية المصرية
    بجد حلوة
    هى دى الأمثال وإلا فلا

    ( اللهم ارفع مقتك وغضبك عنا) آمين


  5. #25

    الصورة الرمزية Drift_Lover

    رقم العضوية : 30602

    تاريخ التسجيل : 20Jan2009

    المشاركات : 2,691

    النوع : ذكر

    الاقامة : Mansoura

    السيارة: PeUgeot 504 GL

    السيارة[2]: Fiat 128 - Fiat 132 - Lanose - Toyota Camry

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Drift_Lover غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aratux مشاهدة المشاركة
    عادى
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aratux مشاهدة المشاركة
    ما انا كنت عند أشرفكو باظبط زوايا من فترة
    و الراجل اللى وصل الجهاز و بدأ يشتغل, بابص على الشاشة لقيت العربية هيونداى أكسنت, مع إن انا عربيتى ميتسوبيشى لانسر
    إكتشفت إنه مابعرفش إنجليزى اساسا, و المهم عنده إن الأرقام تكون خضرا و بس

    طيب ازااااااااي.
    لا حول ولا قوة الا بالله...

    اللهم إني أَعُوذُ بِكَ أنْ أضِلَّ أَوْ أُضَلَّ، أوْ أزِلَّ أَوْ أُزَلَّ، أَوْ أظْلِمَ أَوْ أُظْلَمَ، أوْ أجْهَلَ أَوْ يُجْهَلَ عليّ



 
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3

المواضيع المتشابهه

  1. عملت حادثة بالميجان و دى الحكاية .. ربنا يرحمنا من سواقين النقل الاغبياء ..
    بواسطة midofayad في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 27
    آخر مشاركة: 22-03-2012, 04:50 PM
  2. شارع السوادن ربنا يرحمنا
    بواسطة Esam Mosaad في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 26-09-2010, 10:55 PM
  3. ربنا يرحمنا من الكوسه
    بواسطة mido15 في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 10-07-2008, 06:47 PM
  4. ربنا يرحمنا من الاسعار
    بواسطة HESHAM AMIN في المنتدى الصيــــــنى العـــــــام
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 09-05-2008, 01:42 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2