| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 12 من 12

الموضوع: سؤال ورد غطاه

  1. #11

    bee

    الصورة الرمزية bee

    رقم العضوية : 1595

    تاريخ التسجيل : 27Jul2007

    المشاركات : 1,682

    النوع : ذكر

    الاقامة : egypt

    السيارة: peugeot 205

    السيارة[2]: peugeot 205

    دراجة بخارية: None

    الحالة : bee غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    بصي هقولك حاجه .. هو ممكن يكون انسان كويس وفعلا بمعارفه وعشان ليه علاقة طيبة بالصنايعية يكون على حق وبيخدمك ..
    لكن طالما شكيتي متعمليش كده لانك هتظلمي نفسك وهتظلميه معاكي ..
    وزي ما المثل بيقول (جحا أولى بلحك طوره)
    يعني اعملي لنفسك حاجتك واقطعي الشك باليقين وبس وربنا يوفقك

    [rmade]http://www6.0zz0.com/2009/07/09/11/723881507.jpg[/rmade]

    [justify]...
    [/justify]


  2. #12

    الصورة الرمزية bmw323

    رقم العضوية : 8870

    تاريخ التسجيل : 13Apr2008

    المشاركات : 2,132

    النوع : ذكر

    الاقامة : cairo

    السيارة: Suzuki ALTO

    السيارة[2]: BMW 325

    دراجة بخارية: Soon isa

    الحالة : bmw323 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iceheartedgirl مشاهدة المشاركة
    الله يبشركم مقدما


    مادام كدا بقي يبقي نص التمن التاني هيتقسم عليكم انتم هنا



    ياسلام بس كدة
    بس فعلا يفضل انك تتعاملى مع حد تعرفية لأن النصابين مفيش اكتر منهم فى البلد دى وبلاش مغامرة وربنا يوفقك للخير ان شاء الله

    BB code



 
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

  1. سؤال كتاوت و سؤال gti لبولو 2001
    بواسطة elshrpeny في المنتدى فــــولكـــس
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 09-08-2013, 09:07 PM
  2. تغيير الكوبلن (سؤال ورده غطاه)
    بواسطة fighter_ss11v في المنتدى مشاكل آلات الجــــر
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 03-03-2011, 03:25 AM
  3. سؤال بالنسبه للضمان بتاع البروتون وكمان سؤال فنى
    بواسطة magedomran في المنتدى بــروتـــون
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 29-06-2009, 03:49 PM
  4. مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 23-08-2008, 02:27 PM
  5. سؤال لأهل الخبرة: سؤال لشراء نيسان صني
    بواسطة loai-omar في المنتدى نيـــــــــسان
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 25-09-2007, 06:07 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2