| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
النتائج 1 إلى 7 من 7

  1. #1

    الصورة الرمزية Samir Elshahawy

    رقم العضوية : 20472

    تاريخ التسجيل : 28Sep2008

    المشاركات : 7,471

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Alrehab

    السيارة: Hyundai - Getz 2007

    السيارة[2]: Elantra AD - 2017

    دراجة بخارية: -----

    الحالة : Samir Elshahawy غير متواجد حالياً

    Arrow يا كل رجال المنتدي أتحدوا ..... - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    هذه دعوة جادة اطلقها من هنا لكل رجال نايل موتورز المحترمين الذين يقدرون المسؤلية و يعرفون معني الالتزام
    انتم تعرفون جيدا ماحدث و يحدث بخصوص "الجمعية المصرية للتامين التعاوني" و كيف أن أموال و حقوق لكم و لغيركم من زملائكم و أخوانكم هنا بالمنتدي قد ضاعت هباء نتيجة استهتار القائمين علي الامر و عبثهم و تهاونهم بحقوق الناس

    لكن... لو أتحدنا معا و كنا علي قلب رجل واحد لأمكننا فعل المستحيل و أستعادة اموالنا و حقوقنا المسلوبة فما ضاع حق وراءه مطالب

    الموضوع بهذا الرابط :
    http://www.facebook.com/l.php?u=http...3350218cba2363

    و ستجدون موضوعا اخر مفتوح للمناقشة الان علي الشات بهذا الرابط:
    http://www.facebook.com/l.php?u=http...3350218cba2363

    فرجاء أنضموا لنا و لا تتاخروا كي نضع حدا لهذه المهزلة كفانا سلبية و تهاون في حقوقنا

    م/ سمير الشهاوي


  2. #2

    الصورة الرمزية Ashraf_Ashraf

    رقم العضوية : 16611

    تاريخ التسجيل : 17Aug2008

    المشاركات : 1,294

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : Ashraf_Ashraf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    انا اول واحد معاك انا مش عارف اخد فلوسى ولا عارف اوصل لنتيجه ولا عارف حتى اعمل محضر ليهم اخدوا اصول الفواتير ومش عارف اخد حتى الشيك بتاعهم المضروب
    للاسف العيب فى نظام البلد البايظ وفى هيئه الرقابه على التأمين اللى عارفه المشكله ومطلعوش حتى يقولوا كلمه انا معاكم فى اى شئ


  3. #3

    الصورة الرمزية Ashraf_Ashraf

    رقم العضوية : 16611

    تاريخ التسجيل : 17Aug2008

    المشاركات : 1,294

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: mazda

    دراجة بخارية: لايوجد

    الحالة : Ashraf_Ashraf غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ياريت الكل يتحد فعلا


  4. #4

    الصورة الرمزية Samir Elshahawy

    رقم العضوية : 20472

    تاريخ التسجيل : 28Sep2008

    المشاركات : 7,471

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo - Alrehab

    السيارة: Hyundai - Getz 2007

    السيارة[2]: Elantra AD - 2017

    دراجة بخارية: -----

    الحالة : Samir Elshahawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ash_rsi مشاهدة المشاركة
    انا اول واحد معاك انا مش عارف اخد فلوسى ولا عارف اوصل لنتيجه ولا عارف حتى اعمل محضر ليهم اخدوا اصول الفواتير ومش عارف اخد حتى الشيك بتاعهم المضروب
    للاسف العيب فى نظام البلد البايظ وفى هيئه الرقابه على التأمين اللى عارفه المشكله ومطلعوش حتى يقولوا كلمه انا معاكم فى اى شئ
    انا معايا شيك و عليه رفض كمان و بأفكر لو أتجمعنا و بقينا عدد كويس نرفع الموضوع لمجلس الوزراء و الاعلام و نحاول نقلب الدنيا

    أيه رأيكم ؟؟


  5. #5

    الصورة الرمزية Ahmed Anwer

    رقم العضوية : 794

    تاريخ التسجيل : 27May2007

    المشاركات : 3,700

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: هيونداي فيرنا أوتوماتيك 2007

    السيارة[2]: رينو فلوينس

    دراجة بخارية: No

    الحالة : Ahmed Anwer غير متواجد حالياً

    افتراضي -


    انا معاكم ،،

    أنا مآمن تبع الجمعية الزفت دي ،،


  6. #6

    الصورة الرمزية lolly136

    رقم العضوية : 12441

    تاريخ التسجيل : 07Jun2008

    المشاركات : 1,107

    النوع : ذكر

    الاقامة : nasr city

    السيارة: sunny 2005 / rio 2006

    السيارة[2]: cerato 2009 old shape

    الحالة : lolly136 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يا جماعة يا رايت فعلاً يكون لنا كلمة وحدة وهدف واحد

    خلوها تصدي وموديلها يعدي


  7. #7

    الصورة الرمزية Ghamrawy

    رقم العضوية : 4385

    تاريخ التسجيل : 17Jan2008

    المشاركات : 4,078

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: grande punto T-jet

    السيارة[2]: خلاص بخ

    دراجة بخارية: nope

    الحالة : Ghamrawy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    كان الله فى عونكم فعلا و تستردوا مستحقاتكم
    و الجمعية دى ينطبق عليها المثل الغالى رخيص و الرخيص غالى



 

المواضيع المتشابهه

  1. يا رجال المنتدي...ساعدوني
    بواسطة Mostafa_ENG911 في المنتدى قســـــــــم المقارنــــات
    مشاركات: 37
    آخر مشاركة: 12-05-2009, 12:09 AM
  2. سؤال مهم في الفليشيا من رجال المنتدي
    بواسطة ahmed_badr في المنتدى قسم خاص بسيارات سكودا فيفوريت وسكودا فليشيا
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 13-02-2009, 04:47 AM
  3. يا ريت تفدوني يا رجال المنتدي
    بواسطة aist300 في المنتدى هيــونــداى
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 06-09-2008, 07:12 AM
  4. دعوة لترشيد الطاقة ... أتحدوا معا
    بواسطة tutankhamoun في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 11-05-2008, 03:24 PM
  5. يا أعضاء الرابطة أتحدوا
    بواسطة حسام الدين إبراهيم في المنتدى سبـــيرانزا
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 23-05-2007, 09:58 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2