| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 15

  1. #1

    الصورة الرمزية misterioso-maldini

    رقم العضوية : 26451

    تاريخ التسجيل : 29Nov2008

    المشاركات : 47

    الاقامة : Puerto Rico

    الحالة : misterioso-maldini غير متواجد حالياً

    افتراضي كل الناس تدخل هنا بسرعه و خصوصا الاسكندرانيه - Facebook Twitter whatsapp انشر الموضوع فى :

    hasad">

    السلام عليكم امبارح يا جماعه كنت مخنوق اوي و بما اني اسكندراني قولت اطلع علي البحر تحديدا في جليم علي اللسان و انا رايح جبت واحده سبرايت ( كان ) و طالع ببص من بعيد لقيت اللسان فاااااااااااضي قولت كويس عشان ابقي لوحدي و رايح بقلب جامد و لسه بحط رجلي علي اول اللسان لقيت اربع عساكر لابسين لبس ( جيش ) مش امن مركزي و واقفين علي اول اللسان و كل اللي رايح بيخلوه يرجع تاني و الفضول مسكني و حبيت اروح اسال في ايه افتكرت اني نسيت البطاقه في البيت قومت راجع تاني و لحد دلوقتي نفسي اعرف في ايه ياريت اللي يعرف من الاسكندرانيه يقولي


  2. #2

    الصورة الرمزية misterioso-maldini

    رقم العضوية : 26451

    تاريخ التسجيل : 29Nov2008

    المشاركات : 47

    الاقامة : Puerto Rico

    الحالة : misterioso-maldini غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    ايه يا جماعه يعني محدش عارف ايه اللي كان بيحصل


  3. #3

    الصورة الرمزية Samah AbdAllah

    رقم العضوية : 35540

    تاريخ التسجيل : 15Mar2009

    المشاركات : 26,486

    النوع : انثى

    الاقامة : Egypt_Alexandria

    السيارة: لا يوجد

    السيارة[2]: لا يوجد

    دراجة بخارية: -

    الحالة : Samah AbdAllah غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    غريبة اوى دى

    هو الجيش استولى عاللسان ولا ايه؟؟؟؟؟؟
    ههههههههههههههه


  4. #4

    الصورة الرمزية Mzeid

    رقم العضوية : 7360

    تاريخ التسجيل : 12Mar2008

    المشاركات : 5,819

    النوع : ذكر

    الاقامة : EGYPT - TANTA

    السيارة: LOGAN 2011

    السيارة[2]: nothing now

    دراجة بخارية: no

    الحالة : Mzeid غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baskota مشاهدة المشاركة
    غريبة اوى دى

    هو الجيش استولى عاللسان ولا ايه؟؟؟؟؟؟
    ههههههههههههههه

    هههههههههههه

    ممكن زي ما استولوا على البحر الميت في ابوقير

    http://imageshack.com/a/img838/5746/61n6.jpg


  5. #5

    الصورة الرمزية ashouhdy

    رقم العضوية : 36989

    تاريخ التسجيل : 01Apr2009

    المشاركات : 10,392

    النوع : ذكر

    الاقامة : Alexandria

    السيارة: كروز 2014

    السيارة[2]: Car Enthusiaset

    دراجة بخارية: :))

    الحالة : ashouhdy غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    بصراحة مش عارف يمكن حيسفلتوة هههههههههه

    اللى حيضيع بلدنا : الفهلوة و كلمة باشا و معلش و أصل



  6. #6

    الصورة الرمزية ASKAFRAWY

    رقم العضوية : 14214

    تاريخ التسجيل : 05Jul2008

    المشاركات : 3,640

    النوع : ذكر

    الاقامة : ALEX

    السيارة: -------

    السيارة[2]: ELANTRA 2011

    الحالة : ASKAFRAWY غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    يمكن رئيس الكتيبة كان بيستجم شوية او كان فيه حاجة بيجربوها هناك_لعبة جديدة ولا حاجة_عربية بريمةت ولا حاجة!
    متشغلش بالك بالحاجات الهايفة دى!
    المهم انهم ماخدوش كان الاسبرايت!



  7. #7

    aif

    الصورة الرمزية aif

    رقم العضوية : 3914

    تاريخ التسجيل : 31Dec2007

    المشاركات : 9,343

    النوع : ذكر

    الاقامة : العباسية المنطقة .... مش المستشفى

    السيارة: فيرنا 2007

    السيارة[2]: سيراتو 2011

    دراجة بخارية: مش وش ذلك ههههه

    الحالة : aif غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssefturbo مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم امبارح يا جماعه كنت مخنوق اوي و بما اني اسكندراني قولت اطلع علي البحر تحديدا في جليم علي اللسان و انا رايح جبت واحده سبرايت ( كان ) و طالع ببص من بعيد لقيت اللسان فاااااااااااضي قولت كويس عشان ابقي لوحدي و رايح بقلب جامد و لسه بحط رجلي علي اول اللسان لقيت اربع عساكر لابسين لبس ( جيش ) مش امن مركزي و واقفين علي اول اللسان و كل اللي رايح بيخلوه يرجع تاني و الفضول مسكني و حبيت اروح اسال في ايه افتكرت اني نسيت البطاقه في البيت قومت راجع تاني و لحد دلوقتي نفسي اعرف في ايه ياريت اللي يعرف من الاسكندرانيه يقولي
    بص يا يوسف ..... بغض النظر عن الكان سبرايت ولا سفن ولا حتى شويبس
    ..
    ..
    لسانك حصانك ان صنته صانك .... وعلى رأي المثل .....
    الشربة في خدمة الشعب
    واللي مالوهش اهل .... الحكومة أهله

    يظن الناس بي خيرا وإني ... لأشقى الناس إن لم ترض عني
    ومالي حيــلة إلا رجــائي ... وعفوك إن عفوت وحسن ظني
    محاسب / احمد ابراهيم


  8. #8

    الصورة الرمزية جمال

    رقم العضوية : 3982

    تاريخ التسجيل : 06Jan2008

    المشاركات : 2,033

    النوع : ذكر

    الاقامة : الاسكندرية

    السيارة: Bata 44

    السيارة[2]: HAIMA - Family

    الحالة : جمال غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssefturbo مشاهدة المشاركة
    ايه يا جماعه يعني محدش عارف ايه اللي كان بيحصل
    ايه يا جماعة فيه ايه
    انا كنت رايح اللسان و كنت عايز اكون لوحدى , فيها حاجة دى ؟؟؟
    كل واحد حر فى لسانة


  9. #9

    الصورة الرمزية EslaM_NagY

    رقم العضوية : 13619

    تاريخ التسجيل : 26Jun2008

    المشاركات : 2,709

    النوع : ذكر

    الاقامة : Nasr City

    السيارة: Verna 2014 AT

    السيارة[2]: Verna 1.6 2007

    الحالة : EslaM_NagY غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة
    بص يا يوسف ..... بغض النظر عن الكان سبرايت ولا سفن ولا حتى شويبس
    ..
    ..
    لسانك حصانك ان صنته صانك .... وعلى رأي المثل .....
    الشربة في خدمة الشعب
    واللي مالوهش اهل .... الحكومة أهله
    ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    لا تظلمن إذا ما كنت مقتدرا --------- فالظلم يرجع عقباه الى الندم
    تنام عينك والمظلوم منتبه --------- يدعو عليك وعين الله لم تنم


  10. #10

    الصورة الرمزية misterioso-maldini

    رقم العضوية : 26451

    تاريخ التسجيل : 29Nov2008

    المشاركات : 47

    الاقامة : Puerto Rico

    الحالة : misterioso-maldini غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة
    بص يا يوسف ..... بغض النظر عن الكان سبرايت ولا سفن ولا حتى شويبس
    ..
    ..
    لسانك حصانك ان صنته صانك .... وعلى رأي المثل .....
    الشربة في خدمة الشعب
    واللي مالوهش اهل .... الحكومة أهله

    هو انا مش فاهم وجهة نظر حضرتك ايه بالظبط بس انا حبيت احكي للناس الموضوع و اللي حصل بالظبط و كنت متوقع ان الناس تتكلم جد اكتر من كده شوية بس انا بجد اكتر وقتي بقضيه في الحته دي و بدايه ما اكتشفوني في الكورة كان هناك يعني انا بجد اتضايقت اوي امبارح و بعدين انا بخصوص الكان الاسبرايت يعني انا مش شايف فيها حاجه غريبه هي مش حاجه مضرة بالصحه و لا ايه رايك و بعدين بخصوص اللسان و الحصان فياريت حضرتك توضحلي اكتر لو مافيهاش مضايقه مني لاني حاسس انك فاهمني غلط في حاجات كتيرة مش عارف ليه



 
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 12
    آخر مشاركة: 02-01-2011, 04:20 PM
  2. كل الناس اللى عاملة 10.000 كيلو باللوجان تدخل
    بواسطة M.Radwan في المنتدى قسم خاص بالسيارة لـــوجـــــان
    مشاركات: 42
    آخر مشاركة: 01-10-2010, 01:51 AM
  3. بفكر فى حاجة ياريت الناس تدخل
    بواسطة kimonesta في المنتدى أوبـــــل
    مشاركات: 38
    آخر مشاركة: 10-12-2009, 05:59 PM
  4. مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 04-07-2009, 08:54 PM
  5. الناس الى حاتيجى اوتوكروس دمياط يوم الخميس تدخل هنا
    بواسطة romeeoo في المنتدى المنتــــــدى العـــــــــــام للسيــارات
    مشاركات: 14
    آخر مشاركة: 06-12-2008, 05:59 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2