| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3
النتائج 21 إلى 30 من 30

  1. #21

    الصورة الرمزية أحمد كمال

    رقم العضوية : 33438

    تاريخ التسجيل : 19Feb2009

    المشاركات : 14,563

    النوع : ذكر

    الاقامة : استراليا

    السيارة: None

    السيارة[2]: Toyota Camry

    دراجة بخارية: Harley-Davidson

    الحالة : أحمد كمال غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jisso82 مشاهدة المشاركة
    ابتدى يثبت العكس و ياخد سكة اتانية مالهاش أدنى علاقة بالتسول
    بالظبط التسول اشرف له الصراحة من الدياثة


  2. #22

    الصورة الرمزية نور القمر

    رقم العضوية : 7138

    تاريخ التسجيل : 08Mar2008

    المشاركات : 8,275

    النوع : انثى

    الاقامة : ..............

    السيارة: .............

    السيارة[2]: ..............

    دراجة بخارية: ...................زز

    الحالة : نور القمر غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    طبعا نظرا لحرص الحكومات على راحة الشعوب وبالاخص في بلدنا الحبيبة
    وبما ان المتسولين من ضمن الشعب ففكرت الحكومة في اختراع يريحهم من بهدلة اللف في الشوارع في الحر وفي البرد ومفيش مانع طبعا تنفع وتستنفع وتقسم معاهم الغلة اخر اليوم


  3. #23

    الصورة الرمزية shabmuslim

    رقم العضوية : 29917

    تاريخ التسجيل : 13Jan2009

    المشاركات : 35

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: Kia Picanto

    السيارة[2]: Lancer 1300.cc Automatic

    الحالة : shabmuslim غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد كمال مشاهدة المشاركة
    انا أختي عايشة في امريكا

    مرة كانت امي في زيارة ليها هناك

    نزلوا المترو

    واحد من الشحاتين اللي بيشحتوا بالة موسيقية تقريبا ساكسوفون

    شافهم

    مش عارف ابن اللذينة عرف منين انهم مصريين (ممكن يبان انهم عرب او مسلمين بس مصريين ازاي؟؟؟؟)

    راح ضارب لهم السلام الوطني المصري بالساكس

    تخيل انك في مترو انفاق نيويورك و تسمع السلام الوطني المصري هههههههههههههه
    أنا لو منهم لازم أديله اللى هو عاوزة ههههههههههههههههههههه
    تحيا مصر


  4. #24

    الصورة الرمزية blazer

    رقم العضوية : 2282

    تاريخ التسجيل : 23Sep2007

    المشاركات : 8,887

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo ,Faisal st

    السيارة: كانت lada 2107 1989

    السيارة[2]: Daewoo Nubira2 2005 auto

    دراجة بخارية: No

    الحالة : blazer غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد كمال مشاهدة المشاركة
    الضابط اللي بيتجوز اجنبية بيجبر على الاستقالة

    الجدع ده عبيط ده و لا ايه؟؟؟؟
    مش بيتوافق ليهم على الجواز من اجنبيات من اصله
    واللى مصر على الزواج بيطلع من الخدمه

    قول الرسول صلى الله عليه وسلم: "خير النساء من إذا نظرت إليها سرتك، وإذا أمرتها أطاعتك، وإذا أقسمت عليها أبرتك، وإذا غبت عنها حفظتك في نفسها ومالك"

    -- اللهم ارزقنيها --


  5. #25

    الصورة الرمزية eslamrace

    رقم العضوية : 33348

    تاريخ التسجيل : 18Feb2009

    المشاركات : 1,869

    النوع : ذكر

    الاقامة : alexandria

    السيارة: ........

    السيارة[2]: bmw 318I e46

    دراجة بخارية: ........

    الحالة : eslamrace غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    هههههههههههههههه جامد اخر حاجه

    http://store2.up-00.com/2015-11/1448722430351.jpeg

    my new car


  6. #26

    الصورة الرمزية abdulmageed

    رقم العضوية : 45782

    تاريخ التسجيل : 30Aug2009

    المشاركات : 116

    النوع : ذكر

    الاقامة : Cairo

    السيارة: no

    السيارة[2]: optra at 2010

    دراجة بخارية: NO

    الحالة : abdulmageed غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    فكرتوني بموقف حصل معايا في شارع جامعة الدول
    كنت واقف انا وواحد صاحبي عند مول سفنكس تقريا كده
    المهم وانا واقف جت واحدة طول بعرض (صحة يعني)
    وقالت لي بالحرف الواحد : نصصصصصصصصصصصصص جنيه
    انا بني وبينكم اتخضيت وقولت لها :ربنا يسهلك
    رجعت وقالت تاني : نصصصصصصصصصصصصصصص جنيه (بالشد على الصاد)
    قولتها برده روحي ربنا يسهلك
    راحت بصالي بغيظ وهنا كانت المفاجأة
    قالتلي: انتو هتروحوا من ربنا فين معاكو فلوس قد كده على قلبكم وطلعوا من اللي معاكو

    بصيت لها باستغراب ودهشه وافتكت المثل اللي بيقول شحات وبيتشرط

    ------------------

    هبقا احكيلكم عن موقف تاني برضو مع شحاته وفعلا هيفهمكم معنى شحات وبيتشرط


  7. #27

    الصورة الرمزية lancerevolution

    رقم العضوية : 17364

    تاريخ التسجيل : 27Aug2008

    المشاركات : 5,732

    النوع : ذكر

    الاقامة : shbien el kome

    السيارة: إوعدنا يا رب

    السيارة[2]: opel vectra 1.6 2001

    دراجة بخارية: معيش فلوس أجيب

    الحالة : lancerevolution غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    أحسن من شحاتين مصر

    [sor2]http://badge.facebook.com/badge/118286498828.2713.630313105.png[/sor2]


    لما نعيش فى تبات و نبات و نجيب صبيان و بنات إسمى هو الى هيخدوه منى و بس



  8. #28

    الصورة الرمزية sherif222

    رقم العضوية : 21251

    تاريخ التسجيل : 06Oct2008

    المشاركات : 1,050

    النوع : ذكر

    الاقامة : maadi cairo

    السيارة: هيونداى أتوس مو 98

    السيارة[2]: فيات 128 مو 75

    دراجة بخارية: لا

    الحالة : sherif222 غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    صور جميلة فعلا ... شكرا .


  9. #29

    الصورة الرمزية yossef

    رقم العضوية : 13879

    تاريخ التسجيل : 30Jun2008

    المشاركات : 201

    النوع : ذكر

    الاقامة : al manial

    السيارة: s

    السيارة[2]: g

    الحالة : yossef غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    شحاتين اخر زمن


  10. #30

    الصورة الرمزية yahiahelaly

    رقم العضوية : 29637

    تاريخ التسجيل : 10Jan2009

    المشاركات : 1,303

    النوع : ذكر

    الاقامة : zgazig

    السيارة: ربنا يباركلي في الاولى

    السيارة[2]: هيونداي اكسينت 1500

    الحالة : yahiahelaly غير متواجد حالياً

    افتراضي -

    hasad">

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد كمال مشاهدة المشاركة
    انا أختي عايشة في امريكا

    مرة كانت امي في زيارة ليها هناك

    نزلوا المترو

    واحد من الشحاتين اللي بيشحتوا بالة موسيقية تقريبا ساكسوفون

    شافهم

    مش عارف ابن اللذينة عرف منين انهم مصريين (ممكن يبان انهم عرب او مسلمين بس مصريين ازاي؟؟؟؟)

    راح ضارب لهم السلام الوطني المصري بالساكس

    تخيل انك في مترو انفاق نيويورك و تسمع السلام الوطني المصري هههههههههههههه
    لو انا كنت هاخده في حضنيي ةاعيط واقولة ليك شوقة يا حج

    The worst is Not come Yet



 
صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 1 2 3

المواضيع المتشابهه

  1. انواع المطبات في مصر - موضوع ساخر بالصور
    بواسطة Karim_Monir في المنتدى أخبار السيارات في مصر والعالم
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 17-12-2012, 10:43 AM
  2. انواع ال gps
    بواسطة zeko1915 في المنتدى ساحة الملاحه البرية وتحديد المواقع GPS اجهزة وخرائط
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-11-2012, 06:27 PM
  3. بالصور ابشع انواع التعذيب في العصور الوسطى
    بواسطة hossam_elwani في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    مشاركات: 26
    آخر مشاركة: 06-11-2012, 10:11 AM
  4. شاهد بالصور انواع المصابيح الامامية والخلفية للوجان
    بواسطة zenadanet في المنتدى قسم خاص بالسيارة لـــوجـــــان
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 09-10-2012, 03:02 PM
  5. مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 03-08-2011, 03:18 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 PL2