| تسجيل عضوية جديدة | استرجاع كلمة المرور ؟
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 11 إلى 12 من 12

الصورة الرمزية heka_m_y

النوع : ذكر

الاقامة : القاهرة

السيارة: لانسر شارك 2012

السيارة[2]: لانسر 1300 - 2009

دراجة بخارية: لا يوجد

الحالة : heka_m_y غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

انا فعلا عملت الحل ده فى المكواة وعلشان مكدبش عليك عملته أيضا فى البومة وبالفعل ركبت بستم فايبر ولكنى فوجئت بصدور الصوت أيضا ولكن عدد مرات حدوثة أقل بكتير من الاول يعنى ان كان الصوت بيجى مثلا مثلا 10 مرات يوميا .. فابلبستم الفايبر وبالمرور على نفس المطباب ونفس الطريق يحدث مثلا 4 مرات فقط وده كويس بس أنا مش فاهم الصوت مانتهاش خالص ليه واشمعنى علبة درسكيون اللانسر بالذات فيها الصوت ده مع العلم ان فى موديلات تانية من متسوبيشى أيضا البستم فيها حديد ولكن لا يظهر هذا الصوت .. علشان كده انا كتبت الموضوع ده أرجو أن أكون وضحت لسيادتك وانا بالفعل قلت ده قبل كده قلت الحل يا جماعة كذا كذا بس الصوت مش هاينتهى تماما بس هيحصل نادرا . ده اللى قلته قبل كده علشان الامانة .

الصورة الرمزية SkyBird

النوع : ذكر

الاقامة : سيناء المقدسة

السيارة: Coming Soon

السيارة[2]: Lancer-99-AT-FO

دراجة بخارية: No

الحالة : SkyBird غير متواجد حالياً

افتراضي -

hasad">

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heka_m_y مشاهدة المشاركة
    انا فعلا عملت الحل ده فى المكواة وعلشان مكدبش عليك عملته أيضا فى البومة وبالفعل ركبت بستم فايبر ولكنى فوجئت بصدور الصوت أيضا ولكن عدد مرات حدوثة أقل بكتير من الاول يعنى ان كان الصوت بيجى مثلا مثلا 10 مرات يوميا .. فابلبستم الفايبر وبالمرور على نفس المطباب ونفس الطريق يحدث مثلا 4 مرات فقط وده كويس بس أنا مش فاهم الصوت مانتهاش خالص ليه واشمعنى علبة درسكيون اللانسر بالذات فيها الصوت ده مع العلم ان فى موديلات تانية من متسوبيشى أيضا البستم فيها حديد ولكن لا يظهر هذا الصوت .. علشان كده انا كتبت الموضوع ده أرجو أن أكون وضحت لسيادتك وانا بالفعل قلت ده قبل كده قلت الحل يا جماعة كذا كذا بس الصوت مش هاينتهى تماما بس هيحصل نادرا . ده اللى قلته قبل كده علشان الامانة .
    بيتهيألي فهمت حضرتك
    و اسمح لي اقول
    ان راي حضرتك نتعامل مع التوكيل ان ده عيب تصنيع
    ونطلب منهم يعملوا استدعاء للموديلات دي ويصلحوها
    ولو رفضوا نلجأ لجهاز حماية المستهلك زي ما عمل الشباب في قسم تويوتا اصحاب عربية التويوتا الكورولا مع مشكلة فتيس mmt
    ؟؟
    مستني رد حضرتك

[mark=#00ffb7]Follow Me: http://twitter.com/DrAhmadSelmy[/mark]

[img3]http://oi40.tinypic.com/i2mv7b.jpg[/img3]

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المواضيع المتشابهه

1. أنا مستغرب
    بواسطة wasfy في المنتدى نيـــــــــسان
    آخر مشاركة: 15-04-2011, 12:48 PM
  2. التوكيل وعلبة الدريكسيون
    بواسطة medo_sirion في المنتدى كـــــيا
    آخر مشاركة: 10-10-2010, 01:11 PM
  3. انا مش مستغرب انك سرقت !!!!!!!!!!
    بواسطة النوبي في المنتدى المنتــــــدى الاجتمــاعى
    آخر مشاركة: 28-03-2010, 01:40 AM
  4. التوكيل غيرلى علبه الدريكسيون وعندى استفسار
    بواسطة GMakram في المنتدى دايــهاتســو
    آخر مشاركة: 12-02-2010, 07:06 PM
  5. انا مستغرب جدا
    بواسطة shadinasr في المنتدى بيـــع و شــــراء
    آخر مشاركة: 07-01-2010, 07:21 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

00, 000, 09, 20, 200, 2001, 2009, 40, 400, 4000, لما, لماتور, للاسف, للانسر, للانوس, لليابانى, لله, لمهن, لمهندس, لمكواة, ما, لالنترا, ماتيك, ماتور, ماشى, لاسف, لان, لاوتوماتيك, لانس, لانسر, لانه, لانها, لانوس, مثل, مثلا, مبالغ, لتابلوه, متسوبيش, متسوبيشى, لبومة, لتويوتا, لتوكيل, لى, ليا, لجديد, لدركسيون, ليه, ليها, أيضا, أراء, مش, لسة, مستغرب, لسيراتو, مصر, أسعار, أسعار قطع الغيار, مشفتش, مع, معا, معايا, معاه, لغيار, لعيوب, لعربية, لعفشة, معضلة, لفر, مفهاش, له, لها, مهندس, لهوندا, من, لنا, لناس, منتشر, منتشرة, منه, أضيف, مط, لطارة, مطب, مطبات, مقتنع, لقد, لقوة, لك, لكل, لكلام, مكوا, مكواة, ام, الل, اللا, الماتور, اللانسر, اللانوس, المبالغ, الله, المهندس, المط, المطب, المطبات, المكواة, اما, الالنتر, الالنترا, الات, الاف, الاوتو, الاوتوماتيك, الت, التابلو, التابلوه, الثبات, التو, البومة, التويوتا, التوكيل, الي, اليا, اليابان, الجديد, الجديدة, الدريكسيون, الدركسيون, الخفيف, الريا, الرياض, الرياضية, السير, السيرات, السيراتو, الشهير, الشكل, الع, العادة, الغيار, العيوب, العر, العرب, العربي, العربية, العف, العفشة, العك, العكس, الفريد, الهوند, الهوندا, الناس, النترا, النسبة, الطارة, الق, القديم, القديمة, القوة, الك, الكل, الكلام, اة, ابل, اتجاه, ابن, اى, ادا, احترام, احترامى, ايه, ايضا, ار, ارض, ارضها, اس, ازاى, اشتر, اشترو, اسف, اف, اه, اهه, او, انا, انت, انتشار, انتشاره, انتشارها, اوتو, اوتوماتيك, انى, انه, انها, با, بال, بالشكل, بالغ, بالعكس, بالنسبة, تابلو, تابلوه, ثابت, ثابتة, بار, تاعها, بان, ثاني, ثانية, باك, ثبات, بتاع, بتاعه, بتاعها, بتبوظ, بتبطل, بتر, تبطل, بتقو, بتقول, بتك, بى, تجاه, بيت, بيحب, بيحصل, بيشتري, بيع, بيعه, بيعها, بيظهر, تحف, تحفة, بيه, بين, بينها, بيقول, ترك, تركب, بس, بسم, بسمع, تست, تستحق, بسيط, بسيطة, بسرع, بسرعة, بعت, بعتها, بعد, بعربية, به, بها, بن, توماتيك, بومة, تويتا, تويوتا, توكيل, بطل, تقيل, تقر, تقري, تقريبا, بقو, تك, بكر, بكره, تكس, تكسر, جماعة, يمكن, يا, حالا, حالات, خالص, يابان, جايبها, حاسس, ياض, حب, جبت, دى, جدا, حيث, جديد, جديدة, يرا, يرد, دريكسيون, درك, دركسيون, يشتريه, يشكر, يظهر, يعنى, يف, خفيف, ده, حق, يقول, يقولك, رأى, رام, راكب, راكبها, رب, ربي, ربية, رد, رياض, رياضي, رياضية, ريت, رخيص, رخيصة, ردود, رف, ره, رهيب, رق, ركب, سمع, سامع, شاذ, شاذة, شار, سبب, شى, سير, سيرا, سيرات, سيراتو, زيرو, سيون, سيطة, سر, سرعة, سس, سعر, سعره, سعرها, شفت, شهير, شهر, صوت, صوتها, شكل, شكله, شكلها, شكر, علا, علبة, على, عليه, عليها, علشان, علطول, عام, عاملة, غالى, عاي, عادة, عاجبه, عادية, عايز, عارف, عارض, عة, غبار, عد, عداد, عدادات, غيار, عجباك, غير, عيوب, غر, عرب, عربي, عربيات, عربية, عربيتى, عفش, عفشة, عه, عها, ظهر, عن, عند, عندى, عكس, فا, فاهم, فتش, في, فية, فيه, فيها, فر, فريد, فرق, فس, فعل, فعلا, فقط, فك, فكر, فكرة, هل, ها, هاي, هذ, هذه, هي, ههم, هو, هوندا, ول, وللا, وللاسف, وأيضا, ومش, ولسة, ومقتنع, ولك, نا, وال, واللى, والله, والمهندس, والا, والالنترا, والتو, والتوكيل, والدريكسيون, والعفشة, والقديم, والقديمة, نادر, نادرة, ناس, وان, وانا, نة, وبتبطل, وتحف, وبين, وبس, وبسمع, ندمان, وحاسس, ور, نسبة, نسر, وسعر, وسعره, وسعرها, وعن, وعندى, نفس, نفسه, نه, وها, ون, وندا, نوع, نوعه, نوعها, وطبعا, وكان, وكيل, ضا, ضيف, طار, طارة, طارق, طب, طبع, طبعا, طي, طيب, طول, قي, قيل, قدي, قديم, قديمة, قري, قريب, قريبا, قول, قولت, قولى, قوة, قط, قطع, قطع الغيار, كل, كما, كلام, كمان, كله, كلها, كأنها, كا, كان, كانت, كي, كيل, كيلو, كرة, كره, كسر, كن, كويس, كور, كورى

عرض سحابة الكلمة الدلالية

المفضلات

المفضلات